15.Fejezet

167 10 0
                                    

2021/12/26

||Vasárnap||

Reggel boldogan keltem, ki keltem az ágyból, be vetettem, fel vettem a pihe-puha meleg mamuszkimat és le mentem, ahol a szüleim reggeliztek.

Anya: Jó reggelt kislányom. - mondta.

Én: Nektek is. - mondtam.

⏳️13:20⌛️

Brúnó meg írta a címet. El készültünk, be ültünk az autóba és el indultunk. Már nagyon várom, hogy oda érjünk és érezzem végre Brúnó puha ajkát. 20 perc alatt oda értünk. Ki szálltam, ki robbantam az autóból, kopogtam és Brúnó nyitott ajtót. Mindkettőnk ajkára nagy mosoly húzódott, oda léptem hozzá, tarkójára tettem a kezemet, le húztam magamhoz és meg csókoltam. Basszus. De hiányzott. Megfordultunk, falnak nyomott és úgy csókcsatáztunk tovább. El váltunk egymás ajkától, le vettem a kabátot és a csizmát, kézen fogva be mentünk.

Brúnó anyukája: OMG, te szebb vagy mint a képeken. - mondta mosolyogva.

Én: Csókolom. Köszönöm szépen.
- mondtam.

Brúnó Anyukája: Pető Dorottya. Ő itt a férjem Pető Zoltán és ő itt másik fiúnk Pető Botond. - mondta.

Én: Jó napot és szia öccskös. - mondtam mosolyogva.

Zoltán: Nyugodtan tegezz minket. Nem vagyunk mink olyan öregek. - mondta.

Én: Rendben van. - mondtam.

Brúnóra néztem, aki el mosolyodott.

Le ültünk egymás mellé az asztalhoz, szedtünk kaját és el kezdtünk enni.

Én: Nagyon finom lett Dóri. - mondtam mosolyogva.

Dóri: Köszi szépen. - mondta.

Szerelmemre néztem, aki el volt a Mercivel. Kezemet a hátára tettem és simogattam.

Brúnó: Jajj de jól esik. - mondta.

Én: Élvezed kandúrkám? - kérdeztem.

Brúnó: Miau. - nyávogott.

Én: Ezt igennek veszem kandúrom.
- mondtam mosolyogva.

Zoli: Ezt viccen kívül mondom neked Kamilla, de így még Brúnót még nem láttam ilyen boldognak, mint veled.
- mondta mosolyogva.

Én: Próbálom boldoggá tenni az én egyetlen szerelmemet. Nekem ő jelenti a világot. Ő a mindenem. A tegnap konkrétan szenvedtem, hogy nem voltam Brúnóval. Nagyon hiányzot. - mondta.

Boti: Nyugi Kami, tesó is hiányolt. Tényleg a sors egymásnak lettetek teremtve.
- mondta.

Brúnó: Igazad van öcsisajt. Ez a lány főnyeremény számomra. Már akkor éreztem iránta, amikor be lépett az irodám ajtaján. Szegénykém elesett, mert nem számított arra, hogy ilyen fiatal főnök fogja őt várni. És amikor össze találkozott a két kék szempár, onnantól kezdve tudtam, hogy ő lesz az életem nagy szerelme és nem fog kelleni más. Végre 20 éves fejemmel rá talált a szerelem.
- mondta.

Dóri: Örülök neki kicsim. - mondta mosolyogva.

Én: Én is örülök édesem. - mondtam.

Brúnó idehajolt és puszilgatta az arcomat. Mosolyogva élveztem a kényeztetést.

The Young Boss (Pető Brúnó ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora