-Már megint mi van?-

133 9 11
                                    

Ledöbbent, mert nem hitte, hogy ezért hívtak. Ercsé a tesója? A vérszerinti? És a szülei az ő szülei is?

Elmondták a sztorit. 4 éves volt, amikor Csanádra, és rá egy dada vigyázott. Kint az udvaron ki volt nyitva  a kapu, a dada meg nem figyelt. Ő pont veszekedett a bátyjával, és mérgében kifutott az ajtón. Senki sem tudta, hogy merre lehet. Aztán az  apja, meg anyja örökbe fogadta. Nem érti, hogy miért nem mondták el neki, hogy ők csak a nevelőszülei. Annyi minden kimaradt az életéből! 

- Akkor most mit kezdjek? - kérdezte a lány az igazi apjától.

- Nem mondjuk, hogy költözz ide hozzánk, de azért örülnénk, hogyha néha melátogatnád a szüleidet - mosolygott anya.

- Az az igazság, hogy szívesen költöznék ide... A nevelőszüleim sosincsenek otthon, és mindig egyedül vagyok. Így ha van egy szabad szoba, szívesen becuccolnék. Vagy ha nincs, akkor Csanádnál is elleszek. - motyogta a lány zavarában.

- Meg van még a szobád. Holnap be szeretnél költözni? - kérdezte az apja.

-Igen - bólintott a lány.

- Rendben. 



Miután a beszélgetéssel végeztek, Marcell üzenetet küldött a lánynak, hogy találkozzanak náluk. Csanád is ugyanezt az üzit kapta. Vonakodva elmentek. A nap kurvára sütött, a ét embernél pedig nem volt sapka. Ercsé messze lakott Marcitól, és gyalogolva elég sokáig kellett menni.

Csenge a felénél elkezdett rosszul lenni, de nem szólt semmit. A feje sajgott, és elkezdett fázni. Basszus, ez napszúrás lessssssssz.  

Végre valahára megérkeztek a helyszínére. Kopogtak. Marci nyitott ajtót. Egyből  látta, hogy a lány nem érzi jól magát. A többiek már ott voltak, egy körbe ültek.

- Jól vagy? - kérdezte.

- Nem - felelte a lány.

- Gyere - mondta  a srác, majd felemelte a derekánál fogva, és bevitte a nappaliba. Ráült a kanapéra,és szembe fordította magával. Mondanom sem kell, hogy a lány, Poginak az ölében ült. Csenge a fiú vállába fúrta a fejét.

- Mi a fasz van? - kérdezte   Csanád a sráctól.

- Tűző nap van. Nem volt rajta sapka. Sztem napszúrást kapott. - mondta Marci.

- Baszdmeg. Csak vigyázz a hugomra. Ennyi kicseszett dolgot kérek tőled - magyarázta a lány testvére.

- Hugod? - kérdezte Szirmai.

- Ma derült ki. - sóhajtott.

- Oké - mondta ki végül Marcell, és Csenge hátát kezdte simogtani. Érezte, hogy a lány az ölében vacog. 

- Szalai! - ordította el magát Csenge szerelme. - Hozd ki a pulcsimat! Tudod, azt a pirosat! Rohadt gyorsan - az említett személy fel spurizott az emeletre.

- Nyugi. Minden rendben lesz - suttogta Csenge fülébe, mire a lány erősebben bújt hozzá. Megérkezett a pulcsi.

- Értem én, hogy jó neked a karjaim között lenni, nekem is jó, de kicsit el tudnál húzódni? Fel kéne venned egy pulcsit. - motyogta még mindig szerelme fülébe. Kétséég kívül mindkettő szerelmes.

- Jól vanna- sóhajtotta a lány. - Inkább haza megyek - próbált meg kimászni Marcell öléből. 

- Nem mész sehova - morogta. - Felveszed  apulcsit, és visszajössz az ölembe. Nem fogsz hazamenni.  A lány megadta magát. Nagyon rosszul érezte magát. Nem volt még sosem napszúrása, de nem is akart. Nagyon rossz neki. Elkapta az émelygés. Csak ki nem dobja a taccsot.

- Akkor most menjünk haza? - kérdezte Valter.

- Ahogy gondoljátok.Csak azt akartam mondani, hogy új dalt fogok kirakni. De ennyi az egész. Hazamehettek. - mondta, mire mindenki elment. - Fasza. - Csenge felvette a piros pulóvert, ami belül nagyon meleg volt. Nem tudta eldönteni, hogy fázik, vagy melege van. MErt nagyon hidegnek érezte magát, de közben folyt róla a víz. 

Erősen odabújt Marcihoz, a fiú pedig a fejére rakta az állát, megfogta a lány kezét, és a saját derekára tette. 

- Itt vagyok veled - motyogta.

- Mindig itt leszel? - suttogta a pólóba, amibe beletemette az arcát.

- Örökre - mosolyodott el.

- Oké - magyarázta meg ennyivel Csenge, és elnyomta őt az álom.


Haliiiiiiiiiiiiiii! Itt lenne a rész! Direkt a fejezetcímekben nem utalok a fejezetekre, mert szeretném, ha nem árulnám el az egész fejezetet. Remélem tetszik! Aki szeretne premieren lenni ma, és van rá ideje, ajánlom, hogy nézze meg Benissox Hepi új dalát, a szétszórtat. Nagyon jó lesz, ígérem! Holnap jön a kövi rész! Addig puszilok mindenkit!

Jó olvasást!:)

2024.07.25.

Zártosztály / Pogány Induló ff/ Befejezett/Where stories live. Discover now