2 fejezet.

20 3 0
                                    

Alice

Az erkélyen álldogállok egy cigarettával a kezemben . mélyet szívok belőle,és az ég felé fújom a kesernyés füstöt.az ég felettünk sötét, és milliónyi csillaggal van karöltve ,ami egyszerűen meseszép. A szél lágyan fúj a fák lombjait néha - néha megbillenti . augusztus vége felé járunk ,de még mindig nagyon meleg van . még egy utolsót szippantok a cigarettából ,és a fémkorlàton elnyomom ,majd lepöckölöm a földre .

Már épp bemennék a szobámba ,amikor megcsapja a fülem egy ismerős férfi hang .zavarodottan fordulok vissza ,és a hangirànyába pillantok . A szemem pingponglabdaként cikázik a fiatal fiún . Fekete Afro fonatai a vállára omlik kissé elnyűtt fehér trikót visel ,egy szintén fehér bokszeralsóval társítva . A szemem visszavàndorol az arcára ,és a szájában lévő piercing megcsillan a gyér fényben .kissé elnyílt ajakkal nézem a fiút,aki valakivel dühösen telefonál .a nyitott ablaka előtt ide -oda járkál. Íves állát megdörzsöli ,és a mellette lévő ágyra hajítja a mobilját ,aztán felpillant egyenesen rám .

És bele néz egyenesen a szemembe .

Gyorsan realizálom , hogy valószínűleg észre vette ,hogy őt bámulom így a szobámba rohanok . Nagyot nyelve ülök le az ágyam szélére ,és elgondolkodva bámulok magam elé .

Ennek a fiúnak pontosan olyan a hangja,mint álmomban a titokzatos férfinek . Mi a franc? Mégis miket hordok én itt össze? Úgy érzem kezdek becsarodni .

Fejem megrázva térek vissza a valóságba .lekapcsolom a kis éjjeli lámpámat ,majd ágyba bújok. A rózsaszínra mázolt fal felé fordulok ,és nagy nehezen álomba tudtam magam ringatni .

***

Reggel háromnegyed tízkor ébredek fel .nagyot ásítva ülőhelyzetbe tornázom magam ,és az éjjeliszekrényemen pihenő mobilomért nyúlok .egy csomó értesítés sorakozik a képernyőn . Gyorsan átgörgetem a közösségimédiákat ,de semmi érdekeset nem találok így az ágyra hajítom a telefonomat,és a fürdőszobába megyek . A fogkeféért nyúlok nyomok rá egy kis fehér trutymót ,és fogat mosok . A szokásos sminket felviszem az arcomra . A körkefèvel bekunkorítom a hajvègeket ,majd teszek bele egy hajpántot . Miután ezzel kész vagyok  magamra kapok egy fehér csipkés pólót, és egy farmerrövidnadrágot .

- Jó reggelt - Köszönök ,majd leülök az asztalhoz .

- Jó reggelt - Köszön anyu mosolyogva ,majd lerak elém egy pohár narancslét . - Jól aludtál ? - Kérdezi,én pedig csak bólogatok .

- Nem megyünk ma plázázni ? - Kérdezi Jenna mosolyogva .

- De .miért is ne - Vállat vonok.

- Szupcsi ,akkor reggeli után indulhatunk is .

Bolintok.

- Oké - Kifelé nézek az ablakon ,és az új szomszédok pakolásznak. Berendezkednek . Az a fiú ,akit tegnap este láttam székeket , asztalokat hurcolászik,és valószínűleg túl sokáig bámészkodhattam ,mivel Jenna szóvá is tette .

- Mégis mit nézel annyira ? - Kérdezi homlokát ráncolva .

- Ja ...semmit - A fülem mögé visszasimítom az egyik rakoncátlan barna fürtömet .

Nem is tudom... Az a fiú felkeltette az érdeklődésemet iránta .soha . ismétlem soha egy fiún sem gondolkodtam ennyire sokat . A hangja ...pont olyan ,mint az álmomban a kedves férfinak .

És ez egyszerre szürreális,és izgalmas is .

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 20 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Amikor megláttalak -Tom Kaulitz.Where stories live. Discover now