,,Pojď ke mě Katy..vždyť víš že bych nikdy neodešel bez toho abych ti to neudělal zezadu. Když vím jak to miluješ," řekl Arpád a po chvíli si Katy klekla a nastavila mu svůj zadeček. ,,Tak pojď, Arpáde," řekla a přitom směrem k němu zavlnila boky.
A tak Arpád na nic nečekal a příjemně ji po jejím zadečku mlask a potom jej začal jemně kousat a lízat jazykem.
,,Posluž si miláčku," zašeptala slabě a přitom svůj zadeček na něj ještě víc našpulila. Arpád se s ním chvíli mazlil a po chvíli do ní vnikl a ona slastně zasténala, když ho ucítila v sobě.
,,Ach, bože, tohle miluju," řekla a přitom slastně přivřela oči.
,,A já zase miluju, Katy, ten tvůj tak nádherný a božský zadeček," odpověděl na její slova Arpád a přitom se začal pohybovat. ,,Ach, Arpáde. Ach, ano, Arpáde. Pokračuj, pojď, jen pojď!" vykřikla Katy a přitom zaklonila hlavu.
,,Jsem rád že se ti to líbí, Katy," zašeptal ji do ucha a přitom ji jemně chytl za vlasy a vášnivě líbal její záda.
,,S tebou vždycky, protože nikdo mě tak neudělá jako ty, Arpáde," odpověděla Katy a znovu slastně zavřela oči, když do ní opět silně přirazil.
,,Miluju když moje klisnička tak vzdychá," řekl a přitom si začal hrát s jejími ňadry.
,,Ó ano, pokračuj hřebečku, pokračuj. Dostaň se do mě celý..Ó ano, pokračuj..Ó ano, ano. Pokračuj můj hřebče, tvoje klisnička má tohle nesmírně ráda..Miluju když mi to děláš ty miláčku, protože ty to umíš ze všech nejlíp. Protože jen ty mě vždycky tak dokonale roztáhneš..Ach, Arpáde nepřestávej, nepřestavej. Pojď ještě, pojď..Ano, to je ono, to je ono. Buď ve mě celý miláčku..Miluju když mi to děláš ty..Ó ano..Ó ano!" sténala Katy a on na její slova odpovídal jen dalšími a dalšími vášnivými a hlubokými přírazy které nebraly konce a Katy si nesmírně libovala, při jeho počínání, protože tohle s ním opravdu zbožňovala.
,,Ano Ó ano!" vykřikla a znovu pocítila ve svém těle slast, kterou ji poskytl, když se do jejího těla nasouval zas a znova.
,,Udělej mě..miláčku..Udělej..Tvá klisnička po tom touží," zasténala a přitom znovu ucítila jeho ruce na svých ňadrech. ,,Jak si přeješ, Katy" odpověděl Arpád a znovu silně vnikl do jejího těla. ,,Jsi Bůh Arpáde. Jsi bůh!" vykřikla a při dalším přírazu do ní Arpád vyvrcholil a ona se tetelila blahem.
YOU ARE READING
Poslední Hřích 2
RomanceArpád Draskoči čirou náhodou znovu objeví svou manželku Katalinu, kterou všichni považovaly za mrtvou, včetně jeho. Najdou spolu opět své ztracené city? I Mimi čekají velké věci, protože ji půjde doslova o život. ----------------------------------- ...