Başka Bir Şehirde Karşılaşırmışız

2.2K 60 44
                                    

Asi'den daha dom Alaz yazmak beni çok gerdi öncelikle umarım beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorumm.

Bu bölüm en çok içime sinen bölüm oldu ona göre okuyun her şeye hazır olun hadi öptüm.


Sahneden inip Tolga'nın yanına ulaştığında Asi artık gülümsemiyordu. Ne sikime gelmişti. Tekrar kendini gösterme amacı neydi? Zaten aklından çıkmıyordu ki adamın.

"Neden gerildin bir şey mi oldu?" Tolga keyfinin bozulduğunu bir yerden sonra ritminin kaçtığını anlamıştı.

"Yok bir şey benden bu kadar. İleride takılıyorum."

Bar tezgahına dayadığı kollarını kaldırdı. Ardından dans eden kalabalığa karıştı. Hızlı adımlarla bulmaya çalışıyordu kızı görmeye çalışıyordu.

Asi kalabalıkta yine bir güneş gibi parlıyordu. Ona bakarken bakışları donuktu. Pişman gibiydi. 

Karşısında duran bakır saçlı kadının niyeti pek de masum görünmüyordu. Alaz Asi'nin onu izlediğinin farkındaydı güldü. Yanına yaklaşan kadının onun omzuna ellerini koymasına izin verdi ve elini de beline doladı. Bedeni el mecbur yanındaki kadına temas ederken aklı bambaşka yerlerdeydi. Kadın şimdide ona sarılmıştı ama adam pek oralı değildi. Derdi Asi'nin gelip kendini göstermesiydi.

Fakat Asi'nin gözlerine baktığında öfke vardı hayal kırıklığı vardı ve pişmanlık.

Çok durmadı yerinde, ilk gözüne kestirdiği adama yaklaştı ve aynı o gece Alaz'a yaptığı gibi dans etmeye başladı. Bunu yaparken Alaz'ın eli kadının çenesini kavramıştı. Öpecek miydi gerçekten?

Asi de buna karşı karşısındaki adamın ellerini beline doladı. İnattılar, ikisi de memnun değildi bu durumdan ama devam ediyordu. Gittikçe birbirlerine yaklaştıklarında sanki kıyamet kopabilirdi. 

En sonunda sırtları birbirine çarpmıştı ve sanki çarpılmışlardı. İkisi de bir hışımda kurtuldu yanındakilerden. Asi Alaz'ın yanında durmamak için kendiyle o kadar savaş veriyordu ki.

Sadece sırtlarının teması bile yetmişti göğüs uçlarını kabartmaya. Önünden bir hışımla geçecekken Alaz buna engel oldu. Tıpkı o geceki gibi kulağına eğilip konuştu.

"Aslında o gece beraberken halinden hiç şikayetçi değildin yanlış mıyım sabaha kadar devam ettik ve sen..." dedi Kolları belindeydi artık onu tekrar istiyordu Asi can çekişiyormuş gibi gözlerini kapattı. "Bunu istemiyor olamazsın."

"Seni terk ettiğim için kızgın değil misin?" Şaşırmıştı. Çünkü o günden sonra hiçbir erkeğe dokunmak bile istememişti.

"Hayır." Dedi Alaz yalan söyleyerek. "Ama bunu sana başkasının sadece bir temasıyla yapabileceğini sanmıyorum, o yüzden inkar etme." Belirginleşen göğüs ucunu işaret ederek gülümsedi.

"Bence sen de inkar etme çünkü görüyorum Alaz." 

Alaz demesini çok özlemişti. Aklı başından giderken Alaz demesini daha çok. Elini pantolonunun üzerinde kabartmakta olan sertliğine değdirip sıktı. 

"Bunu sadece minik bir temasla yapabileceğini sanmıyorum." 

Alaz derin nefesler alırken bir yer. Düşünüyordu bir yer neresi eve kadar dayanabilme ihtimalleri dahi yoktu düşünmeliydi. 

"Tek başıma halledebilirim." dedi Alaz yine yalan söyleyerek, geleceğini biliyordu.

"Emin misin?" Asi gülse de tedirgindi bir hayli, ya artık istemiyorsa onu.

Sevişmeden Uyumayalım -  AslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin