Ji-yoon ve Min-seok, uzun ve zorlu bir yolculuğun sonunda nihayet amaçlarına ulaşmanın eşiğindeydiler. Okuldaki atmosfer son bir kez daha gerilmişti. Hye-jin’in sosyal çevresindeki izolasyon doruk noktasına ulaşmışken, Seung-min ise takım arkadaşları arasındaki güveni yeniden kazanmak için son çaba sarf ediyordu. Ji-yoon ve Min-seok, adaleti sağlamak için sabırla ve kararlılıkla hareket etmeye devam ediyorlardı.
***
Son günlerde, Hye-jin’in sosyal medya hesaplarındaki itibar kaybı hızla artıyordu. Ji-yoon ve Min-seok, bu durumu daha da derinleştirmek için son stratejilerini uyguluyorlardı. Hye-jin’in ailesiyle olan sorunlarını daha fazla körükleyerek onun zayıf noktalarını kullanmaya devam ediyorlardı.
Seung-min ise takım içindeki durumunu düzeltmek için elinden geleni yapıyordu. Ancak Ji-yoon ve Min-seok’un ona karşı geliştirdiği planlar, onun için büyük bir engel oluşturuyordu. Takım arkadaşları arasındaki güveni yeniden kazanmak için çabalıyordu, ancak bu süreçte büyük zorluklarla karşılaşıyordu.
Tüm bu gelişmelerin ortasında, Ji-yoon ve Min-seok son adımlarını planlamak için bir araya geldiler. Kütüphane sessizdi, ancak hikayenin sonuçları o kadar da sessiz olmayacaktı.
Ji-yoon:"Artık sona yaklaşıyoruz. Hye-jin’in sosyal çevresini tamamen izole ettiğimize emin olmalıyız."
Min-seok:"Seung-min’e karşı adımlarımızı da sıkıca planlamalıyız. Son bir hamle yapmalıyız."
Ji-yoon:"Evet, son adımlarımızı dikkatlice atmalıyız. Her şeyin doğru şekilde sonuçlanması için."
Min-seok, Ji-yoon’un kararlılığını ve hedeflerine olan bağlılığını takdir etti. Birlikte, uzun süren çabalarının meyvesini toplamaya hazırlanıyorlardı.
***
Ertesi gün, Ji-yoon ve Min-seok harekete geçtiler. Hye-jin’in sosyal medya hesapları üzerindeki manipülasyonlarını sürdürdüler ve onu sosyal çevresinden tamamen izole ettiler. Bu süreçte, Hye-jin’in yaşadığı zorluklar artarken, Seung-min’in ise takım içindeki durumu daha da kötüleşti. Ji-yoon ve Min-seok’un ona karşı yürüttüğü stratejiler onu köşeye sıkıştırdı ve takımdan uzaklaşmasına neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kardeşinin intikamını alan Ji-yoon:Death or Revenge ✓
Short StoryBir kız okulda zorbalıklara mağruz kalıyor ve intahar ediyor yıllar sonra ise ikizi onun okuluna geliyor ve onun intikamını alıyor