Τα μάτια μου γούρλωσαν. Ο ψυχάκιας είχε σηκώσει το κινητό μου ενώ με έπαιρνε τηλέφωνο το αγόρι μου.
Πήγα να το αρπάξω αλλά δεν με άφησε.
Σηκώθηκε από το τραπέζι και βγήκε έξω.
Άφησα αμέσως μερικά χρήματα στο τραπέζι και αρπάζοντας τα πράγματα μου βγήκα έξω.
Αν τον άφηνα να μιλήσει με το αγόρι μου αυτό δεν θα μου έβγαινε σε καλό. Είναι ήδη μπερδεμένα τα πράγματα.
Τον βρήκα έξω να μιλάει στο τηλέφωνο χαλαρός και αμέσως έτρεξα για να του το πάρω αλλά δεν με άφηνε.
"Τζορτζ αγορίνα μου γιατί με ζαλίζεις.... Η Μπεα καλοπαιρναει εδώ πέρα και εσύ την ενοχλείς.... Τι ποιος είμαι; Αυτός που τραβιέται μαζί της.... Ρε μαλακα εσύ εκεί αυτή εδώ τι σχέση να συνεχίσετε... έχει και καυλες το κορίτσι ποιος θα την ικανοποιεί; Εσύ από εκεί που είσαι;.... ναι ρε μαλακα δεν σε θέλει πια είναι καψούρα μαζί μου.... αντε και γαμησου μαλακα"
Τερμάτισε την κλίση και γύρισε προς το μέρος μου. Εγώ είχα μείνει να τον κοιτάζω σοκαρισμένη με αυτά που είπε.
Σήκωσε το κινητό στο αγόρι μου και του μίλησε με αυτό τον τόνο και με αυτά τα λόγια; Ποιος του έδωσε το δικαίωμα;
"Τι τι τι έκανες;" τραύλισα.
"Τίποτα... Απλά σε έβγαλα από την δύσκολη θέση από το να τον χωρίσεις εσύ" μου απάντησε ήρεμα.
Το χέρι μου βρέθηκε στο πρόσωπο του. Δεν πίστευα αυτό που συνέβη πριν από λίγο.
Μου είχε δημιουργήσει ένα μεγάλο πρόβλημα και δεν ήξερα πως να το λύσω.
"Πας καλά αγόρι μου; Ο Τζορτζ είναι η σχέση μου και του μίλησες με αυτό τον τόνο; Πας καλά; Ποιος σου είπα ότι θέλω να τον χωρίσω... τον αγαπώ και εσύ πας να μου καταστρέψεις την σχέση"
Τον είδα να αγριεύει και με έπιασε από τον λαιμό και με κόλλησε στον τοίχο πίσω μου.
"Σκασε!" μου είπε άγρια. "Τον αγαπάς ε;" με ρώτησε.
"Ναι τον αγαπάω" του φώναξα και τον είδα να σηκώνει το χέρι του για να με χτυπήσει και έκλεισα τα μάτια μου.
Αλλά δεν ένιωσα πότε το χέρι του στο μάγουλο μου.
Άνοιξα τα μάτια μου και τον είδα να έχει κλείσει τα δικά του και να παίρνει βαθιές ανάσας.
Άνοιξε τα μάτια του και με κοίταζε.
"Είσαι σίγουρη πως τον αγαπάς γιατί οι πράξεις σου δείχνουν κάτι άλλο;" με ρώτησε έτοιμος να μου επιτεθεί.
"Φυσικά και είμαι σίγουρη. Είναι ο έρωτας της ζωής μου και δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς αυτόν"
Τον είδα να γελάει ειρωνικά και να μην πιστεύει τα λόγια μου καθόλου.
Το πρόσωπο του πήρε μια διαβολική έκφραση.
Ακούμπησε την παλάμη του στο λαιμό μου και το χάιδεψε. Έπειτα πήγε στο στήθος και ύστερα στην κοιλιά μου.
Ένιωσα το χέρι του στο ευαίσθητο σημείο μου. Με χαϊδεψε και ένας αναστεναγμός βγήκε από τα χείλη μου.
"Τον αγαπάς και αναστεναζεις στο άγγιγμα μου;" μου ρώτησε ψιθυριστά. "Είμαι σίγουρος πως στάζεις αυτή την στιγμή" συνέχισε και δαγκωσα τα χείλη μου όταν ένιωσα τα δάχτυλα του στην περιοχή μου.
"Μη" του είπα και πήγα να τον απομακρύνω αλλά δεν με υπάκουσε.
"Όταν αγαπάμε κάποιον το μυαλό μας είναι μόνο σε αυτόν και δεν σκεφτόμαστε άλλον.... Εσύ μόνο αυτόν δεν σκέφτεσαι... εσύ τραβιέσαι με τον έναν και τον άλλον.... "
Ένιωσα τα χείλη του στο λαιμό μου και ξανά βογγηξα.
"Σταμάτα σε παρακαλώ" τον παρακάλεσα αλλά εκείνος δεν σταματούσε.
"Είσαι έτοιμη για εμένα... αυτό στο προκαλώ εγώ και τα υγρά σου δείχνουν το πόσο με θες και το πόσο θες να σε πηδηξω"
Τα λόγια του με καυλωναν περισσότερο.
Ένιωθα πως σε λίγο θα τελείωνα και το κατάλαβε και αυτός.
Εκεί που ένιωθα έτοιμη να αφήσω ελεύθερο τον εαυτό μου σταμάτησε.
Έβγαλε το χέρι του από το εσώρουχο μου και τα έβαλε τα δάχτυλα του στο στόμα του.
"Το ήξερα ότι έχεις ωραία γεύση" μου είπε και έμεινα να τον κοιτάζω.
"Τι-" πήγα να πω αλλά δεν συνέχισα.
"Σε αφήνω να σε βοηθήσει αυτός που αγαπάς"
Έφυγε αφήνοντας με μόνη. Έπεσα στο πάτωμα και άφησα τα δάκρυα μου ελεύθερα. Τι στο καλό μου συνέβαινε; Γιατί πάει τόσο λάθος η ζωή μου;
Story by ~ ntani_ela
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Don't Blame Me
Romantizm"Ότι και να κάνεις από εμένα δεν γλιτώνεις μικρή νεράιδα" μου είπε πονηρά χαϊδεύοντας το πιγούνι μου. "Αυτό το λες εσύ γιατί εγώ λέω άλλο" του απάντησα με θάρρος και τον είδα να χαμογελάσει. "Καλώς ήρθες νεράιδα στην καινούρια γειτονιά" μου είπε κλ...