ÇAĞAN EFE AK'tan
"Hediyemi beğendin mi Çağan Efe Ak :)"
Emir UZUNLAR.Elimdeki kağıdı yumruğumun içinde sıktım gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Şuan değildi şuan kendimi kaybedipte etrafa ateş saçamazdım tekrar gözlerimi açtım, Yağız Tuana'nın göğsüne bastırıyordu, zorla da olsa yutkundum ve elim Tuana'nın bileğine doğru gitti nabzını kontrol ettim, yavaş atıyordu...
Çağan Efe Ak'ın Karısı'nın nabzı böyle atamazdı...
Sakın Doktor, sakın vazgeçme bizden, benden...
ÇAĞAN: Yağız... Yağız nabzı çok az atıyor! Birşey yapmamız lazım hadi kardeşim!
YAĞIZ: Tamam, tamam sakin ol eğer ambulansı beklersek daha fazla zaman kaybı olur o yüzden arabayla gideceğiz hadi kardeşim! Sarsmadan yavaşça!
Yağız'ın dediği gibi eğer ambulansı beklersek daha çok kan kaybederdi, yavaşça O'nu kucağıma aldım ve sarsmadan yürümeye başladım ben Tuana'yı kucağımda taşırken Yağız hâlâ bastırmaya devam ediyordu. Korumalardan biri arka kapıyı açtı ve Tuana'yla beraber arkaya geçtik.
YAĞIZ: Sen şimdi alıyorsun elimdekini ve Tuana'nın göğsüne bastırıyorsun aynı benim yaptığım gibi, tamam mı?! Ben arabayı kullanıcam ve yoldayken amcamları arayacağım. Bak dediğim gibi Çağan bastıracaksın!
Yağız'ın dediğine sadece kafa sallamakla yetindim, kapıyı kapatıp korumalara birkaç birşeyler söyledikten sonra hızla direksiyona geçti ve sürmeye başladı, korumalar da bizim arkamızdan geliyordu. Yağız eline telefonu aldı ve bir numarayı çevirdi, Tuana'nın başı bir kolumdaydı diğer elimle de Yağız'ın dediği gibi göğsüne bastırıyordum saçlarının kokusu burnuma kadar geliyor ve benim algılarımı tamamen altüst ediyordu.
Ne ara bu kadar beni kendine çekmişti ki ? Neden sadece onun kokusu beni sakinleştiriyordu ?
Leya'nın bebeğini öğrendiğimizde sinirden gözüm birşey görmüyordu normalde asla bir kadına el kaldıran insan değildim ama o gün elim Leya'ya vurmak için kalktığında beni o durdurmuştu, sonra odaya çıkıp arkamdan geldiği zaman sadece onun kokusu beni sakinleştirmişti.
Beni kendime getiren ses Yağız'ın sesiydi, hemen ona doğru döndüm kendi kendine söyleniyordu hatta farkında olmadan sesini bile yükseltmişti, elini direksiyona vurarak konuşuyordu.
YAĞIZ: Geberticem olum seni! Elimden çekeceğin var Emir Uzunlar! Önce Leya'ya sonra da Tuana'ya çektirdiklerinin acısını tek tek çıkarıcam senden amk pezevengi! Kaç bakalım nereye kadar kaçıcan?!!!
Sonra sustu ve eline telefonu aldı büyük ihtimalle Leya'yı arayacaktı haber vermek için dikiz aynasından sürekli buraya bakıyordu büyük ihtimalle Tuana'yı merak ettiği için. Göz göze geldiğimiz sırada gözlerini kırptı, yüzümü sürekli Tuana'nın yüzüne yaklaştırıyordum nefes alıyor mu almıyor mu diye. Yarası çok ağırdı ve benim ilk defa elim kolum bağlanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Ve Beyaz
RomanceHer aşkın da kendi kaderi vardır; Kimi doğar, büyür, ölür kimi sevdaya dönüşür... 🤍🖤