10 mesaj

48 9 0
                                    

Sunoonun gözünden

Heeseungun gruba yazdığı mesajdan sonra herkes her ne kadar istemesede ortak salonda toplanmıştı şuan birbirine küs olmayan kimse yoktur diye düşünüyordum ki jungwon ve jay ne ara barıştılar bilmesemde barışmışlardı herkes gergince oturuyor ve susuyordu bende utandığım için kafamı arada bir kaldırıyordum sunghoonla dünden beri küstük ve konuşmuyorduk bi süre daha konuşmucaktım heeseung boğazını temizleyip konuşmaya başladı "evet niye buradayız biliyorsunuz şimdi herkes konuşacak sonra bu küslük bitecek eski biz olacağız şunun şurasında 2 ay sonra tatilimiz bitiyor konserlere dönmek zorundayız" heeseung sözünü bitirdi ve derin bir sessizlik oldu utanıyordum ama konuşmam lazımdı kafamı kaldırmadan "ben sizden kendi adıma özür dilerim tepkinizi bilemedigim için saklamak istedim ama elinde sonunda söyleyecektim " jake bana döndü "ne zaman 10 sene sonra mı " sesi çok alaycı çıkıyordu karşımdaki sevgilim " bende özür dilerim kusura bakmayın" dediğinde" şu olayı düzgün anlatın" heeseung sanırım nasıl başladığını öğrenmek istiyordu sunghoonla göz göze geldik ve benim anlatmam için işaret verdi "siz 7-8 ay önce evlerinize dönmüştünüz hatırlıyor musunuz işte o zaman sunghoonla ben yurta yalnız kalmıştık" herkesin gözü benim üzerimdeydi ve utanıyordum " devam etsene" heeseung konuştuğunda "ne devam edecem oldu işte birşeyler napayım" bianda kendimden beklemediğim şekilde çıkıştığımda "pardon yani işte" "oğlum sevişiyor musunuz diye sormadık düzgünce anlatsana" niki bildiğimiz gibi konuştuğunda jay boğazını temizledi "yapıyorlar bu arada " kıpkırmızı olduğuma emin bir şekilde jaye sinirle döndüm " ne bakıyorsun öyle sanki yalan söyledik" " sizene ya öğrendiniz bitti işte ben odama gidiyorum" ayağa kalkacağım sırada heeseung " otur daha bitmedi" dediğinde sinirle oturdum bide bu vardı hesap veriyorduk... "Ne zamana kadar söylemeyecektiniz" sunghoonla göz göz geldik ama ikimiz de susuyorduk " tamam öğrendik bitti herkes herkesle barışsın yarın sabah kahvaltıda küslük istemiyorum çözün sorunları başka birşey saklayan var mı hemen söyleyin " herkes birbirine bakıyordu kimse birşey söylemedi"kimsenin söyleyeceği yok ben uyumaya gidiyorum.

Sabah ben ve sunghoon dışında herkes normaldi o kadar sinir oluyodum ki boğasım vardı şuan özlemiştim aslında ama bu düşünceyi hemen kafandan attim sabah kwang mesaj atmıştı ve bunu ona nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum zaten kavgalıydık iş büyüsün istemiyordum.

Kwang: özledim akşam çıkalım mı

Sunoo: bugün olmayabilir ya

Kwang: hadi itiraz etme bir yemek sadece üzgün gibisin kafan dağılır

Sunoo: tamam çok geçe kalamam ama sadece yemek

Niki kafasını duyduğu gürültüyle ve bağırma sesiyle yaslandığı yastıktan kaldırdı "huzur anasını satayım ya bir günde huzurlu uyanayım" uzandığı koltuktan kalkıp seslerin geldiği tarafa doğru yürüdü üyelerin hepsi sunoonun kapısının önünde durmuş kapıyı dinlemeye çalışıyordu " bu adamı başımıza sen çıkardın mesajlaşma buluşma demiyo muyum sana ben" sunghoon o kadar sesli bağırıyordu ki binadaki çoğu insan bunu duyabilirdi "müdahale etmeyelim bence yesinler birbirlerini" niki konuştuğunda heeseung sussun diye yine ağzına elini kapattı heeseung ve niki boğuşurken kavga daha da büyüyordu sunghoonu ilk defa bu kadar sinirliyken görüyorlardı konutu anlamıştı hepsi ama şimdilik susuyolardı " daha ne yapmam lazım ha şu adamla görüşme diyorum sana neymiş kafan dağılırmış siktigimin çocuğu" bence müdahale edelim jake konuştuğunda sunoonun sesi de yükseliyordu " sana ne ya sana mı soracağım kimle görüşeceğimi" cam kırılma sesi geldiğinde sunghoonun birşey fırlattığını anlamışlardı jay daha fazla dayanamayıp içeriği girdiğinde yerdeki kırık çerçeveleri göz ardı etti bianda üyelerin hepsinin karşısında olduğunu gören sunoo tüm kavgayı dinlediklerini fark etmişti kapıdan jayin geniş omzuna çarpıp çıkıp gittiğinde dış kapının sesi gelmişti herkes birbirine bakıyordu şimdi sunghoon sinirle ellerini saçlarından geçirdiğinde elinde hala sunoonun mesaj uygulaması açık telefonu vardı aslında barışmak özür dilemek için girdiği odada telefondan fazla bildirim sesi gelince bir göz atmıştı ve olan olmuştu cok sinirleniyor ve o heriften nefret ediyordu "herkes çıksın" jake odaya girip kapıyı kapattı niki geri yatağına dönerken heeseung da mutfağa geçti jayle jungwon kapıya yapışıp konuşulanları duymaya çalışıyordu ki bianda kapının açılmasıyla içeri sendelediler " gidin demedim mi kaybolun" jay ve jungwon da mecburen gittiklerinde jake sunghoona döndü " noldu abicim burda neyin kavgası bu" yatağa sunghoonun yanına oturduğunda elinden sunoonun telefonunu aldı mesajlara göz atarken " gereksiz kıskançlık yapıyorsun eğer bunu sorun ediyorsan bırak buluşsun nolacak"
" Bilerek yapıyor gıcık olduğumu biliyor ve bilerek buluşuyor "
" Bence sen rekabet arıyorsun sunoo sen varken buna bakmaz internete çok takılma git özür dile üzme şu çocuğu"
" Dilemem o dilesin hep altan alıyorum "
" Çocuk musunuz siz" sunghoon omuz silktiğinde Jake kafasını olumsuz anlamda salladı
" Senden de ayrı özür dileyemedim özür dilerim kardeşim saklamamız gerekiyordu"
" Sıkıntı değil affettim " gülerek söylediği şeyle sunghoon da güldü
"Ben çıkayım sen düşün ama benden söylemesi yemeyenin malını yerler biran önce özür dilemelisin"








Kızlar yerler dimi yemeyenin malını 😔 Wattpad kapaliyken bisye yazmayı hic sevmiyorum neyse optum bb.

Herşey Ortaya Çıkar/SunsunjaywonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin