79 11 101
                                    

𝗬𝗮𝘇𝗮𝗿𝗱𝗮𝗻

Ah ah ah Lee Felix Zaten hayat hep omegalara kötüdür değilmi? Barda sex işi için çalışıyor annesinin o çar çur borçları için...

Felix Yine bardan çıkmış o kasık ağrılarıyla eve dönüyordu Kaç dolardı bu iş sizce? 50 Dolardan yukarı değildi.
Telefonu çaldı Küçüğün "Seungmin ben senin ananı sikim bu saatte aranıyor orospu çocuğu" saat 20:12.

-Seungmin
-Felix

"Kes cucuk, Neyse beni dinle Jisung geldi Votka (neden bunu yazdiğim hakkimda hiç bir bilgim yok) almış onu içicez gelcenmi- He birde Jeongin'i avizeye firlattiğimiz videoyu atsana bana"

"Oraya gelirsem 2 cm'ini keserim, kapa geliyorum gelince atarim video sus artik amina koyim"

Felix Taxi çevirerek girdi, Adam 50-40 yaşlarında yaşlı bir adamdı. "Borcunuz 17.000 Won efendim" Felix 3 dolar verip çıktı arabadan (para hesabına girmedim artim kafadan)

Kapıyı tıklattı "Felix Bey gelmis, Jisung parande atmasana amk jeongin bırak o sopayı götüne sokarım bak velet, heh geç otur."
Bunlar hep böyledir 2'si omega 2'si Beta.

Söylemedim değilmi Jeongin Ve Seungmin Beta Felix Ve Jisung Omega.

"Heh attim sana WhatsApp'tan Jeongin'i avizeye attığımız videoyu" Jeongin Hemen aralarına girdi "BANADA GÖSTERİN AMK YUH"

Seungmin Yan yan baktıktan sonra televizyona yansıttı videoyu.

"Amına koduklarımın Biraz yan fırlatsaydık bari cocuğu ters kalmıs"
"Harbi he biraz daha yalan fırlatacaktık yine deneyek bence, Jeongini tutun amina LAN DOLAPLARIN ÜSTÜNE ÇIKMASANA ÇOCUK İN ORDAN"

𝗙𝗲𝗹𝗶𝘅'𝗱𝗲𝗻
Hepsi mal bunların neyse Şu Jeongin'i tutarsak susacak bu mallar. Hasiktir yarın kızgınlık dönemim.

                      ....................

Opasinial Sex/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin