spormagazin
spormagazin Güneş ve Kenan çifti..❤️🔥
user00 : Oha gerçekmiş lan
kenanfn : hiç yakışmamaları gerçeği
user12 : oha uyuma bak
user9 : kaanın yıkılışGözlerimi yavaş yavaş araladım. Etrafıma baktım. Belime sarılı bir el vardı. Kim olduğunu tahmin etmek çok da zor değildi.
Dün gece çok mu fazla içmiştim bilmiyorum ama Kenan'ın eve gelmesi haricinde pek de bir şey hatırladığım söylenemezdi. Konuşmalarımız küçük küçük zihnimde canlanınca bir tebessüm oluştu dudaklarımda.
Yavaşça doğruldum, ben kalkınca Kenan diğer tarafa döndü.
Yaklaşıp yanağına minik bir öpücük bıraktım ve kalktım yataktan.
Saat oldukça erkendi, hızlı bir duş alıp giyindim. Kenan sakatlandıktan sonra ilk defa antrenmana çıkıyordu bu gün. Geç kalmaması için uyandırmaya kara verip yanına oturdum ve ellerimi yanağında gezdirdim.
Hafifçe tebessüm edip gözlerini aralayınca benim de gülüşüm büyüdü. Allah'ım bu günleri de mi görecektim...
"Günaydın." dedim kısık bir sesle.
"Günaydın." dedi o da kısık ama neşeli bir ses tonuyla.
Gözlerimiz kesişti bir kaç saniye. O gözlere ölürdüm,biterdim. Baktıkça içim falan eriyordu.
Yavaşça doğrulup kalktı yataktan. O lavaboya girdiğinde ben de makyajımı yapmaya başladım.
Hafif bir makyaj yapıp, ayakkabılarımı giymeye koyuldum. Kenan da hazırlanmış beni bekliyordu.
Arabaya bindiğimizde Kenan elini bacağıma koyup yanağıma minik bir öpücük kondurduğunda gülümsedim.
Dudakları daha sonra dudaklarımı buldu, sonra yavaş yavaş boynuma indi.
"Geç kalıyoruz." dedim gülümseyen ifademi bozmadan.
"Yani?" Dünya yansa umrunda değil gibiydi.
Dudakları boynumda dolaşıp, öptüğü her yeri tutuştururken kendimi geri çektim.
"İyi tamam." dedi sırıtmış ifadesi yavaş yavaş kaybolurken. Ulan böyle şeyler böyle anlarda mı yapılır ?
Arabayı çalıştırdığında eli hala bacağımda geziniyordu. Dokunuşuyla, sesiyle, bakışlarıyla, her şeyiyle büyülemeye devam ediyordu beni.
Tesislere vardığımızda arabadan indik ikimizde. Kendi odama doğru ilerlemeye başladım. Hayatımın en güzel günü falandı sanırım?