[34]

34 13 72
                                    

( Alisa Yaman )

Evren ile yağmur gitmişti geriye biz kalmıştık. Hepimiz otelin bahçesindeki masalardan birine oturmuştuk ve tabu oynamaya karar vermiştik. Alaz ve yiğit ortalarda yoktu. En fazla kaçırılmışlardır sorun yok!

Eslem,inci ve aylis

Mirza,eray ve ben olarak ayrılmıştık ilk mirza başlıyordu."Başla!"diyerek sayaçı başlattı eslem."ben alisaya en çok ne yakışıtırıyor!?"diye sordu mirza.

"Gül! Güller!"dedi eray.

"Gülüm ben sana kolye almıştım ya-"

"Yeşil mi!"dediğimde gülümsedi ve."Evet karıcığım!"dedi ve anlıma bir öpücük kondurdu."kolaydı bi kere!"dedi aylis.

"Hadi baldız şimdide seni görelim!"deyip bu seferde sayaçı mirza başlattı. Aylis bir süre kartla bakıştı ve."benim en sevdiğim şey ne?"diye sorunca eslem."Eray abi mi?"dediğinde inci."aynen kartta eray abinin adı yaziyo! Yemek tabiki!"dedi.

"Ay ne bileyim be!"dedi. Aylis sayaçı geri aldı ve."alisacığım seni görelim bakalimm"

Kartı aldım çoçuk yazısıyla bir süre bakıştıktan sonra."Mirza..bizden bi tane daha olursa ne olur?"

"Dünyalar benim olur.."deyince gülümsedim ve."Ya o ne olur?"dedim.

"Ne ne olur?"dediğinde derin bir nefes verdim ve."Eray aylisle sizi şey yaparsaniz ne olur?"diye sordum.

"Ney yaparsak?"dedi eray.

"Şey.."

"Zaman azalıyoo!"dedi aylis. Tam o an aklıma gelenle gülümsedim ve."Evren yağmura ne diye sesleniyo!?"diye sorduğumda ikiside aynı anda."Kız çoçuğu!"dedi.

"Kızı at!"

"Çoçuk!"

"Evet!"sonunda bilebilmişlerdi.

"Şans eseri bildiniz!"dedi aylis bu sefer tekrar sayaç başladı inci anlatıyordu bu sefer. Kartı açtı ardından."Yiğit bana ne almıştı.."dediğinde mirza kaşlarını çattı."Ne aldı?"dediğinde inci yutkundu ve."hiç."dediği an yangın alarmlarının sesini duyduk herkes koşarak dışarı çıkarken bizde ayaklandık. Alazla Yiğit yanımıza geldiğinde."Yangın nasıl old-"

"Gelin lan buraya! Alın yangın çıkardınız!"diyerek bir adam onları kovalamaya başladı. Yangın mi çıkarmışlar?

...

"Ya nasıl becerdiniz yangın çıkarmayı!"dedim yiğit ve alaza onlarsa küçük çoçuklar gibi susmuşlardı. Bizi doğal olarak kovmuşlardı şu an evrenin evine gidiyorduk. Sanki evimiz yokmuş gibi evet!

Arabayı evrenin evinin önünde durdurdu mirza, arabadan inip evrenin evinin kapısını çaldık. Aylisin."Aylini arayayım ba-"demesine kalmadan aylin kapıyı açmıştı sonra ateşin."Yavrum.."diye merdivenlerden inip aylinin yanına gelmesi..Hepimizi gerçek bir şoka uğratmişti ama en büyük şok şüphesiz aylisindi.

"Abl-"

"Sadece iki sorum var!"dedi aylis ve içeri girip devam ettik. Ateş rahat bi tavırla içeri geçip koltuğa oturdu."ikiside uyuyo.."dedi.

"Sen niye benim kardeşime yavrum diyon lan!"

"Çünkü yavrum-"dediği an aylin elini onun dudaklarına bastırıp onu susturdu ve."Sus ateş tamam mi, sus!"

"Lan ne ara sevgili oldunuz!?"diyen yiğit ile tek şok olan aylindi ateşse rahat bi tavırla dudaklarının üstündeki ellerin sahibini yani aylini izliyordu. Aylin bunu fark edince hemen elini çekti ve."Sevgili falan değiliz!"dedi.

bilinmeyen numaraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin