,,Takové naplácání jsem ještě nezažila, Mátyásy," řekla Mimi, když se trochu vzpamatovala a přitom ho vzala kolem krku a přitáhla si ho k sobě.
,,A chceš abych ho ještě zopakoval?" zeptal se Mátyás a přitom ji políbil.
,,Ano, Mátyásy, chci," odpověděla Mimi a polibek mu vrátila. ,,Hele, podívej potok," řekla po chvíli, když uslyšela zvuk šplouchání vody. ,,Pojďme se vykoupat. Že mě nechytíš," dodala a pak se rozeběhla směrem k místu odkud slyšela téct vodu.
,,Mimi počkej a co naše naplácání?" zeptal se Mátyás a ona se na něj v tu chvíli otočila. ,,To počká, pojď. Že mě nechytíš!" vykřikla a pak se opět rychle rozeběhla a po chvíli už stála u břehu řeky.
,,No, to se uvidí," odpověděl Mátyás a přitom utíkal za ní.
,,Tak pojď," řekla Mimi, když ho uviděla jen kousek od ní a přitom se otočila směrem k vodě. ,,Och! vykřikla, když vlezla do vody, protože voda byla už trochu studená, ale přesto ji v ní bylo příjemně.
,,Tak pojď Mátyásy. No tak co je s tebou?" zeptala se a přitom pohlédla na Mátyáse, který byl ještě stále u břehu a přitom udělala pár kroku víc do vody a pak si do ní lehla.
,,No, tak pojď ke mě. Pojď si mě chytit!" vykřikla a Mátyás už na nic nečekal a rozběhl se do vody.
,,Áaa!" vykřikla, když ji popadl a přitom na něj trochu vody vyšplouchla. ,,A mám tě," řekl Mátyás, když ji držel kolem pasu a přitom si ji k sobě přitáhl blíž. Potom ji položil do vody a lehl si na ní. ,,Už jsi někdy slyšela o milování v řece?" zeptal se a přitom ji políbil.
,,Ne," odpověděla Mimi a přitom na něj šplouchla rukou trochu vody.
,,Tak to teď zažiješ, kočičko," odpověděl ji a přitom ji políbil na krk a ona zaklonila hlavu. Ležela nad vodou a on ji stále držel u svého těla. Po chvíli do ní vnikl a jejich těla opět spojil v jedno. Ona se ho chytla kolem krku, aby měla aspoň jeden záchytný bod, protože i její nohy se ovinuly kolem jejího pasu, jako by byl zrovna on ta poslední záchrana.
,,Áááá Mátyásy!" vykřikla a jejich spojená těla kolem sebe cákala vodu.
,,Miluji tě, Mimi a přál bych si být takhle s tebou věčně. Probouzet se vedle tebe a každou noc s tebou usínat. Chci aby jsi byla jen moje..jen moje..Mimi," zašeptal ji Mátyás do ucha a přitom ji políbil vášnivě na šíji.
Potom se znovu položil do jejího těla a opět se s ní začal milovat, takže řeka, kterou teď rozbouřily házela vlny kolem nich, protože oba si v rozbouřené řece připadaly jako šílení.
YOU ARE READING
Poslední Hřích 2
RomanceArpád Draskoči čirou náhodou znovu objeví svou manželku Katalinu, kterou všichni považovaly za mrtvou, včetně jeho. Najdou spolu opět své ztracené city? I Mimi čekají velké věci, protože ji půjde doslova o život. ----------------------------------- ...