26. Pistol

9 2 2
                                    


,,Co to tu máte grófe Kazimíre?" zeptala se Jolana a přitom ukázala na proutěný košík na trávě. ,,To nic, tam nic není," odvětil gróf Kazimír a přitom se na ní posmál. ,,Ale ne, něco tam přeci jen je," řekla Jolana a začala se šmátrat v košíku.

,,Nechte to vy zvědavá..!" křikl a přitom ji chtěl odrhnout od koše.

,,Pistol,"  řekla silným hlasem, vzala ji do ruky a přitom ji namířila směrem k němu. ,,No tak položte to Jolano!" zvolal gróf Kazimír a přitom po ní vrhl dlouhý pohled.

,,Na co pak jí asi máte? Že by na nějaký souboj? Nebo snad na mě?" pokládala jednu otázku za druhou a přitom pistoli nepustila z ruky. ,,Já mám ráda, takové zbraně, které dovedou rychle zabít škodnou," dodala a přitom na něj nepřestala mířit.

,,Pif! Paf!" vykřikla a přitom dělala že vystřelila.

,,Položte tu pistoli Jolano," řekl gróf Kazimír a přitom šel o pár kroků blíž k ní. ,,Ale copak bojíte se. Vždyť nemáte čeho, i když věřím že je ta pistole nabitá..ale já smrti nebojím. Copak vy ano? Já jsem ji zažila před pěti lety, kdy jeden muž zabil mé tři nejbližší," odsekla a přitom pohla trochu prstem na spoušti.

,,Jolano nechte toho, neblázněte!" vykřikl a přitom bylo vidět že má opravdu strach.

,,Nejsem Jolana Ákos..ale Dalma Farkasová..dcera grófa Farkase, kterého jste vy spolu s mojí matkou a sestrou která si vás nechtěla vzít zabil.." řekla a přitom se ji ve tváři objevila zlost.

,,Ale jak to..to není možné," odsekl nervózně a přitom měl v očích hněv.

,,Ale ano jsem to já..její mladší sestra, o které jste si myslel že tam není, když jste ji nemohl nikde najít..Ale já jsem se zavčas schovala, protože má matka mi pomohla se ukrýt..a pak už jsem jen slyšela dva výstřely..a potom uviděla tři mrtvá těla. Mou sestru jste uškrtil a pak ještě znásilnil, protože jste nepřenesl přes srdce že má ráda jiného a že vás prostě nechce. A mou matku a mého otce jste pak k tomu všemu chladnokrevně zabil," řekla a přitom svíral zbraň v ruce ještě pevněji.

,,Ne, já vám nevěřím..To jste si určitě vymyslela..," odsekl a přitom ji přejel přísným pohledem.

,,Nechte toho a položte tu pistoli, Jolano, tohle není žádná hra.." řekl a přitom se na ní zatvářil zle. ,,Že, ne," odsekla Dalma a přitom opět naznačila výstřel. ,,Pif..Paf!" vykřikla a on se přitom trochu polekal.

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now