- why ? who ? -

42 4 72
                                    


[  🎞️  ]

Jaehyun'un zoruyla hafta sonu su festivaline götürülmüştü. Güneşin batmasına yakın festival alanına gelmişlerdi. Jaehyun ve Sungho şimdiden su tabancalarıyla birbirini ıslatırken Taesan her zaman olduğu gibi aralarında bir heykel gibi kalıp göz deviriyordu.

Kollarını birleştirerek iç çekti. Etrafa bakınıyordu. Ta ki Jaehyun'dan su balonu kafasına yediğinde sırılsıklam olmuştu. "Ya Myung Jaehyun."

Sinirinden umursamıyordu bile. Islanmış saçlarını savurup derince bir nefes verdi.
"Çok çocuk gibisin."

"Sus lan velet."

Sungho'ya göz devirip ikisinin gülüşmelerine dayanamadan ıslak kıyafetine baktı. "Lavaboya gidiyorum, geldiğimde burada olun." Herhangi bir cevap almadan kalabalığın arasına doğru girmişti. Nefret ediyordu kalabalıktan. Neyse ki uzun boyluydu ki etrafı iyi görüyordu. İç çekerek yolu bulduğunda, içeri girdi. Direkt olarak aynaya baktı ve kıyafetine ne yapacağını düşünürken kafasını eğdi. Tam o sırada ismini duymuştu.

"Dongmin-ah."

Tekrar sesini duyduğunda içinden bir siktir çekti. Düşünmeden kapıya doğru koştuğunda çarptığı beden ile az daha yere düşüyordu. "Siktir." kafasını kaldırdığında onu görmüştü. Bir an tanıyamamıştı çünkü...Sarışındı! Tanrım, cidden sarışın mı? Siktir o da neydi öyle? Gözleri parlıyordu.

Taesan hızlıca kendine gelip tanımıyormuş gibi yapıp çıkmaya çalışırken tam da Leehan onu çıkarmıştı. Bileğinden tutuyordu. Sanki arkadaş...sevgililer gibi, çok rahattı Leehan'ın tavırları. Neredeyse festival alanın uzaklaştığını fark ettiğinde elini geri çekti. Fena iğrenç hissediyordu, çünkü karşı gelemiyordu. Tam konuşmaya başlayacakken birden Leehan'ın, Taesan'ı ağaca sabitlemesiyle çoktan dili tutulmuştu siyah saçlı kedi çocuğun...

"Kes şunu, şu saçma sapan kovalayıp kaçan aşkına son ver."

"Sen de kes sesini." Tekrar öpecek kadar yaklaşmıştı... Taesan nedense korkuyordu. Dışarıdan oldukça yanlış görünüyordular. Ancak Leehan'ın bunu önemsemediği apaçık ortadaydı.

"Donghyun tokat mı istiyorsun?"

"Seni istiyorum." Sözlerine git gide şok oluyordu, ne kadar yüz vermese de hâlâ sapık gibi sözler söylüyordu. Dayanamayıp derince bir nefes aldı ve kafasını eğdi tekrar. O sırada kulağına fısıldamıştı Leehan. "Öpsem ne yaparsın ki?" Diyip dudağına doğru yaklaştı.

Ve tanıdık bir ses duymasıyla hemen geri çekildi sarışın çocuk.

"Yuh ne yapıyorsunuz?? İki dakika bıraktık bari dışarıda sevişmeyin amına koyayım." Jaehyun göz kırparak güldü, yanındaki Woonhak'ın omzuna kafasını koyup.

✩°。﹒🪐﹒

kafe toplantısı kod name 904

woonhak:
cok ayıp bir sahneydi
gorseydin keske sungho hyung

jaehyun:
ben demistim
onemli olan yatak performansı diye

riwoo:
cok haklisin sen

jaehyun:
ay yerim seni
agzini yedigimin cocuuu
hammm
oyyy bebek
yerim aq
bal gibisin
muah

sungho:
ya aq cıvıkları
tamam en aşık sizsiniz
olay ne
öpüştüler??

jaehyun:
link ister misin

sungho:
yolla

jaehyun:
gel atıyom
taesan utandı aktif bile degil

leehan:
minik kedi oldu beni görünce 🤏🏻
miyavla @taesan

woonhak:
ama cok ayıp
cocuk var (ben)

sungho:
evt

riwoo:
cok merak ettim of

leehan:
ne meraklisiniz opusmemize

jaehyun:
eger yataga|
link

sungho:
hani bana

leehan:
ya salak mısınız
jaehyun sen de ikna et tae'yi

jaehyun:
tae grupta yalnız
okursa belanı sikecek

riwoo:
onu sikmesin de
ay pardon
çocuk vardı
woon okuma dur

woonhak:
ayıp(sunghoaskım)

leehan:
biliyoruz amk veledi

woonhak:
boloyoroz omk volodo
tae hyungdan ogrendim

jaehyun:
cocuga bile ogretmis aq emosu

taesan:
lan
beyler bu leehanı engellicem
LAN
yanlıs GRUP
aMK

riwoo:
git kore'den de engelle amk kim jungunu

  @park.yeppi   !  !

yeppi   !  !

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   ⟩  yeppi is back !!!!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

   ⟩  yeppi is back !!!!

       18.694 beğenme    11.852 yorum

   @parksunghonunomuzları: sevgilim bu ne
   @park.yeppi: şşşş aramızda
   @parksunghonunomuzları: ASKIM

   @vyloids00: merhaba beyefendi.

   @myeongmyeong_: øhhh yerimm
   @park.yeppi: la dur artık

    @freshboy29woon: hyung dur artık yablıs kitleye dusecek
    @park.yeppi: sana mı düşeyim
    @freeshboy29woon: ney

[  🎞️  ]

✓ ┊ last letters ୨୧ bonedoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin