DUTY8

3 0 0
                                    

Yeni bir robot...Hayatınızı tamamen kolaylaştıracak ve ev işlerinizin tamamını yapabilecek kapasiteye sahip yeni robot modelimiz DUTY8 bir hafta içinde satışa çıkacaktır.

Sunucu:Evet yeni yaptığınız ve bir hafta içinde satışa çıkacak olan robotun ne özellikleri olduğunu bize anlatabilir misiniz Han bey?

Han:Tabii ki,yeni modelde ev süpürme,eşyaları yerden veya tezgatan al progrmlarnırken elrilen ere geri götürme,iletişim kurma e verilen görevleri ayaranırsa düznli,ayarlanmazsa da
veridiği anda yapma özelliği var

Sunucu:Pek herkesn yakındığı konu bu modelde çözüldü mü?Rootarın suyla teması olan ev işlerini yapamaması herkesin yakıdığı bir konuydu,hatta bazı insanlar robolra suyla tmas içeren
görevler verip robotların bozulmalarına,hatta bazı kişierin elektik çarpmasıyla canlarını kaybetmlerine neden oldu.Bu sorun hala çözülmedi mi?

Han:Malesef ki bu sorun hala daha çözülmedi.Bu konu hakkında da uyarılarımızı yaptık ve robotlar alınırken bu konuda bir çok kez uyarı yapmaya devam ediyoruz.Lütfen robotları suya sokmayın.Merak etmeyin,robotları nemli bir bezle DIŞTAN silmek sorun olmaz ama kesinlikle ıslak bir bezle kablolarına ya da iç tarafındaki parçalara dokunmayın.Robotlar insan değildir,elektrikle çalışırlar ve dışını her ne kadar elektriği iletmeyecek malzemeyle kaplasak da bazı kişiler hala daha içini açıp,bataryanın olduğu yere ya da şarj olan robotlarda giriş kısmını suyla temizlemeye,o kısımların suya gireceği görevler vermeye çalışıyorlar.Robotlar satılırken artık bir sözleşme imzalıyoruz,bu tarz olaylarda bunun sorumlusu biz değil alan ve bu görevi yapan kişi sorumlu tutulmaktadır.

Sunucu:Anladım,tabii ki haklısınız da aslında.Bu şeyler elektrikle çalışıyor ve suya sokulmamalı.Bugünlük bu kadar diyelim o zaman,verdiğiniz bilgiler için teşekkürler,yeni modeli dört gözle bekliyoruz.

Han:Ben teşekkür ederim,yeni modelin sizi yüz üstü bırakmayacağına eminim.

--------o-------
Patron:Röportaj güzeldi,tebrik ederim Han Jisung...yeni bulduğun model sayesinde şirketimiz ürün çıkmadan normalde kazandığından iki kat daha fazla kazanç sağladı neredeyse.Herkes şuan bu yeni çıkan robot sayesinde eski robotlarımızı da keşfetti ve satışlarımız arttı.Bunun maaşına da yansıyacağına emin olabilirsin

Han:Teşekkürler patron.(Saygıyla eğilir)

--------o--------

Bon-hwa:SÖZ!Söz veriyorum.....verdiğin işi yapıcam!Söz veri-

Minho:Sana 3 hafta daha vermiştim,sırf Chan istedi diye.Normal tarihi zaten çoktan geçti ve üstüne 3 hafta boyunca kıçını yayıp yattın.Zaman kazanıp kaçmak kimsenin aklından geçmedi sanki,mal...

Bon-hwa:AMACIM KAÇMAK DEĞİLDİ!!Sadece kızımın istediği arabayı alıp dönücektim...sonra da verdiğin görevi yapıcaktım.Kızım araba sürmeyi yeni öğrendi,ilk arabası hayalindeki araba olsun ist-

Minho:Ohooo sen böyle boş boş konuşmaya devam edersen Chan bile sana fazladan zaman vermekten vazgeçer...

Bon-hwa:HAYIR!!Hayır özür dilerim......özür dilerim lütfen bırak gideyim...ne isterseniz yapıcam...

(Chan içeriye girer)

Chan:Hallettin mi Minho?

Bon-hwa:CHAN!!Nolur...nolur söz veriyorum artık yapıcam....İstediğin görevi yapıcam.Daha fazlasını da yaparım eğer istersen!Söz veriyorum,kaçmayı bile düşünmeyeceğim...lütfen!

Chan:Hmmm....bu seferlik bir hafta daha mı vers-

(Dışarıdan ses gelir ve herkes oraya döner)

Bon-hwa:(Hızla ayağa kalkar ve cama doğru koşup kaçmaya çalışır)SİKSEN ADAM ÖLDÜRMEM SİZSİN GİBİ PİSLİKLER İÇİN BEN!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tower Of GodsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin