Hasel
20 perc múlva már haza is értem , ki szálltam a kocsiból és két hatalmas teli szatyoral megyek be a házba. Be csuktam lábbal magam mögött az ajtót és a konyhába vittem a szatyrokat. Adrian még mindig ott ült és pont kezdtem el pakolni a hűtőbe, amikor mögém lépett.
- Hasel elégíts ki most ! - mondta és megragadta a karomat.
- Kérlek Adrian ,most nem akarom ! - válaszoltam felé fordulva.
Majd mentem volna vissza a konyha pulthoz a szatyrokat pakolni ,amikor magához rántott.
- Hallod Hasel az enyém vagy és azt teszed amit mondok ! - mondta és megfogta kezével az államot és erőszakkal megcsókolt.
Én el fordítottam a fejem nagy nehéz, amit lehet ,hogy nem kellett volna. Adrian keze lendült és az arcomon landolt ,akkorát kaptam ,hogy hanyatt estem és be vertem a fejem és innétől kepszakadás volt.
Nagy nehezen magamhoz tértem és, amikor végig néztem magamon a bugyim a bokámnál volt és a ruhám szét tépve volt rajtam. Az arcom és a fejem is fájt ,a szemembe könnyek gyűltek. Nagy nehezen fel álltam és kapaszkodtam a konyha pultba ,hogy el ne esek ,mert még mindig szédültem.
Adriant kerestem a szememmel ,de nem találtam itthon. Gondolom el ment valami kurvához ,de ez engem most annyira nem is érdekelt. Fogtam magam és a fürdőbe mentem ,hogy rendbe rakjam magam. Ahogy bele néztem a tükörbe szörnyű látvány fogadott. Az arcom fel volt dagadva ,a szemem veralá futásos volt. A szám fel repedt ,annyira borzalmasan nézek ki. Fogtam az első segély dobozt és el láttam az arcomon lévő sérüléseket. A fejemet hátul nem láttam ,így ahol fájt meg fogtam egy gézlapot és nyomtam rá egy kis fertőtlenítőt, majd a sebre nyomtam egy kicsit ,ami baromira fájt.
Meg néztem a gézlapot és véres volt ,abban bíztam, hogy majd összeforr magától. Össze szedtem magam és vissza mentem a konyhába. A pultrol be pakoltam a maradék holmit és meg néztem ,hogy mennyi az idő. Már délután 5 óra volt. Kaptam egy smst Adriantol ,amiben annyit írt, hogy el kell utaznia munka ügyben 2 nap múlva jön, ja és még azt is hozzá tette köszöni az élményt velem ! Hogy lehet valaki ekkora szemétláda ,konkrétan megerőszakolt akaratom ellenére.
Annyit válaszoltam rá, hogy oké, majd le tettem a telomat. Pár perc múlva egy messenger üzenet érkezett. Sóhajtva nyúltam a telomért és le ültem a székre. Fel oldottam a telomat és láttam ,hogy Bill írt.
Üzenet:
- Szia Haile ! Otthon vagy ?
- Szia Bill ! Igen miért ?
- Okés ,akkor add meg a címedet és át ugrok beszélnünk kell !
- Rendben ! Szent Gellért utca 129 !
- 10 perc és ott vagyok !
- Oké várlak!
Üzenet vége !
Fel álltam és a hálóba mentem ,és kerestem egy másik ruhát a szekrényemben. Egy fekete rovidnadrágot vettem fel ,egy fekete toppal. Az arcomat nem csinálok semmit úgy sem tudnám Bill előtt le tagadni a dolgokat. Meg igazitottam a hajamat és már meg is szólalt a csengő, hatalmas léptekkel mentem az ajtóhoz ,majd ki nyitottam ,de úgy hogy egyből oldalt legyek Billnek.
- Szia Hasel ! - lépett be Bill mosolyogva az ajtón.
- Szia Bill ! - köszöntem, miközben be csuktam mogotte az ajtót.
Megfordultam szépen lassan és le hajtottam a fejemet.
- Hasel ,minden rendben van ? - kérdezte Bill aggódva.
- Persze Bill ,nyugi ! - válaszoltam még mindig le hajtott fejjel.
- Néz rám Hasel ! - utasított Bill és fel emelte a fejem államnál fogva.
- Hasel mi a jó isten történt veled ?! - kérdezte Bill le sokkolodva.
- El mondom , gyere üljünk le a nappaliba! - válaszoltam szomorúan.
Bill követett és közben be mentem a konyhába ,hoztam neki egy kis limonádét és egy kis rágcsát. Be vittem a nappaliba és az asztalra tettem.
- Szóval Hasel ,most már mond el ki tette ezt veled ! - mondta idegesen Bill.
- Adrian ! - ennyit mondtam.
Bill csak mérgesen nézett rám és csóválta a fejét.
- Miért tette ? - kérdezte még mindig idegesen.
- Mert nem akartam le feküdni vele ! De ő megoldotta a dolgot ! - válaszoltam remegő hangon.
- Hogy érted ezt ? - kérdezte Bill összeráncolva a szemöldökét.
- Meg... meg... erőszakolt Bill ! El vesztettem az eszméletemet és már csak arra ébredtem fel ,hogy szét volt rajtam tépve minden és Adrian el tűnt! - fakadtam ki Billnek.
- Az a szemét csak kerüljön a kezeim közé! Na meg Tom kezei közé! - válaszolta Bill.
- Kérlek, ne ! Ne mond el Tomnak még a végén megoli ! - könyörögtem Billnek.
Ez volt a vég szó, mert még csörrent Bill mobilja. Amit elö is vett a zsebéből és a ki jelzőn Tom neve villogott. Az ütő is megállt bennem ,majd Billre néztem.
- Kérlek ne mond meg neki ! - megegyszer meg kértem Bill.
Fel vette a telefont ,és el kezdtek beszélgetni. 5 perc múlva Bill le rakta a telefont és csak vigyorgott.
- Most mi van Bill ? - kérdeztem kíváncsian.
- 5 perc múlva itt lesz Tom is ! - válaszolta vigyorogva.
- Neked el ment az eszed ! És, hogy ha így meglát még is mi a jó fenét mondok neki ?! - akadtam ki teljesen.
- Nyugi ,majd azt mondjuk ,hogy el estél ! - válaszolta lazán.
- Hülye vagy és szerinted ezt el is hiszi !? - kérdeztem idegesen.
- Biztos ,biz bennem ! - amint ezt ki mondta Bill meg szólalt a csengő.
YOU ARE READING
A tűz mindig tomból !
Fantasy2010 ben fog játszodni a story és Los Angelesben. Hasel pont most fog Los Angelesbe költözni, menyasszony és a párja üzlet ember ,de majd erről bővebben a storyban!