1-kaçırılma

24 3 0
                                    

Fenerbahçe ile Beşiktaş, Galatasaray ilede Trabzonspor aynı evde kalıyor

Fenerbahçenin gözünden~

Sahab saat 6 da kalktım. Elimi yüzümü yıkadım, odama gelip formamı giydim. Ekstra olarak sırt çantası aldım. Fermuarını açtım. İçine küçük bir ilk yardım çantası, su, cüzdanım, şapkam, kulaklığım, kramponum (böyle mi yazılıyor acep)
ve son olarak iki tane karnımı tok tutacak cevizli çikolata aldım. Aşağı indim. Dolaba doğru ilerleyip kapağını açtım. Tost için gerekli malzemeleri aldım ve iki tane tost yapmaya başladım. Tostu hazırladıktan sonra tost makinesine koydum. Çaydanlığı elime aldım ve içine sıcak su doldurdum. Çaydanlığı ocağa koydum ve kaynamaya başladı. O sırada yukarı çıktım ve beşiktaşın odasına girdim.

Fb: Uyan uykucu kartal hadi antremana gidicez daha

Bjk: hmm? Beş dakika daha anne

Fb: Beşiktaş kalk yoksa ben kaldırmasını iyi bilirim

Yine kalkmamıştı yüzüne doğru yaklaştım. Ve yüzüne tokadı geçirdim. Ehehe tabi benim elim serttir. Çocuk bir bağırdı.

Bjk: Napıyon amk siktin sırtımı

Fb*kıkırdayarak*: Kalk demedimmi sana dediğimde kalksaydın yavşak herif

Bjk: Teşekkür uykumun azına ettin

Fb: Rica ederim ne demek jsjshdshdjjdhdu

Güldüm ve aşağıya indim. Hemen çaydanlığa doğru koşup baktım. Çayı içine attım ve bekledim. Bir yandanda tostları elime alıp tezgaha koydum. Çay bardaklarını çıkarıp tezgaha koydum. Çayın demlenmiş olduğunu gördüm ve bardaklara dökmeye başladım. O sıradada beşiktaş uyanmış, üstünü giyinmiş ve çantasını hazırlamış tezgaha doğru geliyordu.

Bjk: Off gene mi tost

Fb: Evet gene tost

Bjk: cnn kuşdaşım bitanem gülüm antreman bittiğinde bize şöyle bi güzel sarma sararsın değil mi

Fb: belkiii ama harcını sen hazırlarsın ona göre

Bjk: Tamam ben hazırlarım harcını

Kıkırdadım ve önümdeki tostu yemeye başladım. Offf müp yapmışım beeeee. Daha küçük olsamda müpo yapmışım keeeeeee. Neyse. Beşiktaşa baktım. Beşiktaş benden iki yaş büyüktü ve boy olarakda benden 10cm uzundu. Ben 172 boyunda yanında kendimi küçük hissediyorum amk. Çayımdan büyük bir yudum aldım. Dostumu bitmiş olduğunu gördüm. Beşiktaş hala yiyordu. Bende o sırada telefonumun yanımda olmadığının farkına vardım. Hemen yukarı çıkıp odama girdim ve telefonumu aldım. Geri aşağı indiğimde beşiktaşta tostunu bitirmiş ve yeni tezgahtan kalkıyordu. Bense hızlıca kapıya doğru ilerledim ayakkabılarımı giydim. Futbol sahasında ise kramponları giyecektik. Kapıdan dışarı çıktım. Telefonumu elime aldım ve instagrama girdim. Bizimkilerin avusturya ile maçları vardı ve daha iki gün vardı. Beşiktaşa söyleyip onların antrenmanına gidelim. Hem milli takımı uzun zamandır görmüyordum. Beşiktaşa doğru baktım. Ayakkabılarını giymiş bana doğru geliyordu. Yanıma geldi.

Fb: Beşiktaş~ Cnm~ Kuşdaşım~

Bjk*kıkırdayarak*: Noldu gene ne istiyorsun hm?

Fb: Antremandan sonra bizimkilerin antrenmanına gidekmii? Nolurrr!

Bjk: Tabiki! Zaten uzun zamandır görmüyorduk iyi oldu bu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 23 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Galatasaray x Fenerbahçe Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin