6.Bölüm: Sevgilim.

27 5 64
                                    

Selamlar Canımın içleri nasılsınız?
Ben yeni bölümle geldim yine 😁

Bu bölüm bir takım işlere karışıcaz gibi gözüküyor❤️‍🔥🤭

Hadi hayırlısı...

Keyifli Okumalar

Hastaneye gelen Fadime teyze ile ilgileniyordum. Ne yapıp edip buraya gelse de evine göndermeye çalışıyordum. Fakat inat edip benim sözümü dinlemediğinden eve göndermek konusunda zor da olsa ikna etmiştim.

Sabah uyandığımda kendi odamda, kendi yatağımda uyanmıştım. Nasıl yatağıma gittiğimi hatırlamıyordum. Dün gece Asena ile beraber bara gidip dans etmiştik. Ama sonrasında ne olduğunu hatırlamıyordum.

Bir dakika.

Dün birisi bana asılıyordu ve ben onunla bir güzel konuşmuştum. Sonra biri daha gelmişti. Bu sefer o güzel konuşma yapmıştı.

Ama ne konuşma!

O kişiyi tam hatırlayamıyordum ama kokusu başımı döndürmüştü, bunu hatırlıyordum.

Yavaş yavaş hatırlamaya başlıyordum. Taşlar yerine oturmaya başlıyordu. Fakat bir türlü o kişinin kim olduğunu hatırlayamıyordum.

Çıkış saatim gelmişti. Kabanımı ve çantamı alıp hastanenin çıkışına doğru ilerledim. Hastanenin önüne geldiğimde arabanın önünde yakasını düzelten Kutay'ı gördüm. Neden gelmişti ki?

Yanına doğru ilerlediğim sırada duruşunu düzeltti. Gülümseyerek bana baktı. "Lavin Hanım." Dedi gülümsemesinin ardından.

Yanına geldiğimde durdum. Ben de onunla beraber gülümsedim. "Kutay Bey?" dedim ben de onun gibi. "Sizin ne işiniz var acaba burada?"

"Şirket gidiyordum." Dedi ve yolcu koltuğunun kapısına doğru ilerledi. "Sizin de çıkış saatinize denk gelmişim." Yolcu koltuğunun kapısını açtı. "Hastane de yolumun üstünde olduğu için sizi gördüm." Eliyle içeri geçmemi işaret etti. "Yanınıza geldim. Tesadüfün böylesi."

"Bu aralar da çok tesadüf oluyor." Dedim kaşlarımı kaldırarak. Yanına doğru ilerleyip durdum.

"Tesadüfleri severiz." Dedi gözlerimin içine bakarak. Yolcu koltuğuna oturduğumda, Kutay kapımı kapatıp sürücü koltuğuna geçti. "Aç mısın?" Diye sordu bana bakarak. "Benim bildiğim bir yer var. Lahmacunu çok meşhurdur. Çok da lezzetlidir." Tekrardan bana baktı." Bu arada lahmacun sever misin?"

"Severim de... Sen şirkete gitmiyor muydun?"

"Yemek yiyip öyle geçicem şirkete." Aynen kesin öyledir temalı bakışımı attım. "Ne? gerçekten yemek yiyip gidecektim." Erkeklere artık güvenemiyordum.

"İyi madem."

"O zaman yemek yiyoruz." Bana bakıp onaylamamı bekledi.

"Tamam gidelim bakalım." Dedim.

Arabayı büyük bir restoranın önünde durdurdu. Beraber restoranın içerisine geçtik. Masaya doğru ilerlediğimizde oturmam için sandalyemi çekti. "Teşekkür ederim." Dedim gülümseyerek. Onun da gülümsediğini hissettim. Ben oturduktan sonra o da karşımdaki sandalyeye oturdu.

Elini havaya kaldırıp garsonu çağırdıktan sonra lahmacunlarımızı söyledi. Lahmacunlar gelene kadar cebinden sigarayı çıkardı. İçinden bir tane çıkarıp dudaklarının arasına aldı. Çakmağıyla sigarayı yaktı. Derin bir nefes aldı. Nefesini havaya üfledi. " En son ki gördüğümden iyi görünüyorsun. İyi uyuyabildin mi?" 

Aşka YenilgiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin