Šílený, u žádného z předešlých příběhů nebyla jeho délka 50 kapitol. Ani bych se tedy nedivila, kdyby pro některé byl příběh příliš dlouhý a i délka nevydávání jistých kapitol se mnohým nelíbila, takže díky všem, co ho stále čtete a doufám, že se stále líbí a nezklamal.
Caleb
Když mě povolali ke králi do stanu, myslel jsem si, že je to skrz výměnu hlídky u něj, ale místo toho to vypadalo na nějaké taktické shromáždění. Byli jsme tu všichni strážci a dalších pět Galaenek, které prý byli poslány na výzvědy k nepříteli.
„Kde je Elein?" zeptal se král. Ona byla s nimi? Zmateně jsem se podíval ke královně a opravdu. Byli tu jen Naya s Denej, Elein ve stanu nebyla. Ta bláznivka byla zraněná a ještě byla vyslána na výzvědy k nepříteli?
Čtyři Galaenky se podívali na tu, která na levém kraji jejich řady, kterou vytvořily před stolem, na kterém ležela mapa místa, kde jsme se nacházeli. Myslím, že ten stůl je zrovna chránil před královým výbuchem. Jeho postoj a to, jak tisknul ruce v pěst tomu jasně nasvědčovali.
„Gael, kde je Elein?" zeptala se Denej jedné z Galaenek. Ta co stála na opačném konci řady, než na tu, kterou se před chvílí dívali si povzdechla.
„Ztratili jsme tři Galaenky a král se ptá právě po ní místo toho, aby se ptal, jaké informace jsme zjistili při našem riskování? Jen tak pro informaci ten tábor je lépe hlídaný než ten náš. Jsou lépe zásobení než jsme čekali, a dokonce jsou mezi nimi i členové řádů, kteří patří mezi potomky mágů, jen tak mimochodem," obořila se na ni naštvaně nejspíš Gael a vypadala, že každou chvíli i ona někoho seřve. V tuhle chvíli tu bylo dle mě až hodně naštvaných a vystrašených lidí dohromady. Ale to že se vyhnula otázce o Elein. Tři Galaenky byly mrtvé. Byla snad mezi nimi i Elein? Jenže ona se jen tak lehce zabít nenechá. Ale taky jsem nevěděl, jak ji popřípadě zabili. Předtím na to nestačili ani tři šípy v těle. Myslím, že se mě začínal zmocňovat strach o ni.
„Všechny ty informace mi můžete říct, hned jen co se dozvím co se stalo s Elein! Slíbila, že se vrátí. Ta zatracená hlupačka to slíbila!" vybuchl král a bouchl pěstí do stolu. Všiml jsem si, jak královna sebou při jeho jednání trhla, i jak král začal zhluboka dýchat, aby se zklidnil.
„Chtěli ji živou. I když se nevrátila, může být jen jejich zajatcem," promluvila Galaenka z opačné řady. Stále jsem neznal její jméno, ale jako jediná něco svírala v ruce a vypadala, že s něčím bojuje. Že by výčitky?
„Proč by ji chtěli zajmout?" zeptala se královna. Pravda. Nedávalo smysl, aby ji chtěli živou, leda že by si mysleli, že ji mají jako důležitého rukojmího. Jenže Elein by se nenechala jen tak zajmout nebo ano?
„Elein by radši zemřela, než by se nechala zajmout, nebo by se rozhodně pokusila o útěk. Navíc během výcviku to byla právě ona, kdo vždy dokázal všem uniknout. Nezapomeňte, že měla být původně Špiónem než Stínem," přidala se do debaty Denej.
„Tak co se s ní tedy stalo? Co se vlastně stalo v tom táboře?" zeptal jsem se dřív, než jsem se stihl zarazit. Slyšel jsem, jak si Torin odkašlal a Argus mi položil ruku na rameno. Já vím, měl jsem jen mlčet a poslouchat, ale myslím, že jsem se zeptal na to, co jsme všichni chtěli vědět. Co se stalo, a kde je naše přítelkyně.
„Tak už to vyklop, Milien a užírat se pocitem neschopnosti můžeš potom," obořila se Naya na jednu z Galaenek. Ta co držela něco v ruce se na ni naštvaně podívala až jsem si myslel, že po Naye vrhne jednu z dýk, které měla na stejnokroji připevněné.
„Kdybych věděla co s ní je, tak tu nejsem. Měla se stáhnout s námi ne je od nás odlákat. Nikdo neříkal, aby si hrála na hrdinku," řekla nevrle Galaenka, kterou Naya označila jako Milien. Naya si odfrkla, zatímco Denej si povzdechla.
ČTEŠ
Síla moci
Historical FictionExistovala země plná království, kde u moci byli mágové. Vládli pevnou rukou nad svými poddanými, obyčejnými lidmi. Považovali se za všemocné, neohrožené. Vytvořili dva velké řády. Galaen a Rothan. Zde byli jejich poddaní cvičeni, aby jako elitní je...