Gotumsu'nun Amenle olan boktan hikayesi
Soguk bir Eylul sabahiydi, Gotumsu liseye baslayacakti. Genc kiz yataginda misil misil uyurken annesinin kafasina attigi terlikle beyin kanamasi gecirmisti ve oldu
saka
Annesinin kafasina attigi terlikle yatakta dogruldu(yasandi), "Ana napiyon aq millet cocugunu nasil uyandiriyor sen nasil uyandiriyon" dedi. "Banane lan milletin anasindan, galk okula gitcen". Gotumsu bikkinlikla yataktan kalkti. Bu bikkinligi yuzunede vuruyordu. Dislerini fircalamak icin lavaboya gitti, dislerini fircaladiktan sonra kahvalti yapmak icin mutfaga gitti.
Anasi Gotumsu'ya yemek yaparken yemek masasinda dusuncelere dalmisti, "Acaba erkekler mi ilk cikma teklifi ediyor yoksa kizlar mi?" diye dusundu icinden genc kiz. Gotumsu hayatini kitaplara ve derslere adadigindan erkekler ile nasil flortlesilir bilmezdi. Ortaokulda herkes "inek" diye dalga gecerdi ama Gotumsu'nun pek umrunda olmazdi cunku herkesin sinav gunu kapisinda kopek olacagini biliyordu oylede oluyordu.
Gotumsu yemegi yedikten sonra ustunu giydi ve okula dogru yol aldi.
Okulun ismi:Zenci got anadolu imamhatip mesleki ozel fen lisesi
Gotumsu sinifa girip siraya oturdu, siraya oturur oturmaz kafasini masaya koydu ve uyumaya basladi, gece cok gec uyudugundan uykusunu alamamisti (sabaha kadar bs oynadi caktirmayin). Gotumsu sirasinda 10 dk uyuduktan sonra kafasinin dibinde birisinin oldugunu hissetti. Goz ucuyla baktığında kendisinden yasca buyuk bir kadin oldugunu gordu. Kadin aniden genc kiza cirtlak bir sesle bagirmaya basladi, "KİZİM!! KALK NAPİYON SEN İSTİKLAL MARSİ OKUNACAK CABUK ASAGİ İN!!" Gotumsu icinden, "Yaw hoca ne diyon aq bi uykumuz var onunda icine sictin." diye gecirdi.
Genc kiz rahatligini bozmadan sirasindan kalkti ve hocanin yuzune ciddiyetle bakti, "Pardon hocam duymamisim, uykuya dalmisim." dedi. Hoca, "Ben bahane dinlemem! Zamaninda asagi ineceksin!" Gotumsu'nun cok siniri bozuldu ama bunu disariya belli etmedi ve sakinligini korudu, eger yapabilseydi suan hocanin suratina bir tane gecirirdi. Gotumsu derin nefes alarak, "Haklisiniz hocam, bir daha olmayacak." dedi ve asagi dogru yol aldi.
Gotumsu bahceye indiginde herkes sira olmustu, millet oylece Gotumsu'ya bakiyordu . Tabi gotumsu o sirada asiri derecede utandi. O sirada mudur genc kiza soylendi "Gec(emir kipi), bir daha gec kalma." Gotumsu sadece basini sallamakla yetindi ve siraya gecti. Genc kiz siraya gecti ve istiklal marsi okundu. Mudur orspuluk olsun diye siniflara girmeye 12. siniflardan basliyordu.
Gotumsu sirasinda oylece beklerken garip bir sezgi hissetti, sanki birisi onu izliyordu. Goz ucuyla arkaya bakti ve dusunceleri dogru cikmisti, birisi onu izliyordu. Kollarini gogsune baglamis, al sacli, uzun boylu bir erkek. Arkadaslari beraber birbirleri arasinda sakalasirken o digerlerine takmayip sadece Gotumsu'ya bakiyordu. Sinifa girme sirasi obalra gelmisti ve sirayla sinifa ciktilar.
Gotumsu sinifa girdi ve 5 dk sonra hoca geldi. Gotumsu hocaya baktiginda cok sasirmisti cunku bu hoca az once ona bagiran hocaydi. Genc kiz hocayi gordugunde cok sinirlenmisti ve icinden hocaya saydirmaya basladi, "Bana gele gele bu kahpa mi geldi, kesin ingilizce hocasidir oc." Hoca; Duz sacli ve uclari sari, topuklu ayakkabilar giymis ve kafasinda gunes gozlugu vardi. Hoca aniden cirtlak sesiyle ogrencilere bagirdi, "Hos geldiniz kucuk veletler. Burada hayatinizda yasamadiginiz en kotu anilari yasayacaksiniz. Zorbalik goreceksiniz, sinifta kalmakla tehtit edileceksiniz ve daha fazlasini saymak bitmez. Burada af yoktur! Herkes not kopegi olacak ve depresyonlara girecek." ve saymaya devam etti hoca.
Siniftaki ogrenciler hocaya takmiyordu bile, birisi uyuyordu, birisi telefonla son ses reels izliyordu. Hoca bunu fark ettiginde arkada reels izleyen cocugun telefonunu aldi. Cocuk telefonu elinden alininca gozleri fal tasi gibi acildi ve hocaya bakti hocada ona. "Cocugum sen napiyon dersin ortasinda telefonunla oynuyon? Telefonuna el koyuyorum." dedi kadin. Cocuk hocanin suralina "Bu mal mi?" dermis gibi bakiyordu. "Senin adin ne? seni mudure verecegim artik disiplin mi yiyorsun ne yapiyorsan yap." Cocuk sakinligi korudu ve dediki, "İsmim Livy(askm), simdi telefonumu geri verir misin? Daha okulun ilk gunu." Hoca yuzunde kucuk bir tebessumle, "Niye veriyormusum? Cabuk benimle mudurun odasina geliyorsun." Adi Livy olan cocuk sirasindan kalkti ve hocayla kapiya dogru yol aldi. Livy ellerini siniftakilere sallayarak, "Gorusuruz daha tanisamadigim arkadassaklarim, ben disiplin yemeye gidiyorum parantez icinde supheli." Gotumsu icinden, "Nereye geldim ben aq, bura timarhane mi hayvanat bahcesi mi? Baksana su hocanin tipine bak aq bundan bize hayir gelmez sinifta birakir bu beni." 5 dk sonra hoca sinifa geldi ve bos bos laflar ettikten sonra kimseyle tanismayip ismini sormadan derse basladi. Gotumsu icinden hocaya saydirmaya devam ediyordu, "Lan kahpa orppsuocuc ilk gun ders mi islenir."
Aradan 10 dk gecmisti ve aniden sinifin kapisi calmaya basladi. Hoca "Gir(emirkipi)" dediginde sinifin kapisi açıldi. Gotumsu iceri gelen kisiye baktiginda soke olmustu. Bu ona sirada bakan cocugun aynisiydi. Gotumsu cocuga daha dikkatli baktiginda gozlerinin mavi oldugunu fark etti. Genc kiz biraz utanmisti cunku cocuk akil alamaz derecede yakisikliydi. "Ozur dilerim hojam gec qalmisim ya kantindeydim agalarla ondan🤪🤪." dedi cocuk. Gotumsu biraz tiksinmisti cunku cocuk dilini cikarip ozurlu haraketleri yapiyordu. Hoca yuzunde sasirmis bir ifadeyle ogrencilere bakip bir eli ile cocugu gosterdi, "Yaw okula lama girmesi yasak bu nasil girdi?" Cocuk o sirada cok sasirmisti cunku boyle bir cevap beklemiyordu. "Hocam ben ogrenciyim." Siniftaki bazi kisiler kikirdayip guluyorlardi. "Hee pardon ben seni lama sandim. O kulagindaki ne senin?" dedi hoca cenesiyle cocugun kulagini gostererek. "Airpods hojam🙄🤪." Hocanin sinirleri tavan yapmisti ve bu suratina bakinca cok belli oluyordu "Yaw gac otur yerine gerizejali oc." Cocuk sallana sallana rasgele bir siraya oturmaya gitti ve herkes geri derse odaklandi.
Gotumsu oylece tahtaya bos bos bakarken yanina birisinin oturdugunu hissetti. Genc kiz cok sasirmisti cunku ortaokuldan beri kimse onunla oturmak istemezdi. Sesini cikarmadi cunku dersin ortaindaydilar. Cocuk arkasina yaslanip kollarini gogsune baglamis oylece tahtaya bakiyordu.
Devam Edecek....
Sizce nasil olmus?
Boyleyim