Petnaesto poglavlje:

2 0 0
                                    

Ren i njegova vojska su nalazili u Zelenom Gaju i ispred njih je vojska Mjesečevog kraljevstva.Svi potrčali i počeli da se bore. Kralj Zarin je zabio mač u grudi kralju Federiku i kralj Federik je pao.Feliks se borio protiv čovjeka u zelenom kaputu. Mačovali su se i čovek ga je sapleo pomoću svog mača i Feliks je pao i čovek se sagnuo i uhvatio ga za vrat i ugušio ga. Ovo bitka je bila nerešena jer je umro naslednik Mjesečevog kraljevstva i Kralj Federik.Posle smo svi otišli na sahranu od Kralja Federika i Jasmin i Dajana su plakali,jer mi otac ubijen.Sutra dan je bilo krunisanje Jasmina,jer postaje kralj njihove zemlje i tokom krunisanja pokušavao sam da smirim Dajanu.
-Ljubavi,znam da ti je teško,ali ja znam kako ti je,jer i meni su bili roditelji,ali nadaj se da je tvoj otac na boljem mestu.Ali znaj da sam uvijek tu za tebe,kad ti treba.-rekao sam joj i ona me je zagrlila.I ja sam nju zagrlio.Jasmin je došao do Teraze i Ere i rekao joj:Ovo je za tebe pismo od Ertina.
Tereza je hitro pismo uzela iz njegove ruke i zahvalila mu se zagrljem.
Ren i ostali prišli njima i Ren ih je upitao:Što se grlite?
-Masamo sam davao pismo od Ertina tvojoj sestri.-rekao mu je Jasmin.
-Dobro,šta kaže pismo?-upitao je Ren.
Tereza je otvorila kovertu i počela da pismo čita na glas:
Draga ljubavi,
Dolazim kući posle moje misije da istražujem druge dimenzije našeg malog sveta.Znam da sam bio ocutan dosta dugo,ali želim da provedem vreme s tobom i mojim prijateljima koji članovi tvoje porodice,ali svakako ćemo videti sutra na ručku kod mene kući ,neka dođe tvoja cijela porodica i Jasmin,Dajana i Ivanova devojka Suzi.Ja kuvam ručak  nadam se da će ti se svideti moja hrana.Usput možeš dva dana posle ručka kod mene kući ako se tvoja porodica slaže sa tim.Nemoj te da kasnite na ručak sutra koji počinje u 15h.
Voli te tvoj dečko Ertin.
Tereza je bila presrećna kada je proočitala pismo I svi is njene porodice su se složili da može da ostane kod Ertina posle ručka.
Posle kada su Ren i ostali kada su bili ispred kućnih vrata primetili su da su vrata otvorena  i mislili su da su neko provalio ,ali kada su ušli u kuću i ispred njih je stajao čovek u zelenom kaputu i to bez kapuljače I bez maske koje uvek nosi i svi su bili u šoku,jer to je bio njihov brat Katrin i izgleda da je vratio kući posle 6 godina i od kad je napustio svoju porodicu.

Junaci u surovom svijetuOnde histórias criam vida. Descubra agora