jk1997tm הפרק מוקדש לך אהובתי ❤️
נקודת מבט- כללית"הוא מאחורינו בוס!" מאן צעק ויצא ביחד עם טייפ מהמכונית, קולטים מהאופק את הג'יפ שבו ניווט ג'ייק.
"תעזוב אותו, הוא לא חשוב לנו כרגע! נעלה לג'יפ של ג'ייק, הוא גם ככה ברדיפות אחרי ג'ונגקוק" טייפ צעק למאן וכיוונו את הנשק שלהם לכיוונו של ג'ונגקוק.קולות ירי נשמעים בעוצמה, והאוויר מתמלא במתח ובפחד. ג'ונגקוק, עם הלב שלו פועם בחוזקה, רץ דרך הסמטאות, מנסה להימנע מהכדורים ששוטפים את המקום. הוא מסתובב, עיניו סורקות את הסביבה, מחפש מקום שבו יוכל להסתתר. הפחד מציף אותו, אבל בתוכו ישנה גם תחושת אדרנלין שעוזרת לו להמשיך.
ג'ונגקוק מוצא את עצמו במצב מסוכן.
הוא רץ במהירות על הכביש, לבו פועם בחוזקה, כשמאחוריו נשמעת יריית רובה. אנשי ממשלה, לבושים במדים כהים, רודפים אחריו באלימות. הם לוחצים על ההדק, והפיצוצים נשמעים קרוב יותר ויותר.ג'ונגקוק יודע שהוא חייב למצוא דרך להימלט. הוא קופץ על מכוניות נוסעות, מנסה לנצל כל שנייה כדי להתרחק. ברקע, הוא שומע את הצעקות ואת היריות מתקרבות.
פתאום, הוא רואה את המכונית של טאהיונג, עומדת בשוליים, הדלתות פתוחות כאילו קוראות לו להיכנס. בלי לחשוב פעמיים, הוא קופץ על המכונית, מתמוטט בתוכה.
"טאהיונג!" צועק ג'ונגקוק, כשהוא מתנגש במכונית.
טאהיונג, מופתע ובעל מבט מבולבל, לא יודע מה עליו לעשות. "מה קורה פה?! למה אתה רץ כמו משוגע?" הוא שואל, אך ג'ונגקוק מתעלם.
הוא פותח את הדלת ורואה את המצב החמור. "זה לא משנה עכשיו, פשוט תסע!"
טאהיונג, מבולבל ומפוחד,אך מחליט להיענות לבקשה.
"טאהיונג, סע מהר!" הוא צועק. טאהיונג לוחץ על הגז, והמכונית מתמרנת במהירות על הכביש. הם פונים ימינה ושמאלה, תוך שהם מנסים להימנע מהכדורים שנורים לעברם. ג'ונגקוק מכוון את טאהיונג, אך כל פנייה גורמת לעצבנות גוברת.
"הם לא יוותרו עלינו!" ג'ונגקוק אומר, בעוד הוא עוקב אחרי המכוניות של רודפיהם. הוא יודע שהם חייבים למצוא דרך להימלט מהמקום הזה. "יש שם פנייה! לפה!" הוא מצביע על הכביש הצר שמוביל לסימטה הסמוכה.טאהיונג, שעד עתה ישב בתוך המכונית, מזועזע מהכניסה הפתאומית של ג'ונגקוק. "ג'ונגקוק מה קורה פה?" הוא שואל, עיניו מתמלאות בפחד. הוא רואה את הדם על בגדיו של ג'ונגקוק, והלב שלו מתכווץ.
"תשחרר את הברקס!״ ג'ונגקוק צועק, אבל טאהיונג מתבלבל, ידיו רועדות. הוא לא מצליח להתרכז, הפחד מהסכנה שולט עליו. הוא לוחץ על הגז, אבל המנוע מתמלא בחוסר תיאום, והם מתחילים לנסוע לאט.
״לא! לא ככה!״ ג'ונגקוק גונח, מסיר את הידיים שלו מההגה, לוקח את השליטה לידיים שלו. הוא יודע שהזמן לא מחכה, והם חייבים להימלט. הוא לוחץ על הגז, והמכונית מזנקת קדימה, טסה בין הסמטאות הצרות.
YOU ARE READING
Bang Bang/ TAEKOOK
Fanfictionג'ון ג'ונגקוק פושע בינלאומי אשר מואשם בגניבת הקוהינור, נתקל במהלך מרדף בנער תמים ושובה לבבות אשר לא מודע עד כמה חייו הולכים להשתנות מקצה לקצה לאחר שיתקל בפושע המבוקש והמסוכן. {הסיפור יכלול:} •סמאטים •תמונות fanart של טאהקוק •מילים גסות