❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜 🖤❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜 🖤
היי אנשושים מלא זמן רציתי לכתוב פאפניק כזה משלי אז הנה זה
מה שמסומן באופן מודגש ובתוך סוגריים הוא בדר כלל הערות שלי 😅
תגיבו ותסמנו בכוכב את הפרקים זה ממש עושה לי את היום
❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜 🖤❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜 🖤
נמ הארי
"על מה אתם חושבים שהישיבה תהיה?" שמעתי את פרד שואל או שאוליי זה היה גורג?
הקול שלו הקיץ אותי מהמחשבות שלי.
היום בבוקר גברת וויזלי הגיעה לחדר שלי ושל רון בזמן ששיחקנו טאקי מתפוצצץ עם התאומים הרמיוני וגיני
היא אמרה לנו למורת רוחה "תקשיבו היום בשעה שש בערב עומדת להיות ישיבה של המסדר. לדמבלדור יש חדשות חשובות שהוא רוצה לחלוק איתנו והוא רצה שגם אתם תבואו" היא עצרה לרטון בשקט "אפילו שאני לא חושבת שכדאי..." והמשיכה שוב " לכן בשעה שש וחצי בערב אני רוצ-צריכה שכולכם תבואו לחדר הישיבות לישיבה. אני צריכה להבהיר לכם שאתם באים רק לחלק מהזמן לשמוע את החדשות החשובות של דמבלדור וללכת! זה ברור?" היא שאלה בכול חשדן עם עיניים מקובצות מיד נשמעה מקלה של 6 קולות האומרים "כן גברת וויזלי/אמא"
(אין לי כוח לשים צופציקים לכן מהיום זה גורג)
10 דקות לפני שש וחצי
"מה אתם אומרים שהישיבה תהיה?" שמעתי את גיני שואלת"כנראה משהו חשוב אם מכניסים אותנו" הרמיוני ענתה
גורג התפרץ ואמר "אני חושב שזה כנראה יהיה משהו לא חשוב והם פשוט רוצים שנפסיק לצוטט להם"
"יפה אמרת אישי" פרד צחק
הרמיוני התחילה להתווכח "ממש לא הם הר-" קטעתי אותה ואמרתי "אין טעם להתווכח הרי גם ככה עוד רגע נכנס ונראה"
כולם השתתקו ונהיה שקט מעיק התחלתי לספור את הריבועים על הטאפט המתקלף שבקיר
213...למה אני בעצם סופר את הריבועים?.117....89....64..כמה בא לי ארטיק..38....17...1,2,3חשבתי לעצמי איזה נחמד כאן במזגן,4,5,6שפתאום הדלת נפתחה וסריוס הוציא ראש "אתם יכולים להכנס" כול העיניים היו עליו אני ורון החלפנו מבטים שנינו חושבים אותו הדבר סוף כול סוף אנחנו זוכים להקשיב לישיבה!
(✨רציתי להפסיק את הפרק כאן אבל אני אדם נחמד✨)
"אז ככה אתם בטח תוהים למה אתם כאן" דמבלדור פתח ואמר
"אז ככה אפילו שאני יודע שחלק הביעו הסתייגות מזה שהילדים יכנסו לישיבה" מולי רטנה "יש לי חדשות חשובות שגם הילדים צריכים לשמוע. אז כן כפי שחלקכם הנחתם החדשות קשורות ללורד וולדמורט" כולם בחדר השתנקו למשמע השם "לפני הרבה זמן וולדמורט" עוד השתנקות "התחתן לו ולאישתו היתה ילדה אבל הילדה הייתה סקיבית לכן וולדמורט" מולי שברה כוס "רצה להרוג אותה אבל אישתו ניסתה להציל אותה לכן היא מסרה אותה לאימוץ לשני הורים מוגלגלים וסיפרה לוולדמורט" עוד השתנקות "שהיא הרגה אותה כעבור כמה שנים הוא גילה שהילדה חיה והוא זעם לכן הוא הרג את אשתו וניסה להרוג את הילדה בזה שהוא גרם למטוס שההורים שלה היו בו להתרסק אבל הוא לא ידע שהיא לא הייתה על המטוס בכלל...""למה אתה מספר לנו את זה עכשו? הרי לפי מה שאתה אומר היא כבר בת 40 לפחות והיא מחוסרת כוחות" לופין אמר
"זה לא הסוף ידידי" דמבלדור ענה "אז לפי המקורות שלי לפני 17 שנה נולד לה בן ( אני במוחי כעט טם טם טםםםםםם) הבן הזה הוא קוסם מוכשר ומאוד מאוד חזק, פי כמה מקוסם ממוצע. ואנחנו צריכים להגיע עליו כמה שיותר מהר לפני שוולדמורט" עוד פעם השתנקות "יגיע עליו הוא יכול להיות הכלי שישנה את המערכה. לניצחון או...הפסד"
מולי התנערה מההלם שלה ואמרה מיד "זהו ילדים הישיבה נגמרה בשבילכם! וזה גם כן היה יותר מידי! אז עכשיו תצאו!" כולנו מיהרנו לצאת מהר.
