29. Mytí zad

9 2 4
                                    


,,Nevolal jsem tě, Nóro, tak co tady chceš?" řekl Arpád trochu nevrle, i když to rozhodně nemyslel zle.

,,Já..přinesla jsem vám plátno na osušení...a taky jsem si říkala jestli nebudete chtít umýt záda," vykoktala ze sebe a přitom se trochu začervenala. A až teprve teď si Arpád všiml, že v rukou skutečně drží bílé plátno.

,,Tak dobrá, polož to tamhle..." ukázal a pak když se k němu otočila, tak ještě dodal ,,A umyj mi záda," a v tu chvíli se tedy Nora chopila žínky a kartáče, a začala mu umívat záda. ,,Ó máš skutečně skvělé ruce," řekl Arpád, když ho umývala a úplně se uvolnil.

,,A tak nádherně hebké," dodal, když viděl jak sahá pro mýdlo a přitom ji chytl za ruku. ,,Opravdu, máš ruce, tak hebké Noro," řekl a přitom po její dlani přejel svou dlaní.

,,Ale tohle nejsou záda," řekl, když si všiml že mu začala umývat hruď a přitom se zatvářil trochu překvapeně. ,,Já vím," odpověděla Nora a přitom dál pokračovala ve své práci. ,,Už ti někdo řekl, že jsi opravdu hezká," dodal Arpád po chvíli a přitom ji přejel rukou po obličeji.

,,Ano, chlapci od nás ze vsi to o mě říkaly," odpověděla a přitom ho dál mydlila mýdlem a drhla kartáčem a žínkou.

,,Rád bych tvou krásu viděl zblízka," řekl Arpád a přitom jeho ruka vystřelila ke šňůrování jupky a pak i ke košili. ,,Ale pane, Arpáde..nejste tak trošku drzí," odsekla a přitom odtáhl jeho ruku, od své košile.

,,No tak se mi ukaž sama," navrhl ji a přitom na ní použil lišácký pohled.

,,To nejde," odpověděla a přitom se podívala směrem ke dveřím. ,,Ale no tak, copak se bojíš," řekl a přitom ji pohladil po tváři. ,,Vy jste gróf..a ne jen tak obyčejný chudý muž ze vsi," odsekla trochu tiše a přitom se chystala odejít, jenže on ji vzal za ruku.

,,A právě proto že jsem pán, tak mám snad větší šanci na to vidět tvé tělo, než aby jsi ho ukazovala kde jakému chudákovy," řekl a přitom si ji přitáhl k sobě, takže malém spadla do vody.

,,Máš už nějakého muže?" zeptal se a přitom se na ní upřeně podíval.

,,Mám," odpověděla a přitom se pousmála. ,,Ale nechce si mě zatím vzít," dodala a pak si začala zavazovat svou jupku. ,,Ale možná.." odsekla a pak v zavazování jupky hned přestala a začala si ji svlékat.

,,Já věděl, že přijdeš k rozumu," řekl a přitom ji pohladil po tváři.

Nora si pak svlékla košili, sukni, spodničku..punčošky, noční košilku.. a vrhla po něm dlouhý pohled. 

,,Jsi opravdu překrásná," zašeptal ji Arpád do ucha, když se postavil a ona spočinula pohledem na jeho těle, ze kterého začaly stékat kapky vody. ,,Tak pojď..neboj se," řekl a přitom si ji přitáhl k sobě a začal ji líbat.

Potom ji vzal do náručí a než se Nora nadála, tak už stála v kádi spolu s ním.   

Poslední Hřích 2Where stories live. Discover now