Koy göte gitsin🖕🏻🖕🏿
Necom: Ben aradım. Konuştum amına koyayım. Korkma gitti. Askeriyenin ortasında adama saldırmak ne demek.? Arda Turan mi sandın amina koyayım.? Koskoca Binbaşı adam lan.! Lan deli olucam lan. Kafayı yiyeceğim lan.!
Oğuzuyanoğuz: Kim la.?
Necom: Bizim yüzbaşı vardı ya.! Sonradan Binbaşı oldu. Hatta annemin arkadaşının oğlu.! Osman Kuzey Ardın.!
Oğuzuyanoğuz: Hasiktir.! Ciddi değilsin demi.?
Necom: Maalesef son derece ciddiyim. Elim ayağım titriyor amına koyayım.!
Oğuzuyanoğuz: Şansını sikeyim sksjjsksk Ulan sjsksj Hilal çok yandı mı canı.?
Sorunlu: Tekmüğü bi kodum , iki doksan yere serildi mal sjsjsjs
Oğuzuyanoğuz: Helal lan yusufi.!
Necom: Oğuz. Abi yapma lan. Ciddi bir mesele. Ya şikayetçi olsaydı.? Sikseler çıkaramazdık içerden. Asker lan adam.
Oğuzuyanoğuz: Olum az yapmadı bize. Onun yüzünden neler çektik amına koyayım. Ellerine sağlık yavrum. Birazda benim için vursaydın.
Sorunlu: Anaaaaaaaa. O o mu.? Sizin sürekli bahsettiğiniz.
Tosunum: Sabahtan beri ne konuşuyorlar amına koyayım.?
Sorunlu: Necom. Valla kabahatim yok. İlk dakikadan yüzünü ekşitti. Elimi parmak uçları ile tuttu ve hemen çekip , iğrenç bir şeye dokunmuş gibi üzerine sildi elini. Sabrettim. Ama sonunda küfür edince dayanamadım la.! Ne yapsaydım amına koyayım. Küfür etmesini de geç amına koyayım. Evlenilecek değil, eğlenilecek kız yerine koydu. Benim çapım değilsin. Ama arkadaşı ayarlayım istersen dedi. Sen olsaydın , sen saldırırdın la.
Oğuzuyanoğuz: Ben bu yavşağı sikerim ha.
Tosunum: Birlikte sikelim kardeşim.
Necom: Cidden öyle bir şey mi dedi.?
Sorunlu: Evet. Sonra beni kucağına alıp, iki metre yükseklikten yere bıraktı. Hâlâ kıçım ağırıyor. Sonra birde 150 boyun var diye dalga geçti.
Oğuzuyanoğuz: Kucağına aldı.?
Tosunum: Yere attı.?
Necom: Boyunla dalga geçti.? Hafif meşref kız muamelesi yaptı.?
Sorunlu: Askerlerini üzerime saldı la. Oradan çıkana kadar anam mezarda ters döndü.
Necom: Anneme beğendim ben kızı demiş. Numaranı öyle almış. Demek ki sana ulaşmak için yapmış. Engelle piçi. Ben hallederim. Annemle de ben konuşurum.
Oğuzuyanoğuz: Başka bir şey varda saklıyorsan, kötü olur amk.
Tosunum: Saçmalama oğlum. Daha ne olsun.?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kartallar Yüksek Uçar
FanfictionSorunlu: Tosun. Senin gelmişini geçmişini. evveliyatını. seni dünyaya getiren doktoru. doktora yardım eden hemşireyi. anana doğum yaptıran ebeyi sikeyim. solunu sağını , gelmişini geçmişini. soyunu sopunu siktiğimin errrrrkekkk orospusu.! Necom: Ne...