Oy vermeyi unutmayınız
Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.
Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.
İyi okumalar diliyorum.
Yazar'dan
Fısıltı sesleri kulaklarını doldurduğunda adama kafa sallamıştı,Anıl.Karşısında ona sorar biçimde bakan kıza döndü gözleri.
Bir an evvel yanından kalkması gerekiyordu.Bunun farkında olduğundan sözlerini toparlamaya çalıştı lakin bu elbette pek kolay olmamıştı.
Mina'nın beklediği şey tam olarak söylenmemişti,ve Mina istediklerini duymadan karşındaki adama izin veremezdi.
Belkide Mert suçsuzdu.İçinde oluşan umudu kıran bir şey olmadığı sürece emin olmamaya karar kıldı.Anıl'dan öğrenmek istediklerini sormaya başladı.
Mina:benim kardeşim neden öldürdü kendini.? Onun başına bela mı açtın yoksa.? Hem ne konuda yardım ettin onu.? Sen gerçekten kimsin.?
Anıl nasıl toparlayacağını bilmiyordu.Bir anda nasıl böyle bir işi çıkabilirdi.? Ayrıca bu karşılaşmadan önce hiçbir işinin olmadığını elli kez temin etmişti.
Hemde aylardır beklediği şey yarım kalmıştı.Bu kızın şuan gidip insanlara hesap sorması gerekirken daha ona bir cümle bile anlatamamıştı.
Anıl:bak Mina,biliyorum kardeşim hakkında bir şeyler öğrenmek istiyorsun ve evet cevapları bende.Ama şuan olmaz.Sana söz,yarın tekrardan geleceğim yanına.
Mina hemencecik ayağa kalktığında etraftaki çoğu kişi onlara bakıyordu.Elbette kendini gösterme ve ya kendini rezil etme gibi bir isteği yoktu,lakin karşında ona yalanlar uyduran adama daha fazla katlanamazdı.
Buraya gelmesi bile çok saçmayken birde oturmuş onu dinliyordu.Saçmalıktı işte fikrince,yalancının tekiydi.Ya da onu oyalamaya çalışıyordu bilmiyordu.
Sırt çantasını alarak çıktığı restorandan sonra telefonunu nihayetinde açmıştı.Mert'ten gelen birkaç aramayı gördüğünde diğer bildirimlere bakmadan on dakika önce aramış olan Mert'i aradı.
Mert🌪️ aranıyor..
📲
Mert:sonunda,neredesin.?
Mina:bir şey yok Mert,bir arkadaşımla yemek yemeye geldik.
Mert:telefon.?
Mina:kapalı kalmış.
Mert:Ceylin'le mi çıktınız.?
Mina:ben sana neden hesap veriyorum.?
Mert:adresi at geliyorum yanına,bende tanışayım şu arkadaşınla.
Mina:gelme Mert,ben eve varırım birazdan.
📲✖️
Kapanan telefonun sebebi şarjdı.Telefonun şarjı bitmiş olan Mert,hızlıca şarj aletini aramaya başladı.Geç bulmuştu,lakin geç olan tek şey bulması değildi.
Mina eve varmıştı.Yorgunluğu fazlasıyla belli olduğunda anne ve babası sorularını sonraya erteleyerek onu duşa göndermişlerdi
Aslı ise kızı için bir şeyler hazırlamaya başlamıştı.Kızının Mert'in evine ziyarete gittiğini düşünüyordu bir nevide bu yüzden erkenden gönderdi.
Lakin çalan kapı düşüncelerini bölmüş ve ocağı kapatmasını sağlamıştı.Kapıya doğru ilerledi ve açtığı kapıyla karşında kalan çocuğa bakakaldı.
Aslı:Mert.? Daha yeni ayrılmadınız mı siz.?
Mert bir şeyleri anladığında elinde tuttuğu kitabı bahane etmeye karar verdi.Elini havaya kaldırdı,ders kitabını gösterdi.
Mert:evet öyle ama Mina kitabını unutmuş.Hem yarın bu dersten sözlü var,geri kalmasın diye getireyim dedim.
Aslı karşındaki çocuğa büyük bir tebessüm sundu ve içeri girmesi için yan tarafa geçti.Mert ise teşekkür edermişcesine eğdiği başıyla ayakkabılarını çıkardı.
Aslı:canım sen geç Yusuf Amca'nın yanına,Mina duştan çıksın gelir.
Hızlıca kafasını salladı Mert.
Kızın babasının yanına yaklaştığında sessizce oturdu.Karşısında duran gemiyle uğraşan adama gözlerini dikti,ve ardından gemiye döndü gözleri.
Tahtadan yapılmış olan ve etrafındaki çizimlerle uyuşan bu geminin adı Mia'ydı.Merak etmişti Mert.Sordu
Mert:neden Mia.?
Yusuf:iki kızımında ortak harfleri..
Mert yutkundu.Şu geçirdiği saçma sapan krizlerin birinde bu ailenin çocuğuna zarar vermişti.Şimdi ise..şimdi ise diğer kızına aşıktı.
-_-_-_-_-__--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Oy vermeyi unutmayınız
Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin,istediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Şehvet//MinMer
Fiksi RemajaHaftada 5+ bölüm Her şey ikizinin intiharından sonra başlamıştı.Mina ikizini kaybetmeye dayanamadı ve onu buna sürükleyenin hayatını cehenneme çevirmek istedi.Lakin hesaba katamadığı birşey vardı,karşısındaki cazibeli ve şehvetli genç.