6.rész

66 5 2
                                    

Hasel

Amikor Tom azt írta, hogy 10 perc múlva itt van. A szívem el kezdett gyorsan verni ,és gyorsan a fürdőbe siettem. Meg néztem magamat ,hogy minden tökéletes legyen. Hamar át vettem a kombinémat ,valami szexisre. Egy fekete átlátszó combigérő kombinét egy fekete tangával. A hajamból ki vettem a hajgumit és bele túrtam. Hamar be fújtam magam a kedvenc testpermetemmel ,ami kókuszos illatú.

Nem telt bele pár perc és mát csengettek is. Gyorsan az ajtóhoz siettem és el fordítottam a zárat és ki nyitottam az ajtót. Tom állt előttem, és azonnal be lépett a házba és fel kapott fenekemnél fogva. Az ajtót q lábával be csapta. Az ajkaimra tapadt ,nem szakította meg amíg az ágy elé nem értünk. El vált az ajkamtól és le rakott a lábaimra.

- Hasel baybe biztos ,hogy akarod ? - kérdezte szexi rekedtes hangján.

- Tom biztos ! - válaszoltam határozottan.

A felsője aljára csúszott mind a két kezem és le vettem róla, majd a földre dobtam. Végig húztam az izmos felső testén mind a két kezem és be haraptam az alsó ajkamat. Tom erre egy férfiasat morgott.

- Hasel megöritesz ! - mondta rekedtes hangján.

A tarkojára csusztattam a kezem és lábujjhegyre álltam ,hogy az ajkát tudjam csókolni. Hátráltám az ágy felé , Tom követte a mozdulatait. Az ágyon landoltunk, Tom a kezével a combomat kezdte el simogatni. Miközben én a csokunkba nyogtem, levegő hiány miatt pár centire váltak el az ajkaink. Az orra az enyémet surolta és egymás szemébe néztünk, Tom végig simitott az arcomon. Ahogyan az ajkamhoz ért a keze ,az ujját megcsokoltam.

Ismét az ajkaimon volt ,a férfiasságát közben a vaginámhoz nyomogadta. Egy pillanatra el vált az ajkaimtol le mászott rólam le vette a gatyáit és felém mászott. A kombinét fogta és ketté tépte rajtam, rám feküdt teljes testével ,és kényeztetni kezdte a melleimet. A lábaim megfeszultek a gyönyörtöl , a másik kezével le nyúlt és félre húzta a bugyimat ,majd belém rakta két ujját . Ki és be huzogatta bennem ,nem mertem annyira ki ereszteni a hangomat.

- Hasel baybe enged ki a hangodat ! Had halljam ! - kérte Tom tőlem azon a kurva szexi hangján.

Tettem amit kért, ki eresztette a hangom. Egy mozdulattal le vette rólam a bugyit és az ágy mellé dobta. A belső combomra egy apró csókot lehelt ,két oldalról megtámaszkodott és belém csuszant. A lábaimat a dereka köré fontam ,hogy még jobban belém tudjon hatolni. Közben a hátába melyeztettem a körmömet, mire egy hangosat morantott.

Pár percel később, kérte, hogy forduljak hasra. Tettem amit kért , a hajamat oldalra tűrte, a kezeimet a fejem fölé helyezte. A nyakamba csókolt és haladt egyre lejebb , amikor el ért a bejáratomhoz , egy csókot nyomott a formás fenekemre. A nyelvét be dugta a nemi szervembe és el kezdte falni. Olyan jól csinálta , szó szerint sikitottam ,annyira jó volt.

5 percel később éreztem a fenekemnél a hatalmas péniszét. Egy kicsit csusztatta a fenekemen fel és le ,majd belém helyezte magát. El kezdte mozgatni a csipőmet ,olyan gyorsan csinálta ,hogy el értem az orgazmus határát. Éreztem rajta ,hogy Tom is nagyon közel van ,így gondoltam rá segítek.

- Ahh Hasel baybe ! Csináld ne hagyd abba ! - mondta lihegve.

Tettem ,amit kért és még gyorsabban csináltam. Pár perc múlva Tom is el élvezett. Lihegve dolt mellém és a karomat kezdte el simogatni.

A tűz mindig tomból ! Where stories live. Discover now