-Kisujjesküt..-akasztottuk össze ujjainkat-..teszel arra..hogy nem szeretünk egymásba?-néztem fel rá félve.
-Mi?-szólalt meg mikor felfogta mit is mondtam pontosan.
-Csak,hogy ne rontsuk el a barátságunkat. Lando egy kis tétova után,de megszólalt.
-Kisujjesküt teszek rá.-ráztuk meg össze akasztott ujjainkat.
*Lando szemszöge*
Valamikor dél környékén a lány kiabálására keltem fel.Brooklynhoz
ment miszerint beszéde van vele. A többit már nem hallottam a 2 zárt ajtón keresztül.Nagy nehezen kikeltem az ágyból és legjobb haverom keresésére indultam. Max éppen akkor ment ki a teraszra egy pohár vízzel.
-Max.-szólítottam le mikor közelebb értem hozzá.
-Jól aludtál?
-Lory mellett a legjobban.
-mosolyogtam rá majd leültem mellé.-Na,mit szeretnél? Tudom,hogy nem ez miatt jöttél.
-Azt hiszem beleszerettem Loryba.
-És ezzel valami baj van?
-Nem,nincsen. De félek,hogy tönkre tenném.
-Ez a te döntésed,tesó. Ha kockára
mered tenni a barátságotokat és,hogy egy baklövés miatt megutáljon.-Az egyszer már megtörtént és megbocsájtott.
-Jó,de akkor még gyerekek voltatok. Az a harag hamar elmúlik.Most már felnőttek vagytok. A te döntésed,de én szóltam előre!-ezzel magamra hagyott a gondolataimmal.
Pár perc múlva a lány jött ki és ült le mellém.
-Jó reggelt! Jól aludtál?-ült le mellém,majd rám nézett.
-Reggelt! Addig a pontig igen,
amíg ordítva be nem mentél Brooklynhoz.-mosolyogtam magam elé.-Bocsánat,hogy felkeltettelek.
-Már fent voltam csak gondolkodtam.
-És min?-dőlt hátra s úgy nézett fel rám.
-Az élet nagy dolgain.
-Értem.-ezzel mindketten lezártnak gondoltuk a témát-Figyelj..-kezdett bele-Lenne egy ajánlatom..Vagyis nem is ajánlat.. Inkább egy újabb kisujjeskünek mondanám.-nézett fel rám újra.
-Hallgatlak.-néztem én is rá.
-Kisujjesküt..-akasztottuk össze ujjainkat-..teszel arra..hogy nem szeretünk egymásba?-nézett fel rám félve.Azt hittem rosszul hallok mikor a lány a kisujjesküt mondta. Csak barát. Csak barátként tekint rám. Nem vagyok számára más,mint barát.
Felálltam mellőle majd elindultam a házba. A lány rögtön utánam jött.
VOUS LISEZ
Kisujjeskü-Lando Norris ff
FanfictionTaylor Price és Lando Norris gyerekként nagyon jó barátok voltak,de egy hírtelen jött költözés miatt eltávolodnak. !A történet az én elmém szüleménye, sokszor eltér a valóságtól! (Ez az első könyvem itt wattpadon, szóval elnézést kérek a hibákért<3)