Ji-yoon ve Min-seok, planlarını dikkatle ilerletiyorlardı. Okuldaki atmosfer, Hye-jin’in izolasyonu ve Seung-min’in takımdaki itibar kaybıyla giderek daha gerilimli bir hal almıştı. İkili, hedeflerine ulaşmak için dikkatli ve kararlı bir şekilde ilerlemeye devam ediyorlardı.
***
Okul günleri ilerledikçe, Hye-jin’in sosyal çevresindeki izolasyonun derinleştiği gözlemleniyordu. Ji-yoon ve Min-seok, bu durumu daha da zayıflatmak için yeni stratejiler geliştiriyorlardı. Hye-jin’in ailesiyle olan sorunlarını daha da derinleştirerek onun üzerindeki baskıyı artırmaya çalışıyorlardı.
Seung-min ise takımdaki durumunu düzeltmek için çabalıyordu, ancak Ji-yoon ve Min-seok’un ona yönelik geliştirdiği stratejiler onun için daha da zorlu hale geliyordu. Takım arkadaşları arasındaki güveni sarsılmıştı ve bu durum onu takımdan uzaklaştırma riskini artırıyordu.
Teneffüs zamanı, Ji-yoon ve Min-seok kütüphanede buluştu. Son gelişmeleri değerlendirdiler ve bir sonraki adımlarını planladılar.
Ji-yoon:"Hye-jin’in sosyal çevresindeki izolasyon işe yarıyor gibi görünüyor. Onu daha da zayıflatmamız gerekiyor."
Mun-seok:"Seung-min’in durumu da zorlu. Onu tamamen köşeye sıkıştırmak için birkaç strateji daha düşünmeliyiz."
Ji-yoon:"Evet, ama dikkatli olmalıyız. Amacımız adaleti sağlamak, ama kimseye zarar vermeden."
Min-seok, Ji-yoon’un kararlılığını takdir etti ve planları için destek verdi.
***
Ertesi gün, Ji-yoon ve Min-seok harekete geçtiler. Hye-jin’in sosyal medya hesapları üzerindeki manipülasyonlarını sürdürdüler. Bu, Hye-jin’in sosyal çevresinde daha fazla izole olmasına ve güven kaybetmesine neden oldu.
Seung-min ise takım içindeki durumunu düzeltmeye çalışıyordu, ancak Ji-yoon ve Min-seok’un ona karşı geliştirdiği stratejiler onun için daha da zorlu hale geliyordu. Takım arkadaşları arasındaki güveni zayıflamıştı ve bu durum onu takımdan uzaklaştırma riskini artırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşinin intikamını alan Ji-yoon:Death or Revenge ✓
Short StoryBir kız okulda zorbalıklara mağruz kalıyor ve intahar ediyor yıllar sonra ise ikizi onun okuluna geliyor ve onun intikamını alıyor