Medya: Giray Korkmaz.
.[Şarkıyı açıp okumanızı istiyorum. Tam olarak bu bölüm için.]
[İyi okumalar.]
Hayatımın bu kadar kötü ilerlemesi gerçekten şaşırtıcıydı. Şaşırtıcı bir şeydi. Bu kadar kötü bir hayat yaşamak insanı gerçekten yoruyordu.
Fiziken ve bedenen yoruyordu. Bedenim tükenmişti. Bitmiştim, insanlardan kaçmaya çalıştıkça kaçamıyordum. Olmuyordu ya olmuyordu.
Otobüscü otobüsü durdurduğunda kalbim daha hızlı atmaya başladı. Ellerim vücudum titriyordu. Halil'i görmek dahi istemiyordum. Ondan nefret ediyordum.
Otobüscü kapıyı açtığında içeriye bağırarak giren Halil ile içim ürperdi."Bu otobüste Ecmel Külen isimli bir kadın var." dedi bağırarak.
Kafamı eğdim. Kimsenin beni fark etmemesini istedim."Burada bir abla var kafasını eğdi o mu?" dedi küçük bir çocuk.
Çocuktan o an nefret ettim. Yemin ederim çocuktan nefret ettim.
Halil'i karşımda gördüğümde kafamı yerden kaldırarak yüzüne baktım. Bir anda elini bileğimde hissettiğim de bileğimi sıkıca tuttu.
"Beyefendi siz ne yapıyorsunuz? Dağda mı yaşıyoruz biz?" dedi yan tarafımda oturan adam.
"Karımı alıp gideceğim. Dağda falan da yaşamıyoruz." dedi.
"Ben senin karın falan değilim." dedim bağırarak.
"Yetti kalk şuradan." diye bağırdı Halil.
Adamı yanımdan kaldırarak bileğimi daha sıkı tuttu. Oturduğum yerden kaldırarak peşinden sürüklemeye başladı.
"Hadi iyi yolculuklar size." dedi.
Otobüsten indiğimiz de herkes şok olmuş bir şekilde bize bakıyordu. Beş dakika sonunda otobüs kalktıve uzaklaştı buradan.
Ellerinin arasından kaçmaya çalıştım ki yüzüme yediğim tokat ile canım acıdı.
"Kaçacaktın demi? Kaçmayı düşünüyordun. Peki Halil Yalçın sana izin verir mi?" dedi.
"Bırak beni." dedim bağırarak.
Yol ortasında duruyorduk."Bırakmıyorum var mı diyeceğin?" dedi.
"Senden nefret ediyorum. Seni hiç sevmiyorum." dedim.
Elleri boğazıma gittiğinde nefessiz kaldım. Kafamı arabaya yasladı."Seni öldürürüm Ecmel." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ DERİLER
Action"Bırak." diye bağırdımda ellerini vücudumda gezdirdi. "Bırak Halil bırak." dedim bağırarak. Boynumun her yerine öpücükler bırakıyordu. Ellerini vücudumda gezdiriyordu."İster iste, ister isteme. Senin fikrin beni asla ilgilendirmez. Vücudumdan, boy...