Leyal ailesinin intikamını almak için süikastçi olan bir kızdır. Dün yaptığı kolej başvurusu kabul olan leyal yarın için hazırlanmaya başlar.
"Yarın siyah şort pantolon üstünede askılı bir eşofman ve hırka giyerim" dedi. Ve geç olmadan yattı.YARIN SABAH
Alarmın çalmasıyla yataktan düşüşün bir oldu"Cidden şimdimi çalasın geldi?! " dedikten sonra çantasını hazırladı ve bıçağını tam çantaya koycak kendi aklına birşey geldi. "Eğer bıçağı çantaya koyarsam ve okulda kontrol olursa yakalanırım bıçağı cebime koyabilirim çanta kontrol biterse üst kontrol başlamadan cebimdeki bıçağı çantaya hızlıca koyarım iyi bir fikir" hemen hazırlanıp kahvaltımı yapıp otobüs durağına geldim. Beklerken yanımda benim gibi çantalı bir kız vardı. Acaba onunla tanışabilir miyim? Neyse. Leyal otobüs gelince hemen en arka koltuğa oturdu. Duraktaki kızda onun yanına oturmuştu. Kız leyal ile konuşmaya başladı.
Kız:"merhaba sizdemi koleje gidiyorsunuz?
Leyal:"evet, galiba sizde Kolej'e gidiyorsunuz"
Kız:"evet bu arada ben Suzy"
Leyal:"bende leyal ,leyal nastya"
Suzy:"tanıştğıma memnun oldum"
Leyal:"bende memnun oldum"
Otobüsten indiler ve tam bahçeye girerken anons yapıldı.
"Sevgili öğrenciler okul güvenliği için kontrol yapılıcaltır bilginize"
Suzy biraz sınırlı bir şekilde
"Kontrol ne yaa sanki birisi birini öldürcek ya değil mi leyal? "Leyal hafif sırıtarak
"Belki olabilir" der.
Ve okula doğru İlerlerler. Sıra Suzy dedir Suzy kontrolden kolayca çıkar.sıra leyal'dadır. Adam çanta kontrolünü tam bitiricekken leyal çaktırmadan elini çebine atar ve bıçağı hızlıca hırkanın koluna saklar. Adam tam üst kontrolüne geçicekken leyal bıçağı çantaya atar ve kontrol biter. Suzy ve leyal birlikte sınıfa çıkarlar şans eseri aynı sınıftalardır. Sınıfa girice cam kenarına en arka sıraya otururlar ve hocanın sınıfa girmesiyle başlar.ÖĞLE ARASI
Suzy:"leyal sence şu hoca çok yakışıklı değil mi?"Leyal:"e-evet "der.
Tek sorun leyal'ın o hocayı öldürcek olmasıdır.Suzy:"leyal ben kantinden bişey alcam gelcek misin? "
Leyal:"hayır sen git ben burdayım zaten"der.
Leyal Suzy sınıftan çıktıktan sonra hızlıca müdürün odasına gider ve güvenlik kameralarını kapatır. Sonrasında öğretmeni bulmaya gider. Bu kısım kolay olucaktır çünkü leyal hocayı kandırabilmek için onunla biraz flörtleşir.Ama aslında bu kısımda leyal çok sinirlenir.
Leyal hocayı bulur
Leyal:"merhaba murat bey nasılsınız"der
Murat hoca:"iyiyim prenses sen nasılsın?"der.
Leyal öfke dolu bir şekilde ama öfkesini belli etmedenLeyal:"çok teşekkür ederim murat bey bi konuda konuşmak istiyorumda gelir mısınız? "Der. Ve eski okul deposuna giderler.
Murat hoca tam leyal a yaklaşırken leyal " murat bey biraz uzaklaşır mısınız? "Der. Ama aslında sadece masum rolü oynuyordur.
Murat bey leyal a daha da yaklaşır ve duvarla arasına alır ve biraz daha yaklaşıcakken leyal bıçağı arkasından boynuna saplar hoca yere yığılır.leyal ise ardından
" senin gibi aptallar zaten bana böyle kolay güvenir ama en sonunda kaybederler"der. Ve bıçağı silip yine koluna saklar. Ardından Sınıfa gider. Ve ders başlar.
1.BÖLÜM SONU
Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler umarım beğenmişsinizdir❤2. Bölüm çok yakında ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığı Savaşçısı
ActionAilesinin intikamını almak için süikastçı olan bir kızın hikayesi