"PANZEHİR"

140 21 9
                                    

Oy vermeyi unutmayınız

Yazım yanlışları olabilir kusura bakmayın anlamadığınız yerde sormanız yeterli olacaktır.

Bismillahirrahmanirrahim diyerek başlıyoruz.

İyi okumalar diliyorum.

Mina'dan

Bir rüzgar esiyor şimdi,kalbimin derin kuytularında.Karadenizin hırçın dalgaları misali çarpıyor yüreğim.Sevgisine inat vazgeçmeye çalışıyor ondan.

Yürek olan biteni anlamıyor lakin acısının hıncını sahibinden çıkarıyor.İtmeye çalışıyor onu,bir nevi söküp atmak istiyor yanından.

Başaramıyor,kendine volkan olan genci uzaklaştıramıyor.Bu acı ama gerçek.

İnsan sever bazen.Hemde öyle bir sever ki,kalp denen organ yerinden çıkacakmışcasına atmaya başlar.Göz gözü,kalp kalbi,beyni ise kendini alıştırmaya başlar.

Her şeyi ona bağlar,baş harfini görünce bile sevinirsin.

Evet bende ilk defa sevdiğimi hissediyorum lakin neden o.?

İnsan bir zamanlar çok sevdiğinden kolay kolay nefret edebilirmiş,evet.Hatta ikizimin yaptığı şey ise tam olarak bu.Ama ben neden nefret ettiğim birine böylesine duygular besliyorum.?

Sevgiden daha doğrusu ondan uzaklaşamıyorum.Yani ne bileyim,aşk denen bir ormana bırakılıp terk edilmiş gibi hissediyorum.

Bir kara barut misali ateşlerken silahını yüreğime,volkanlar patlıyor.Yanıyorum.

Anıl:Allah aşkına konuş Mina.Bağır çağır ama susma.Ben bunca ay içimde tuttum kimseye anlatamadım.Lütfen sende susma.

İşittiğim sözler elbet çekmişti beni düşüncelerden.

Nereden bilebilirdi ki içimdeki münakaşalara ortak olduğunu.? Söylesem garipser kızar mıydı bana.? Başı boş bir sevgi için,kızar mıydı bana.?

Mina:etrafta duyacak kulak yoksa,dile ihtiyaç var mıdır.?

Anıl:benim kulaklarım sadece seni duyuyor Mina,lütfen ama lütfen susma.

Mina:kendimden nefret ediyorum.İmkânsızları vazgeçilmezim yapıyorum sürekli.Bunlardan biride maales o.Senin kokundan bile belli olan sigara bağlılığından daha çok bağlandım ona.Şurada karşıma çıksa seni seviyorum dese hiçbir şey duymamış gibi kollarına atlarım ama kendimden utanırım.Üstüme düşen vazifeyi böylesine bir duyguya harcadığım için utanırım kendimden.Evet çok az zaman oldu lakin sevmek zaman ister mi.? Sevmek zamanı diye bir şey varda bizim mi haberimiz yok.? Sevmek sevilmek midir yoksa aşka yenilmek mi.? Aşk ciddili anlamda var mıdır kalplerde.? Kalp yanınca mı yürek olur.? Yoksa sevmek zaten yüreğin işi midir.?

Anıl'ın suratına bakamazdım elbet,bakmadım.Devam ettim.?

Mina:seven her daim sevilir mi.? Kalp acımaz mı seni sevmeyeni severken.? Hiç akmaz mı kurşun gibi çıkan göz yaşları.? Sana doğrultulan silaha karşı mı çıkarsın yoksa göz yaşında yıkanmış kurşunlara kurban mı edersin volkan misali olan yüreğini.?

Anıl:sevmek yenilmektir.Duygularına daha doğrusu bir duyguya yenilmektir.Hakikaten senin için yenilgi nerededir.? Kardeşinin mezarında mı yoksa onun katilinin kollarında mı.?

Cevap veremedim,o da beklemedi zati.Götürdü elini cebine çıkardı bir paket sigarasını yanındaki çakmağı ile.Kurtarıyor muydu ki onu bu dertlerden.? Sordum,kısık çıkan sesimi bana doğru dönerek dinledi.

Mina:unutuyor musun içince.?

Anıl:bir nebze dahalaşıyor denilebilir.

Uzandım pakete,saçmalık olduğunun farkındaydım lakin durursam ağlardım.Yakmasını istedim dudaklarım arasına sıkıştırdığım sigarayı.İtiraz etmedi,yaptı dediğimi.

Çektim ilk nefesimi,karıştı akciğerime zehrin dumanları.Yıllardır içmişcesine soluklanmadan devam ettim.

Dalan gözlerimden intihar ediyordu yaşlar birer birer.

Bu göz yaşlarının sebebi,kaybedişti.Sonunda kazanış olmayan bir kaybediş.

Kaybettim kendimi,ona olan bağımlılığımı sigaraya sığdırmaya çalıştım.Birinin gelip beni çıkarmasını istedim.

Bir anlık acının ilacı misali yuttum izmariti.Lakin o beni çekip çıkardı.Hastalığım, bağımlılığım.

Panzehirim.

Mert:Mina.!

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-_-_--_-_-_-_-_-_-

Oy vermeyi unutmayınız

Sizleri seviyorum kendinize çok dikkat edin,istediğiniz bir sahne varsa yazabilir ve uygulayacağıma emin olabilirsiniz.

Kanlı Şehvet//MinMerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin