Hidup dari hari ke hari selera kadang berganti apalagi nafsu seks.
Zaman remaja dulu suka tengok mama mama muda pada masa itu yang kadang tak sedar jadi objek seks para remaja.
Mungkin zaman itu mereka mama mama muda tak ambil kisah sangat tentang budak remaja .
Hidup dikampung yang dulu bergantung pada air hujan dan sungai berbeza dengan sekarang.
Andai pada masa ini masih sama pasti banyak yang boleh dijadikan modal live oleh para remaja.
Mandi manda di sungai beramai ramai yang memberi modal lancapan pada kami muda remaja tanpa memilih siapa dan apa pangkat status sama ada makcik makcik gebu atau sepupu perempuan mama mama muda.
Bermodalkan ingatan dan kerja keras tangan yang melancap memberi kepuasan.
Aku tak pilih siapa asal body mereka mama mama muda itu berkemban saat mencuci pakaian dan kadang bonus terlihat tetek tanpa lapis pasti malamnya akan rancak diri ini melancap.
Pelbagai genre yang diolah semasa berfantasi pada mama mama muda, tapi diantara mereka ada seorang yang paling kerap ku jadikan watak utama.
Ku jadikan watak utama modal lancap dengan fantasi paling kerap kakak sepupu ku.
Mungkin kerana masa dan tempat yang sesuai dan kekerapan dapat bersama pada masa mata liar ku mengimbas memori.
Dengan body yang chubby pada masanya, tetek sederhana besar sering kelihatan berserta tabiat kakak sepupu ku ini yang selalu berkemban walau bukan saat mandi tapi berada d rumahnya.
Zaman itu tak ada kemudahan seperti sekarang hanya tekan search di Google kita boleh melihat berbagai jenis tetek .
Kini masa sudah berlalu , fantasi ku itu membuatkan tersenyum bila ku melihat kakak sepupu ku, cuma sayangnya tak pernah menjadi realiti.
Keindahan tubuhnya dulu sering kali ku lihat kini tak lagi .perubahan zaman tiada lagi aktiviti mandi sungai sambil mencuci kain. Dan lagi disayngkan anak anak kepada sepupu ku tiada mewarisi kemontokan badan ibu mereka yang menjadi modal lancapan.