"וואו זה הרבה לעכל" הרמיוני פתאום אמרה בעודי מקשיב ברבע אוזן וחושב. אני לא יודע כבר מה אני חושב על זה אם אני יותר המום מבולבל או כועס איך וולדמורט וולדמורט שהרס כול כך הרבה משפחות מעז להקים אחת משלו?!? איך?!? כול המשפחות שהוא קרע... היתומים,ההאלמנות,האלמנים כול הסבל שהוא גרם! ואז הוא עוד מעז להקים משפחה?!? אין מה להגיד בטח הילדה שלו מרושעת כמוהו והנכד שלו מרושע אפילו יותר! הוא בטח מידי יצטרף לאוכלי המוות! אני צריך להיות זהיר ממש אבל שיהיה בטוח....שאני לא עומד לוותר לו.....
"הארי!" שמעתי צעקה שקטעה את המחשבות שלי
"מה?"
הקשבת בכלל למשהו ממה שאמרתי?"
"אהה"
"כפי שחשבתי" הרמיוני נאנחה ונשמעו צחקוקים "מה ששאלתי זה איך אתה חושב שהוא יראה"
רון התפרץ ואמר "אני חושב שאו שהוא יראה כמו וולדמורט החתיך מפעם או כמו וולדמורט המרושע כיום"
"כן אבל עם אכזריות בעיניים" פרד הוסיף
פתאום גיני אמרה "תקשיבו אתם שופטים אותו מהר מידי!"
הרמיוני מיד התעודדה ואמרה "כן למה לכם שהוא יהיה מרושע? יכול להיות שהוא נחמד"
"קשה לי להאמין. כול דבר שבא מוולדמורט חייב להיות מרושע!" התפרצתי עצבניפתאום הדלת נפתחה וראיתי את סריוס מביט בי "תקשיבו דמבלדור קורא לך הארי וגם לרון והרמיוני למטה"
החלפתי מבט עם הרמיוני ורון וקמנו בעוד כולם משתתקים. ברגע שסגרנו את הדלת יכולנו לשמוע אותם חוזרים לדבר....
ישבתי בחדר ישיבות ביחד עם רון הרמיוני סריוס ולופין וכמובן עם דמבלדור....
"תקשיבו אני רוצה שאתם כולכם תבואו איתי להזמין אותו ללמוד בהוגוורטס"
השתנקתי "אתה רוצה להגיד לי שאתה מזמין אותו ללמוד בהוגוורטס?!?"
"כן הארי ואני מצפה שתתנהג אליו יפה בזמן שהותו שם וכאן במפקדה"
עוד השתנקות מצידי "מה?!? הוא עומד להיות כאן במפקדה?!?"
"אכן כן אם לא הסברתי את עצמי כראוי אתה יכול לבוא ולפנות עליי אחר כך ואני אסביר לך. בכול מקרה עוד חצי שעה נצא לשם אז תתארגנו...ואני בטוח שתרצו גם להסביר לאדונים פרד וגורג אשר מצוטטים מחוץ לדלת..." שמעתי נפילה של חפץ על הרריצפה וקולות של ריצה מהירה
סיננתי "בסדר אני היה מוכן" ויצאתי בטריקה של הדלתשמעתי את הרמיוני שואלת מבפנים "איך קוראים להם?" ושמעתי את תגובתו של דמבלדור לפני שרצתי למעלה "לביתו קוראים סאלי ולנכדו? לנכדו קוראים פרסאוס גקסון"
❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜 🖤❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜 🖤
היי אנשיםםםםם
מה אתם אומרים על הפרק הראשון???תכתבו לי תגובות/הערות בשמחה כיף לי לקרוא את זה
900 מילים!
❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜 🖤❤️ 🧡 💛 💚 💙 💜 🖤
YOU ARE READING
פרסי בהוגוורטס/נכד וולדמורט
Fantasyנו אתם מכירים את הקטע פרסי עבר שתי מלחמות עולם וגהנום ליטרלי וכול מה שהוא רצה היה לנוח קצת אבל כמובן שלעולם יש תוכניות אחרות בשבילו.... מסתבר שיש קוסמים בעולם ושהם במלחמה ואם זה לא מספיק אז יש לפרסי גם עוד סבא רשע שמאים להשתלט על העולם וכמובן שפרסי...