Η Μαρίνα δεν πήγε σπίτι για να μιλήσει στο Skype με τον Φίλιππο μιας κι αυτός είχε βγει με τους φίλους του. Έτσι η Μαρίνα βγήκε για καφέ με την Στέλλα, την Μαρία, την Ελπίδα και φυσικά τον Κώστα.
Η Στέλλα ήταν πιο κοντά με την Μαρίνα, αλλά ήταν κι αντικειμενική, δηλαδή έλεγε στην Μαρίνα πότε είχε άδικο, τι πρέπει να κάνει σε κάθε περίπτωση, ήταν κάτι σαν κολλητή-σύμβουλος. Φυσικά ήταν και φίλη της Ειρήνης, της έδινε συμβουλές και τα σχετικά, αλλά είχε άλλη σχέση με Μαρίνα. Η Μαρία ήταν πιο ήσυχη και φαινόταν να νοιάζεται για όλους στην παρέα. Δεν ξεχώριζε κανέναν και τους φερόταν όλους με τον ίδιο τρόπο. Ήταν πιο κοντά με την Ελπίδα που θεωρούσε αδερφή της. Η Ελπίδα εμπιστευόταν πιο πολύ την Μαρία, χωρίς να ξεχωρίζει τις υπόλοιπες. Το γεγονός ότι έμενε με την Μαρία τις οδήγησε στη σχέση αυτή. Νοιαζόταν φυσικά για την Ειρήνη, αλλά την θεωρούσε πιο καταθλιπτική και θλιμμένη για τα δικά της δεδομένα. Παρόλα αυτά έμενε πολλές φορές σε αυτή και την συμβούλευε όταν είχε προβλήματα με την οικογένειά της. Οι γονείς της Ελπίδας είχαν χωρίσει όταν η Ελπίδα ήταν δέκα οπότε ήξερε από ενδοοικογενειακές διαμάχες. Και τέλος, ο Κώστας που ήταν αδερφός της Ελπίδας. Χάρη στην Ελπίδα γνώρισε την κοπέλα του, Μαρία. Ήταν πολύ ζηλιαρης και προστατευτικός απέναντι σε όλες τις κοπέλες. Ήταν ο μεγαλύτερος αδερφός όλων, παρότι ήταν στην ίδια ηλικία με όλες όντας δίδυμος της Ελπίδας. Νοιαζόταν πιο πολύ την Ειρήνη, η οποία ενώ ήταν μεγαλύτερη κατά λίγους μήνες απ'όλους ήταν πιο ευαίσθητη κι είχε ανάγκη την βοήθεια των άλλων ακόμα κι αν δεν το παραδεχόταν. Έτσι τουλάχιστον την έβλεπε ο Κώστας. Για τον λόγο αυτό μάλωνε με την Ελπίδα που πίστευε ότι ήταν κρυφά ερωτευμένος με την Ειρήνη και απατά την Μαρία. Φυσικά ο Κώστας ήταν παράφορα ερωτευμένος με την Μαρία και δεν την άφηνε να βγει μόνη με τα κορίτσια, γιατί παρασυρόταν εύκολα. Ναι ήταν λίγο κουραστικός, αλλά η Μαρία τον λάτρευε, οπότε τον ανέχονταν όλοι. Η Μαρίνα ζήλευε την σχέση τους, αλλά και την σχέση που είχε με την Ειρήνη. Ναι η Μαρίνα τους ήθελε όλους δικούς της, φίλους, αγόρια, αδέρφια. Ήθελε η προσοχή να είναι πάντα πάνω της και γι'αυτό έκανε συχνά παράπονα όταν δεν συνέβαινε αυτό.
Βγήκαν, λοιπόν, όλοι για καφέ και συζητούσαν για την Ειρήνη που ήταν άρρωστη και τον λόγο που αρρώστησε.
"Εγώ νομίζω πως θέλει και τα παθαίνει. Μα τι θα πει ότι την κρατούσε έξω στην βροχή; Αλυσοδεμενη την είχε και δεν μπορούσε να φύγει;" έλεγε συνέχεια η Μαρίνα και η Στέλλα συμφωνούσε.
"Ρε παιδιά, μην ξεχνάμε το ιστορικό τους", είπε η διαλλακτική Μαρία.
"Κάτι άλλο, μόνο σε σένα δεν σήκωνε το τηλέφωνο;" ρώτησε η Ελπίδα.
"Τι σημασία έχει; Με έγραφε ολόκληρη μέρα, δεν μπορούσε να το σηκώσει και να μου πει ένα 'είμαι άρρωστη';" απάντησε με νεύρα η Μαρίνα.
"Μαρίνα, ηρέμησε. Δεν είπε αυτό η Ελπίδα. Δεν είμαστε εναντίον σου, αλλά ούτε εναντίον την Ειρήνης. Εγώ το βρίσκω λογικό που δεν μπορούσε να ξυπνήσει καθόλου. Στο κάτω κάτω εσύ όταν είσαι άρρωστη μας θέλεις όλους στα πόδια σου να σου κάνουμε όλες τις χάρες", απάντησε ο Κώστας που δεν άντεχε άλλο την Μαρίνα και την ανταγωνιστικότητα της με την Ειρήνη.
"Ναι.. Ούτε αυτό ήθελα ακριβώς να πω. Ήθελα να ρωτήσω αν μίλησε με τους γονείς της, γιατί η μαμά της θα φώναζε. Δεν δέχεται να αρρωσταίνει η Ειρήνη για 'βλακείες' όπως λέει η μαμά της και θα μάλωναν πάλι", πετάχτηκε η Ελπίδα.
Πέντε λεπτά αργότερα
"Ρε παιδιά, βρείτε ένα δωμάτιο ή φύγετε από εδώ. Δεν θα σας δούμε να πηδιεστε κιόλας", ναι και την σχέση αυτή ζήλευε η Μαρίνα. Όταν σταμάτησαν να ασχολούνται με την Ειρήνη, ο Κώστα άλλαξε το θέμα και ρώτησε το τι θα κάνουν το βράδυ, ετσι η Μαρία τον βούτηξε και τον φίλησε δίνοντάς του μια ιδέα για το τι θα κάνουν οι δυο τους, ιδέα που αηδιαζε την Μαρίνα.
"Κώστα, μην τολμήσεις και έρθεις σε εμάς το βράδυ. Παρ' την στο σπίτι σου και κάντε εκεί ότι είναι να κάνετε. Στείλε με μένα τον Σάκη για να μείνετε μόνοι σας!" Πρόσταξε η Ελπίδα.
"Άλλο που δεν θέλεις κι εσύ. Αφορμές για να τον δεις βρίσκεις. Ρε ο κολλητός μου με την αδερφή μου. Γιατί;"
"Συγγνώμη, εσύ δεν είσαι με την κολλητή μου; Και ποιος σου είπε ότι θέλω τον Σάκη κι αυτός εμένα;" το θέμα είχε γίνει προσωπικό, καθώς η Ελπίδα δεν ήθελε να συζητάει με τον αδερφό της για γκομενικα, αλλά ήταν στην ίδια παρέα, οπότε...
"Άσ'τα αυτά. Δεν βλέπω τα βλέμματα που ανταλλάσσεται μεταξύ σας; Δεν είμαι χαζός!"
"Δηλαδή ο Σάκης ενδιαφέρεται για μένα;", τώρα η Ελπίδα είχε κοκκινήσει.
"Καλά χαζό είσαι; Δεν κατάλαβες τίποτα; Μα όλη την εξυπνάδα εγώ την πήρα; Α ρε μάνα, ηλίθια αδερφή μου έδωσες!"
"Άντε ρε ηλίθιο!", είπε η Ελπίδα και τον χτύπησε ελαφρά στο κεφάλι. "Γυρνά στην Μαρία κι άσε με εμένα".
"Τι ωραία να βλέπεις αδερφικους καυγάδες!" είπε ενθουσιασμένη η Στέλλα.
"Μπα, πιο χαζή είναι αυτή. Μα να διασκεδάζει με κάτι τέτοια;" αστειεύτηκε η Μαρίνα κι όλοι λύθηκαν στα γέλια.
Μαζεύτηκαν ο καθένας στο σπίτι του το βράδυ με εξαίρεση την Μαρία που κοιμήθηκε κι όχι μόνο στο σπίτι του Κώστα και την Ελπίδα που έμεινε άϋπνη όλο το βράδυ με τον Κώστα που, μετά τις τρεις κωμωδίες, της έλεγε ανέκδοτα. Προφανώς ο Κώστας δεν έβλεπε την Ελπίδα σαν την αδερφή του κολλητού του. Ενώ η Μαρίνα μιλούσε με τον Φίλιππο στο Skype και γελούσαν με την όλη φάση που παίχτηκε στον καφέ. Αλλά έπρεπε να κλείσουν νωρίς, γιατί το πρωί ο Φίλιππος έγραφε και δεν μπορούσε να ξενυχτισει όσο κι αν το ήθελε. Όπως καταλάβατε οι υποψίες και η ζήλια της Μαρίνας ήταν αβάσιμες, διότι ο Φίλιππος έπινε νερό στο όνομά της.
YOU ARE READING
Για όλα φταίει η βροχή ✓
Teen FictionΗ ιστορία ακολουθεί την Ειρήνη, μια κοπέλα με δύσκολο παρελθόν που δεν ανοίγεται στους ανθρώπους. Παρά τον κλειστό της χαρακτήρα γνωρίζει την Μαρίνα, την πρώτη της φίλη στην πόλη που σπουδάζει. Η Ειρήνη είναι φοιτήτρια, σπουδάζει Παιδαγωγικό Δημοτικ...