Sevgili.?

132 13 7
                                    

Koy göte gitsin🖕🏻🖕🏿

Cenk: Tüm gruplardan çıkmış. Telefonları açmıyor ve evde yok.!

Oğuz: Lan oğlum kapıyı açmaz ki. Evde olsa bile.

Cenk: Çok sayın zeki arkadaşım. Hani anahtarı var ya bizde. Hani sende de var bir tane yedek. Salak misin Oğuz. Ayrıca dolaplarına varana kadar baktım. Bomboş amk. Bizimle olan fotoğrafları hariç , aile fotoğrafları da yok. Bize dair her şeyi geride bırakmış.

Necip: Ben size dedim amına koyayım. Abartmayalım dedim. Ne olacak şimdi. Sikeyim ya. Kampı bırakıp gelemiyorum da. Hazırlık maçları devam ediyor.

Cenk: Benimde aynı amk. Bırakamıyorum burayı. Maç var. Ece de tek başına arayamaz. Zaten nereden bilecek nereye bakması gerektiğini.

Necip: Nur bir iki yere bakmış. Orada da yokmuş.

Oğuz: Cidden İzmire gitmiş olmasın la.?

Necip: Sanmam. İzmir de tanıdığı yok ki. Ne işi var orada. Hem ben bilirim malımı. Bizi süründürmek için yapmıyorsa , ne olayım.

Oğuz: Ben birazdan uçağa bineceğim. İnince her yere bakarım. Tam emin değilim ama , aklımda bir yer var. Oraya gitmiş olabilir.

Cenk: Neresi.? Birini gönderip baktıralım hemen.

Oğuz: Necip. Sen biliyorsun la. Cenk takıma gelmeden önce sürekli gittiğimiz yer. Sadece üçümüze özel olan.

Necip: Hasiktir.! Ben onu nasıl unuturum ya.! Nur'a haber vereyim. Gitsin baksın hemen.

Oğuz: Nur nereden biliyor.?

Necip: Şey. Bir defasında götürmüştüm oraya.

Oğuz: Hani bizim gizli mekanımız olacaktı amk.? Ne satıcı adamsın lan.

Necip: Ne var olum. Karım o benim. Başkası değil.

Oğuz: Şimdilik siktir ediyorum. Seni önce Allah'a sonra Hilal'e havale ediyorum.

Cenk: Kavgayı kesin amk. Kız yok kız. Aloooo...!

Oğuz: Uçak kalkıyor. Kapatıyorum telefonu. İnince haberleşiriz.

Neco: Tamam....

::::::::

Hani yengeler nerdeler Osman.!

Skyler: Uçak kalktı.

Hilal: Kalkmamıştır o. Birazdan iner. Fazla ümitlenme sjsjjsskke

Skyler: Anlamadı ben.?

Nur: Ne kadar şanslı olduğun hakkında bir fikrin var mı.?

Ece: Keşke bizde anlamasaydık.

Nur: Ya ben emin değilim. Sen neredesin ki biz bunları oyalıyoruz.?

Kartallar Yüksek Uçar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin