Artık akşam olmuştu ve ben tüm gece Victoria'ı düşünmüştüm.Hayatımda hiç bir şeye bu kadar meraklı olmamıştım.
Gözlerimi kapayıp biraz dinlendirdim.Tam da o an kapı sesi geldi.Daha sonraysa 'Nur gire bilirmiyiz' bile demeden birden gözlerimin önünde belirdiler.
Hemen ayağa kalkarak,"Buyrun?"dedim.
Lucian en önde durarak,"senin gece okuluna gitmeni tehlikeli olduğunu düşünüyorduk, ama bakıyoruz ki evde pek fazla şeylere burnunu sokuyorsun."dedi.
"Eh yani şey-"diyince Edward sözümü keserek,"Yani bizimle okula geliceksin.Artık bundan sonra böyle olacak."dedi.
Şaşkınlıkla,"Nasıl yani?"dedim."Peki ordaki vampirler benim insan olduğumu anlamazlarmı?"
"Biz yanında olduğumuz sürece sana bir şey olmaz küçük prenses."dedi Eddie yine yüzünde o kendini beyenmiş gülüşüyle.
"Tamam."dedim.
Lucian yatağıma okul kiyafetimi bıraktıktan sonra hepsi birden kayboldu.Vampir güçleri işte.
Okul kiyafetimi giydikten sonra aşağıya indim.Hepsi aşağıda beni bekliyorlardı.Edgar'la Victoria işten yeni gelmişlerdi sanırım ama onlar çokta okula gitmeye hazırdı.
Edgar yüzüme sinirle bakarak,"siz kızlar neden hep böyle geç hazırlanıyorsunuz?Beklemekten ağaç olduk burda."diyince arkadan Victoria'ın Edgar'a göz devirdiyini gördüm.
Çok geçmeden malikanenin bahçesine çıktık ve bahçede bizi bekleyen kocaman bir limuzin gördüm.Hepimiz limuzine bindikten sonra yola koyulduk ve bu benim bu malikaneden ilk çıkışımdı.
Yol boyunca hiç kimse konuşmadı.Hunter limuzinin penceresine bakıyor,Lucian kitap okuyor,Silas müzik dinleyerek resim çiziyor,Edgar'la Victoria gözlerini dinlendiriyor,Eddie sapık gibi beni izliyor,Edward'sa ona ters-ters Eddie'e bakıyordu.
Çok geçmeden okula varıp limuzinden indik.
Bu okul bizimkinin on katıydı.Ben burda kaybolurdum.Umarım bu vampirlerden birisiyle aynı sınıfa düşerim de kaybolmam.
Okula girince her taraf vampir kaynıyordu ve hepsi de benim yüzüme bakıyordu.Sağ yanımdaysa Edward'lar vardı.Onlara bakınca çok normal gözüküyordular.Sanki yanlarında ben yokmuşum gibi.Bu biraz sinirlerime dokunsada yoluma devam ettim.
Okulun herhangi bir sınıfının karşısında durduk hepimiz.Daha sonraysa Lucian,"sen Edgar ve Victoria'la aynı sınıftansın.Onları takip et."dedi.
Kafamı sallayarak onayladıktan sonra herkes dağıldı.Bense Edgar'la Victoria'ı takip ettim.Onların,yani bizim sınıfa girdikten sonra sınıfın tüm kızları Edgar'la Victoria'ın etrafına toplandı.Tabii ki de aralarında bazı erkekler vardı.Herhalde onlarda Victoria fanıydı.
Kızlar neredeyse Edgar'ın ağzına düşüyolardı.
"Edgar yeni çıkacak klipini heyecanla bekliyoruz.Victoria'la aynı kliptesiniz değil mi?".Bunu söyleye kızların arasında siyah saçlı bir kızdı.
Edgar'sa her zamanki ifadesiyle sadece,"Evet."dedi.Sonraysa fanların arasında başka bir kız başıyla beni işaret ederek,"Edgar,bu kız kim böyle?"dedi.
Daha sonraysa başka bir kız,"Evet Edgar,yoksa bizi aldatıyormusun?"dediyini duydum.
Bu neydi böyle yaa?Ben bu kızları ayaklarımın altına alırdım lan.İçimden böyle konuşurken,arkamda başka bir kız belirip kulağımın dibinde,"Bu kızda garip,insansı koku var."dedi.
Hemen irkilerek onlardan uzaklaşınca Edgar,"Sadece misafirimiz.İsmi Nur.Ona iyi davransanız ve çok yaklaşmazsanız sevinirim."dedi her kesin yüzüne göz gezdirerek.
Sınıftaki her kes tereddüt içerisindeydi.Her kes bir birinin yüzüne bakıyordu.
Zil çalınca her kes sırasına oturdu.
Öğretmen sınıfa girer-girmez her keste göz gezdirdi.En sonda gözü benim üzerimde durdu.
"Nur sensin değil mi?Yeni gelen kız."dedi öğretmen.Kadındı.
"Evet."dedim.
"Fazla insan gibi kokuyorsun."dedi yüzüme uzun uzun bakarak.
Ben en son sırada oturmuştum.Victoria yanımda,Edgar'sa Victoria'ın karşısında oturmuştu.Edgar bu durumdan rahatsız olduğu için karşımda oturdu ve öğretmenin yüzünü göremez oldum.
Öğretmen boğazını temizleyerek derse başladı.
Bu benim gece okulunda ilk günümdü ve derse daha iyi dinlemeye çalışıyordum.Ama bir şey fark ettim.Hiç kimse ders dinlemiyordu.Her kesin gözü bendeydi.
Bu durumdan rahatsız olarak Victoria'a söylemek için döndüğümde o da bunu fark etmişti,hatta daha önceden fark etmişti,gözleri bağlı olsa da nereye baktığını anlaya biliyordum.Onun da gözü sınıftaki her kesteydi. Edgar'a döndüm,o da bunu fark etmişti.
Öğretmen bunu görmüş olacak ki,her kesi kendine yönlendirdi.İyi ki bu öğretmen var he...Yoksa tüm sınıfa yem olurdum ki olucam da.
Biraz geçtikten sonra öğretmen her kese kağıtlar dağıtmaya başladı.Bana da kağıt verdikten sonra bi baktım ki parmağımı kesmişim.Ne ara olmuştu bu?Her halde kağıt kesmişti.
İşte o an içlerinde öğretmen de olarak her kesin yüzü bana dönmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirlerin Gecesi
Wampiry"Korkuyorum"."Neden korkuyorsun" diye söyledim iç sesime."Korkuyorum","korkuyorum","korkuyorum".Bu ses beynimde yankılanıyordu ve ben bu hissi ikinci defa yaşıyordum.Her şey bir kaç dakika içinde mahv olmuşdu.Şimdi bir şeyi daha iyi biliyordum...Her...