28. Laudalium

9 2 2
                                    


Arpád nasedl na svého koně a zamířil směrem k jejich sídlu, protože ještě měl toho hodně co přichytat.

,,Čerte, Katy je vážně třída..ta nejlepší," pošeptal svému koni do ucha a on jako by rozuměl, protože na jeho slova souhlasně zařehtal. ,,Neboj se ve stáji si odpočineš," řekl, když už byly skoro doma a pak projel zadní branou, protože opravdu netoužil po tom se setkat se svým otcem, protože věděl, že by mu zase všelico vyčetl.

Proto svého koně rychle ustájil a pak zamířil k bočním schodům, které byly ukryté za zadními dveřmi a které vedli z postranní strany směrem nahoru.

Vystoupal rychle po schodech a vydal se do svého pokoje...Otce naštěstí nepotkal, takže se mu opravdu ulevilo, protože teď vážně neměl náladu na jeho kázaní.

Uviděl služku a tak si ji přivolal k sobě a zavřel za ní dveře.

,,Nóro," řekl a přitom se podíval na mladou dívku. ,,Ano, pane. Přejete si," odpověděla a přitom se na něj usmála. ,,Připrav mi koupel, prosím. Ano," řekl a přitom ji pohladil svou dlaní po tváři. ,,Ano, pane jak jsi přejete," odpověděla a přitom se uklonila.

,,Hodná. Můžeš jít," odsekl a přitom se ji podíval do obličeje. Nora po chvíli zmizela a šla připravit koupel, jak ji Arpád řekl. A zmizela do vedlejšího pokoje, kde byla jeho koupelna.

Slyšel jak do kádě nosí vědra s vodou a asi po třiceti minutách opět vběhla k němu do pokoje.

,,Koupel je hotová, pane," řekla a přitom se uklonila.

,,Děkuju." odpověděl Arpád a tak se zase otočila a šla. ,,Počkej," zastavil ji a přitom ji vzal za ruku. ,,Až budu něco potřebovat zavolám tě," dodal a pak ji pustil a tak ona odešla.

Arpád se po chvíli svlékl a ponořil se do horké vody, protože přesně to teď jeho tělo potřebovalo. ,,Áááá!" vydechl úlevou, když byl ponořený ve vodě a přitom spokojeně odpočíval a nechal se unášet opojným pocitem.

Cítil Katy po celém těle a chtěl ji ze sebe smýt, jenže se mu to nepodařilo, protože pořád měl pocit, jako by ji cítil vedle sebe.

Po chvíli uviděl malou flaštičku s laudaliem a tak si trochu nalil na kostku cukru, kterou potopil do vína a pak to všechno naráz vypil...Před očima se mu rázem zjevila Katalina..která stále u kádě jen v tenkém černém přiléhavém župánku, který dokonale zvýrazňoval nesmírně krásné křivky jejího tak půvabně nádherného těla.

Arpád se na ní podíval a po chvíli už viděl jak jsi ho sundává a jak pak jde k němu do vody.

,,Arpáde, ty jsi a vždycky budeš jen můj jediný," zašeptala tiše a pak si sedla na jeho klín a on měl pocit, jakoby to byla skutečnost, i když to byla jen pouhá opojná halucinace od této drogy.

Protože když v přívalu vášně kterou mu poskytovala zavřel oči, tak po chvíli když je otevřel, tak už tam nebyla protože zmizela stejně rychle jako jeho sen.. Smutně si povzdechl a pak se opět uvolnil a opřel si své paže o káď a příjemně si užíval koupel.

Po chvíli uslyšel zaklepaní na dveře od jeho koupelny..Ale nebyl z toho nijak podrážděný a onoho klepajícího pozval dál.

,,Vstupte," řekl a po chvíli se ve dveřích od koupelny objevila Nora.

  

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now