"Hayır yani kaç kere diyeceğim daha geç kalıyoruz diye?"
Kıvırcık çocuk sitemle bağırdı salondan, yukarıda daha hazırlanmakta olan ikiliye ithafen.
"Beş dakikaya arabada olun!" Diyip oturduğu koltuktan kalkıp korumasından arabanın anahtarını alıp çıktı.
Ferdi arabaya geçerken diğerleri de hazırlanmış çıkıyorlardı.
Kıvırcık bıkkınlıkla soludu. Diktatör bi insandi o, her şeyin tam olması gerekirdi onun için.
Arabaya yerleşen ekip arkadaşlarına bir bakış atıp arabayı çalıştırdı
Sarışın kız telaşla sitem etti arka koltuktan.
"Ulan Ferdi senin yüzünden acele ettim en sevdiğim küpemi takmayı unuttum."Sarı saçlı diğer oğlan, kıza gözlerini devirdi.
"Alt tarafı suikast yapacağımız adamın hazırladığı basit bi davet. Bu kadar abartma kızım.""Sen ne anlarsın be."
"Fazla durmayalım davette ya birine sözüm var gece için."
Kenan'ın dediği şeyle herkes birbirine imalı bir şekilde baktı.
"Yine çapkınlık peşinde anasını satayım."
Grupça gülüşmelerin ardından sonunda davet yerine varmışlardı.
---
"Bizimle anlaşma yaptığınız için çok ama çok şanslıyız gerçekten. Pişman olmayacaksınız."
Mekandan girerken Bay Mark onlara içeri geçerken eşlik ediyordu.
Kenan, anlaşma yaptığı adamı iyice manipüle ediyordu ki, işleri kolaylaşacaktı. Adamı övmekten başka bir şey yapmıyordu.
Davet alanı yavaştan doluyordu. Ekip, tam baş köşede mekanın sahibinin VIP ayarladığı masaya geçtiler.
"Bir isteğiniz ihtiyacınız olursa hemen buradayım. Partinin keyfini çıkarın. Iyi eğlenceler!"
Ferdi, hemen dikkati üzerine toplamak için oturduğu yerde dikleşti.
"Bakın buraya"
Diğerlerinin dikkati ona toplandığında konuşmaya başladı.
"Planı zaten biliyorsunuz ama yine de ikaz edeyim."
Gözlerini mavi gözlere kitledi kıvırcık.
"Öncelikle Bay Mark. Onu oyalamak ve dikkatini dağıtmak için elinden geleni yap.Sana güveniyorum Ceren"
Kız, anlamış bir şekilde kafasını salladı.
"Kenan, sen onu alacaksın. Bulduğun ve gördüğün yerde sakın elinden kaçırma. Zarar vermemeye çalış ve korkutma. Barış sen her zaman ki gibi güvenlik kameraları ve güvenliklerdesin. Bunları hallettiğinizden emin olduktan sonra zaten benim haberim olacak. Ben burda merkezde durup sizi yönlendireceğim. Başarılar."
Kenan bıkkınlıkla ofladi. "Bu ne resmiyet aminakoyayım?"
Sarışın kız lafa atıldı." Sanki tanımıyorsun onu. İşte tamamen tanınmaz biri oluyor."
Ekip kendi arasında gülüşürken, Ferdi'nin dikkatini tam o an bir şey çekti.
Hedefleri.
"Başlıyoruz."
---
Ceren, orta yaşlı adamı önce uzaktan süzüp üstüne başına çeki düzen verip stilettolarını tıkırdıkdatarak asil adımlarla Mark'a yaklaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dollar's baby
FanfictionKirli işlerle tanınan Ferdi Kadıoğlu, yapmaması gereken bir şey yapmıştı.