"ANIL.?"

156 25 7
                                    

Oy vermeyi unutmayınız

Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.

Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.

İyi okumalar diliyorum.

Yazar'dan

Bindiği arabanın rengi dışından farksız olduğunda en sevdiği renk olsa bile boğmuştu Mina'yı.

Siyahlar üstüne üstüne geliyor,aynı zamanda yan tarafta oturan adamın konuşmaları kulağa rahatsız edici geliyordu.

Arabaya binme sebebi sadece kardeşinin adının geçmesiydi lakin şuanda adama da merak salmıştı.

Kimdi ve ya böyle konuşmasını destekleyen neleri vardı.? Tehlikeli biri gibi gözükürken gerçektende öyle olmasını beklemiyordu.

Sürekli olarak çalan telefonun ardındaki kişinin tınısı duyuyordu.Endişeli olan karşı taraf,
yanındaki adamın yüksek mertebeden olduğunu belli ediyor ve daha da meraklandırıyordu.

Sonunda susan telefonlar sonrasında yan tarafına döndü genç adam.Kızın gözlerine bakan adam,ona bir teklif sundu.

A:aç mısın.?

Mina cevap vermemişti.Bu arabada olması bile tam olarak saçmayken birde böyle bir şey yapabileceğini sanmıyordu.

Mina:bakın,kimsiniz bilmiyorum lakin kardeşim hakkında bir şeyler bildiğinizi iddia ettiğiniz için buradayım.Ne anlatacaksınız anlatın ve beni evime bırakın.

Adamın yüzünü belli belirsiz sahte bir gülüş kapladığında konuşmaya devam etmiş ve kızı hiçbir türlü dinlemeyerek istediği yere götürmüştü.

A:biz,tanışırız diye düşünmüştüm.Fakat istemiyorsan seni zorlamayacağım yok,ama şuan o kadar açım ki,bir kelime dâhi edemem.

Mina içinden ne kadar söylensede bir şey dememişti.Pek fazla zarar verebilecek kapasitesi vardı.Üstelemedi.

...........

Vardıkları restoran oldukça göz alıcıydı.Mina nihayetinde bir şeylerden sıkılmaya başlamıştı.Oturdukları sofrada önüne gelen bin bir çeşit yemeği umursamadan sordu.

(Ben yemeği yerdim bu arada.)

Mina:kimsin sen.? Mila'yı nereden tanıyorsun.?

Yediği yemek arasına gülüşlerini sığdıran adam Mina'ya aşağılar gözlerle bakmaya başladı.

Gözleri gözlerinden aşağı inerken boynunda olan hafifçe bir çiziği farketti.Gülüşü soldu kaşları çatıldı.Tok çıkan sesi insanların onlara dönmesine sebebiyet vermişti.

A:ne oldu boynuna.?

Mina:size bir şey sorduğumu hatırlıyorum.

A:sence de bunun için biraz geç kalmadın mı.?

Mina gözlerini aşağı doğru bakan gözlere çevirmişti.

Adamın gözleri boynundaki yarayı bulmuşken elini boynuna sardı.

Mina:dinliyorum.

Sert bakışları artık gözlerine çevrildiğinde,Mina sorarcasına baktı.Genç adam gözlerini sıkıca kapattıktan sonra biraz gülümsemekle birlikte tekrardan açtı.

A:Anıl benim adım.Mila'nın bir tanıdığı yani arkadaşıyım.

Mina:senin yaşına bak benim kardeşimin yaşına bak.Ne işi olur seninle.?

Anıl:25 yaşındayım,ve ayrıca yaşla alakalı bir şey olduğunu düşünmüyorum.

Rahatça kolunu arkaya atarak yaslanmıştı sandalyesine.Mina ise yaşını duyduğunda pek şaşırmamıştı.Düşündüğünden sadece birkaç yaş büyük duruyordu

Mina:evet,nereden arkadaşınız.?

Anıl büyük bir nefes çekerek oturduğu sandalyede dikleşti.Boğazını temizledi ve biraz yaklaştı.

Anıl:Mila'ya yardım ettim,birkaç kez.

Mina:ne konuda.?

Duyduğu cümleler onu memnun etmezken,masanın yanına yaklaşan adam karşıdaki adama bir şeyler fısıldadı.

_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_

Oy vermeyi unutmayınız

Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin, istediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.


Kanlı Şehvet//MinMerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin