1.1

1.1K 137 164
                                    

150 yorum ,150 oy sınırı

bu bölümü yazmak
beni çok zorladı 🤷‍♀️
kötüyse bni affedin😫😫😫

yarısından sonra smut uyarısı⚠️😖

***

"bugün yine bir sürü müşteri topladık minho sayesinde."

hyunjin, araları artık eskisi gibi soğuk olmayan jisung'a doğru konuştuğunda kumral beden gülümseyerek yanındaki kedisinin kulaklarını okşadı. "aferin askım...çok güzel ilgileniyorsun demek müşterilerle."

chan, toplandıkları yemek masasının ucundan bir noktaya basmak gerektiğini gösterircesine konuştu. "sadece kadınlara o güzel davranışları ."

"nasıl yani?"

siyah kedi, hızla başını kendisine çeviren sahibinin sorgulayıcı ifadesiyle gerilirken kuyruğuyla istemsizce yere vurmaya başlamıştı bile...

"erkeklere hiç bakmıyorum jisungie...ama gelen kadınlar şirinler, bana da iyi davranıyorlar. o yüzden onların çiçeklerini ben yapıyorum."

jisung, kendisine açıklama yapan kedinin gerildiği için tamamen arkaya yatırdığı kulaklarına karşı sırıtırken başını salladı.
"anladım." dedi parmaklarını minho'nun kalın uyluğuna koyduğu gibi."sıkıntı yok."

siyah kedi, bacağındaki eli hissettiği gibi dudaklarını heyecanla yalarken kulaklarını jisungun'un yanağına bastırdı.

kumral, yanağını huylandıran yumuşak tüylerle gülümserken kalabalık masada devam etmesine engel olan şey kendisine sırnaşmaktan hiç çekinmeyen kedisinin belini okşayan kuyruğuydu.

"minho.." dişlerinin arasından mırıldanarak başını hafifçe yemek yemeye devam eden kedisine çevirdi."belimi okşama lütfen."

minho, aldığı uyarıyla homurdanmasına engel olamadan kuyruğunu sahibinden çekerek kendine doğru doladı.

ağrıyan vücudu zaten iyice halsiz hissettirirken bir de jisung'un onu uzaklaştırması sinirini bozmuştu biraz.

bu yüzden de geçem dakikalar boyunca başını kaldırmadan önündeki yemeği bitirip etraftaki konuşmaları dinledi.pek anlamadığı şeyler onu iyice bunaltıp terletmeye başlarken siyah kediyi kendisine getiren şey omzunu sıkan bir el oldu.

"iyi misin lino? boynun kıpkırmızı olmuş."

jeongin'in yumuşak sesiyle gözlerini hızla karşıya doğru çevirirken bir elini ensesine atıp sıcaklığını ölçtü. "iyiyim." dedi sarışın bedene utandığı için bakamazken. "sıcak geldi ondan kızardım galiba."

"anladım...bekle açayım klimanızı."

yanından kalkan beden hızlı bir şekilde klimayı açarken siyah kedi istemsizce rahatlarken sandalyesine iyice yaslandı. jeongin yanına oturduğu gibi de tatlı bir mırıldanma ile kulaklarını onun omzuna doğru bastırdı.

bu onun dilinde güzel bir teşekkür etmeydi ve jeongin de bunu az buz da olsa anlayabilmişti.
ve siyah kedinin mırıltısına eşlik eden kulaklarının yumuşaklığını hissettmek kalbinin ufak da olsa ritmini değiştirmesine neden olmuştu..minho cidden de sevdiği insanlara karşı çok şirin davranan bir kediydi.

jisung, yan bir bakışla jeongin'e sırnaşan kedisini sevimli bulurken yüzündeki gülümsemeyle ona bir şeyler anlatmaya devam eden hyunjin'e yeniden bakışlarını çevirmişti ki duyduğu şeyle yeniden minho'ya odakladı bakışlarını.

"minho yeni bir köle daha buldu gibi duruyor...baksana jeongin put gibi kaldı. sırf bu ona kulaklarını sürtmeye devam etsin diye."

changbin'in gülerek dediği şey minho'nun gözlerine devirmesine neden olurken sahibinin onu izlediğini fark etmeden huysuz bir homurdanma ile kuyruğunu kendine dolayarak jeongin'den uzaklaştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

kitty / minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin