İkizler ve Koruyucular

56 2 5
                                    

İkizler ve Koruyucular 10.bölüme hoşgeldiniz         İyi seyirler dilerim👋🏻
.
.
.
.
.
.
.
.
Aoki ve kawakai koşarak çıkışa doğru ilerliyorlardır.
(İkor ve Riff'e bakalım
İkor ve Riff oldukları bu kötü durumun içinden çıkmaya çalışıyorlardır ama Riff'in kafası Aoki'yi düşünüyordur.)
İkor:"Riff iyi misin? Kendine gel Riff!
Riff:"Ha? İyiyim."
İkor:"iyi olduğuna emin misin düştüğümüz durum tamamen senin suçun"
Riff:"Ben üzgünüm İkor ama bir an önce Aoki'yi bulmalıyız odaklan ve hidros'a güç ver bende işareti etkinleştireyim HEMEN"
İkor:"Anladım... Bunu bana bırak Riff Aoki'yi bulucağımıza söz veriyorum"
(İkor, Riff'e gülümser)
Riff:"İkor..."
İkor:"Tamam hadi bu işi yapalım"
(İkor tam gücünde odaklanarak Riff ve kendisini kurtardıktan sonra Hidrosu geri çağırmıştır. Riff'de işareti etkinleştirmeyi başarmıştır. İkiside koşarak Aoki'yi aramaya devam etmeye geri dönmüşlerdir.
Aoki'ye dönelim)
Aoki:"sanırım bu taraftan gitmeliyiz umarım doğrudur"
(Riff ve Aoki koşarlarken birbirlerine çarparlar. birbirlerini buluyorlar çifte kumrularım benim😋)
Aoki:"Ah... bu acıdı"
Riff:"Ha? AOKI BU SENSİN"
(Riff heyecanla Aoki'ye sarılır. Aoki şaşırır ve kızarır)
Aoki:"R-Riff ne yapıyorsun"
Riff:"iyi misin senin için çok endişelendim"
Aoki:"iyiyim Riff iyiyim"
(Aoki gülümser. Riff Aoki'yi öpmek için yavaşça yaklaşır... İkor yanlarına gelip öksürür)
İkor:"*Öksürük sesi* siz ikiniz ne yapıyorsunuz?"
(Riff ve Aoki birbirlerinden uzaklaşırlar ikiside kıpkırmızı olur.)
Aoki:"Yanlış anladın İkor sen"
Riff:"Ahah İkor nereden çıktın sen tamda yerinde
*Riff içinden* Trek bir sen iki oldunuz"
İkor:"Ne yaptığınız beni ilgilendirmiyor buradan çıktıktan sonra istediğinizi yapabilirsiniz"
Aoki:"İkor lütfen bu gördüğünü bizimkilere bahsetme lütfen"
(İkor sırıtarak)
İkor:"Merak etme Aoki onlara Riff ve Aoki aşağıda ben olmasam neredeyse öpüşüceklerdi demem"
(Aoki tekrardan kıpkırmızı olur)
Riff:"Evet çıkışı bulalım diğerlerini çok özledim yani kesinlikle konuyu kapatmak için söylemiyorum"
(Üçü beraber yürüyerek çıkışa doğru giderler)
.
.
.
.
.
İKİZLER VE KORUYUCULAR 10.BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK UMARIM OKURKEN EĞLENİRSİNİZ İLK 9 BÖLÜMÜ İZLEMEK İÇİN TİKTOK HESABIM: trkanme.edt

İkizler ve KoruyucularHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin