3 Fejezet - Az Ágyútöltelék Akcióba Lép

18 2 0
                                    

Shen Qingqiu kicsivel is megelégszik.

Ha már egyszer bekerült A halhatatlan démon büszke útjának világába, és a valódi teste alulról szagolja az ibolyát, akár el is vegyülhet és új életet kezdhet.

Egy remek kultivációs szinttel és jó kardforgató képességekkel rendelkező testbe került, aki nem mellesleg egy Nagytiszteletű szekta tagja ebben a kultivációs világban. Ha a rivaldafénybe akar kerülni, rivaldafénybe kerülhet. Ha a háttérbe akar szorulni, azt csinálhat, amit csak akar Cang Qiong-hegység szekta Qing Jing-hegyén anélkül, hogy bárki megkérdőjelezné.

Az egyetlen nehézséget csupán egy nő szerzése jelentette.

Egy egy YY stallion regény, tehát amikor egy nő feltűnik a színen, azonnal a férfi főszereplőé lesz. Ez köztudott tény.

Ám Shen Qingqiunak nem voltak nagy szükségletei. Amíg nyugodtan ellézenghet a haláláig, elégedett. Mindenesetre nem sokban különbözött az eddigi életétől.

Viszont amíg Luo Binghe itt van, esélye sincs a rivaldafénybe kerülni. Amíg ennek a zavaros, kutyaszart se érő irománynak az eredeti ösvényén van, még ha vissza is vonulna egy idilli helyre; miután Luo Binghe hatalomra jut, képes lesz levadászni és pálcikaembert faragni belőle.

Az még megbocsátható, hogy egy stallion regénybe került, de miért nem ő a főszereplő?!

Az még megbocsátható, hogy egy ágyútöltelék szerepébe került, de miért pont annak a szerepébe, aki bántalmazta a főszereplőt és miért akkor került ide, miután a bántalmazások nagy része már megtörtént?!

“Nem mintha nem akarnám a főszereplő seggét nyalni, de ki hagyta, hogy ilyen kibaszott feketévé váljon? Ez legalább ezerszeres bosszút érdemel!”

Shen Qingqiu átkozta ennek a koromfekete főhősnek, Luo Binhének a megalkotóját, Ég Felé Szálló Repülőt. Ha már egy stallion regényt írsz, írj egy jót és ne csak firkálj valami elcseszett szart!

Röviden, csakis a rendszerrel tudott kommunikálni, miközben megpróbálta kitalálni, hogy növelje a pontjait, lépjen szinteket és tegye elérhetővé az OOC funkciót.

Ha a helyzet nem is néz ki jól, még mindig lesz lehetősége másik kiutat keresni.

Első lépésnek fel akarta fedezni a környezetét, hogy otthonosabban mozogjon.

Tian Gong Tizenkét Csúcsa olyan volt, akár tizenkét félelmetes kard, amelyek a földből nőttek ki és az ég felé mutattak, átszúrva a felhőket.

Shen Qingqiu foglalta el Qing Jing-hegyet, amely bár nem a legmagasabb, mégis a legcsendesebb, legzöldebb volt és kellemes árnyék vetült rá; tökéletes hely az elmélkedni és tanulni vágyók számára. Emellett Shen Qingqiu tanítványainak többsége köteles volt megtanulni a négy művészetet és egyebeket. Gyakran hallatszott, ahogy valaki hangosan olvas vagy qinen játszik; valóban egy gyönyörű környezet volt, ahol a fiatalok elmélyülhettek a szabad művészetekben. Tökéletesen illett az eredeti Shen Qingqiu személyiségéhez és egy remek hely volt a pontgyűjtés megkezdéséhez.

Néhány tanítvány jött szembe Shen Qingqiuval és tisztelettudóan köszöntek, míg ő próbálta megragadni az eredeti Shen Qingqiu viselkedésmódját; az arca komoly, egy kurta bólintás, folyamatosan mozgott, de visszafogta a belső valóját. Így sikerült elhaladnia a tanítványok mellett annak ellenére, hogy belül már fájt a feje, hogy hogy fogja a regény szereplőjét összeegyeztetni a most benne élő személlyel.

Ám nem ezek a viselkedésformák voltak Shen Qingqiu számára a legsürgősebbek. Ha meg akarja menteni magát, először magáévá kell tennie az eredeti harcművészeti és kardforgató technikáit.

The Scum Villain's Self-Saving SystemWhere stories live. Discover now