OKUL SONRASI
Suzy:"leyal sence son ders murat hoca neden gelmedi? "
Leyal:"Biliyorum belki bi işi çıkmıştır"
Suzy:"Cidden yaa,bekle acaba başına bişey mi geldi? "
Leyal:"Suzy bilemiyorum ne olduğunu ve o bir adam sonuçta en fazla ne olabilir ki! SAÇMALAMAYI KESER MİSİN?!"
Suzy:"Leyal sadece bir şey dedim biraz sakin olur musun? Fazla sinirleniyorsun. "
Leyal:"Haklısın,üzgünüm çok kolay sinirlenen biriyim"
Suzy:"Neyse boşver, benim eve gitmem lazım görüşüz. "
Leyal:"Görüşürüz."
Leyal da evine gider. Eve girer girmez şort ve tişört giyer ve bıçağı temizler.
"Aslında şu aptal adam şımarmasaydı işler daha güzel olurdu bence, offf neyse sonuçta öldürdüm. Acaba ne zaman fark edicekler merakla bekliyorum"
Leyal odasına tam geçicekken zil çalar kapıyı açtığında karşısında yaşlı bir hanımefendi görür.
"Merhaba ne için gelmiştiniz? "
"Merhaba kızım yeni taşınmıssın buraya galiba,kısır yapmıştım arttı sana getireyim dedim"
Leyal gülümseyerek
"Çok teşekkür ederim teyzecim boşuna zahmet ettiniz"
"Olsun kızım sen şimde al bunu ye açsındır hem"
"Tamam teyzecim tekrardan çok teşekkür ederim"
"Rica ederim kızım afiyet olsun"
"Sağolun"
Der ve kapıyı kapatır. Mutfağa gider ve kısırı yer. "Çok tatlı bir teyze ya"
Sonradan odasına gider ve bir anda telefonuna bir bildirim gelir."YATAĞIMA YATABİLİR MİYİM ARTIK?!"
Sinirli bir şekilde bildirimi açar bu bir haber bildiri mıdır. Hemen açar ve haberi olur.
"Sayın izleyiciler dün bir okulda bir öğretmenin cansız bedeni bulundu ama katil hâlâ bulunamadı"
Leyal yazıyı gördükten sonra işini tam hakkettiğini anlar.
"Dikkat etmeli ve bu bıçaktan kurtulmalıyım yoksa başım belaya girebilir"
Telefonuna yine bildirim gelir. Bilinmez bir numara ona bir mesaj atmıştı."Attığım konuma gel ve dövüş benimle he eyer korkmuyorsan, bu arada o öğretmeni senin öldürdüğünü biliyorum ve bunun öğrenilmesi mi istemiyorsan bence gel :) "
"BAŞLARİM EMOJİNEDE MERAK ETME GELİP ORAYI KAN GÖLÜNE ÇEVİRECEĞİM"
"Tamam o zaman bekliyorum seni"
Sinirle üstüne kısa siyah elbisesini giyer ve bıçağını alıp yola çıkar. Konuma gelir ama kimse yoktur, tam arkasını dönücekken birisin ona koştuğunu fark eder ve yüzüne bir tekme atar.
"Ah!"
"Seni aptal cidden seni fark etmiyceğimimi sandın? "
"Birazdan sana o laflarını ettiğine pişman ediceğim"
"Tamam, bekliyorum"
Der ve dövüşürler leyal adamı öldürür tam bıçağı kafasına saplıyacakken birisi onu kolundan tutup geriye doğru çeker.leyal bir anda bıçağı ona saplayacakken onu kolundan tutan kişi elini havada durdurur.
"SEN KİMSİN YA BENİM KOLUMU TUTUYORSUN!?"
"Ben şuan seni yakalanarak hapise atılmaman için uğraşan adamım tamam mı?! Eğer biraz daha burda kalırsak ikimizde yakalanıcaz bu yüzden bu konuyu sonra konuşalım ve burdan uzaklaşalım tamam mı? "
"Tamam beni kurtarmaya çalışan mal adam! "
"Tamam o zaman arabaya geç! "
Leyal sinirle arabaya geçer ve bir göle gelirler. Leyal sinirle arabadan inerken ve
"Senin amacın ne? " der. Adam
"Bak ela gözlü katil bende senin gibi bir suikastçıyım yani seninle aynı taraftayım tamam mı? "
"Sana yardım ettim sadece biraz sakin ol"
"Tamam mal adam sakinim "
"Sen benimle dalga mı geçiyosun? "
"Ne? Madem ben ela gözlü katilsem sende mal adamsın tamam mı? "
"Tamam bunu duymamış sayıyorum"
"Adın ne bu arada ela gözlü katil? En azından adınla sesleniyim"
"Leyal nastya"
"Anlamı ne adının? "
"Ay ışığı"
"Seni adın ne mal adam?"
"Benim adım Noah Mirage"
"Anlamı ne? "
"Noah'nın anlamını bilmiyorum ama Mirage'nin anlamı serap"
"Havalıymış"
"Teşekkürler"
"Bu arada beni ne zaman evime götüreceksin acaba ayıptır sorması? "
"Tamam bin arabaya evine götüreyim"
"Evim kai caddesinde"
"Burası evin değil mi? "
"Evet bıraktığın için teşekkürler, AMA LÜTFEN BİRDAHA İŞİME KATILMA YOKSA SENİ DE O ADAM GİBİ DOĞRARIM"der ve evine girer.
2.BÖLÜM SONU
okuduğunuz için teşekkürler
umarım beğenmişsinizdir
❤ 3.BÖLÜM ÇOK YAKINDA❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığı Savaşçısı
ActionAilesinin intikamını almak için süikastçı olan bir kızın hikayesi