ÇAĞAN EFE AK'tan
Doktor'un kalbi durmuştu.
Elimi nereye koyacağımı şaşırmıştım hemen kendime gelip dışarı koştum ve bağırmaya başladım.
ÇAĞAN: DOKTOOR! DOKTOR YOK MU?! DOKTOR ÇAĞIRIN!
Sesim neredeyse hastaneyi inletmişti, birkaç doktor ve hemşire hemen toplanmış ve beni yoğun bakımdan çıkarmıştı, küçük bir pencere vardı ordan bakabiliyorduk ellerimi pencereye koydum gözlerimden yaşlar akıyordu.
ÇAĞAN: Lütfen... Vazgeçme nolur... Gitme benden, yapma bunu bize... Lütfen bırakma beni Naz...
Belki de O'na ilk defa Naz demiştim, ama O, beni duymamıştı...
Bir, iki, üç, dönmemişti.
Eğer karşımda canlı bir şekilde olsaydı belki de O'na Naz dediğim için bana demediğini bırakmazdı.
Dört, beş, altı, yine dönmemişti.
Ondan boşanacaktım iyileştiği zaman, çünkü O Beyaz, bense Siyah'tım. O'nu kendi Siyah'ımda yok edemezdim, O sadece Beyaz olarak kalmalıydı.
Yedi, sekiz, dokuz yine dönmemişti.
O'na deliler gibi aşıktım, deliler gibi seviyordum. Bunu şimdi anlamıştım, neden insanlar hep sevdiklerinin başına birşey geldiği zaman, o kişinin değerini o zaman anlıyordu?
Seni seviyorum Naz...
Bu sefer dönmüştü işte kalp atışları normaldi, yüzümde istemsizce gülümseme olmuştu.
ÇAĞAN: Allah'ım çok şükür sana. Çok şükür...
Birinin bana seslendiğini ancak yeni fark ediyordum. Baktığımda, Leya'ydı bana seslenen kişi.
LEYA: Abi iyi misin? Bak sakin ol geri döndü işte bırakmadı bizi.
O an ki gülümsememle Leya'yı kendime çekip sarıldım, Berat ile de Yağız birbirlerine sarılmışlardı. Leya'yı kendimden çektim, doktor içeriden çıkmış ve bize durum hakkında bilgi vermişti.
DOKTOR: Böyle komplikasyonlar olması gayet normal, Tuana Hanım'ın bedeni çok fazla yorgun düşmüş ve de çok kan kaybetmiş o yüzden bedeninin bu şekilde tepki vermesi gayet normal. Hayatî tehlikesi hâlâ devam ediyor maalesef uyanmasını beklemekten başka çaremiz yok... İyi günler Efendim.
🖤
YAĞIZ KILINÇ'tan
Doktorun söylediklerinin ardından 3 saat geçmiş ve akşam olmuştu, amcam dönmüştü teyzem ve Leya yoğun bakımın önünde ki sandalyede oturuyorlardı.
YAĞIZ: Leya sen eve mi gitsen acaba ? Aras bu saate kadar sensiz yanında olman lazım çocuğunun. (Aras, Leya'nın bebeğinin ismi)
LEYA: Ama Tuana. O'nu nasıl bırakıcam burada?
YAĞIZ: Ama Aras'ta bu saate kadar annesiz O, ne yapacak? Hem ilk altı ay anne sütü çok önemli biliyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Ve Beyaz
RomanceHer aşkın da kendi kaderi vardır; Kimi doğar, büyür, ölür kimi sevdaya dönüşür... 🤍🖤