Előzmények:
Jajj nem...semmi olyasmit nem akarok tenni veled amikre gondolsz. Mondta gyorsan szinte kéttségbeesetten.-Nem? Akkor pontosan mit is szeretnél? Kérdeztem összezavarodva. Ha nem ezt, akkor mit jelent nála a kisérletezés?
-Elmagyarázom..amit én szeretnék az.......
Kook szemszög:
-Elmagyarázom..amit én szeretnék az...az hogy hagyd hogy megtegyek dolgokat....veled. mondta ki full piros arccal amitől kibaszottul aranyosan nézett ki. Viszont még mindig nem tudom hogy mit is szeretne pontosan igy nem mondtam erre semmit,csak kiváncsian vártam hogy elmagyarázza . Amit meg is tett.
-Én szeretnék kipróbálni veled dolgokat...persze ha te is beleegyezzel. Magyarázta el és még a hangján is hallatszott hogy mennyire zavarban van.-Milyen dolgokat pontosan? Kérdeztem kedvesen egyben kiváncsian.
-Hát tudod olyan dolgokat amiket párkapcsolatba csinálnak az emberek. Magyarázta és most ha lehetséges még pirosabb volt az arca. Annyira nagyon édes...
-Mint például a csókolozás? Kérdeztem halkan miközben kiváncsian oldalra döntöttem picit a fejemet ,és próbáltam elkapni a tekintetét. De nem akart semmi pénzért sem a szemembe nézni. Szegény nagyon zavarban van. Pedig amikor legutóbb felhozta a csókot akkor egyáltalán nem tűnt úgy mintha zavarba lenne. Akkor nagyon is magabiztos volt. Most viszont inkább félénk.
-Igen. Mint például a csókolozás.helyeselt halkan és bizonytalanul.
- Tudom hogy nagyon pofátlan kérés ez a részemről ,hisz ugye te már bevallottad ,hogy szerelmes vagy belém és én... tartott egy kis szünetet,gondolom hogy átgondolja amit mondani szeretne.
-nem akarom ezt kihasználni, és nem is akarom, hogy rosszul érezd magad ,vagy kellemetlenül. Mondta kissé szomorúan és bizonytalanul majd folytatta.
-És tudom azt is, hogy ezzel nem fogom neked könnyűvé tenni a dolgokat de én csak ....nem is tudom hogyan is magyarázzam ezt el neked....mondta zavartan miközben ismét a hajába túrt és végre a szemembe nézett.- Hé nyugi. Értem hogy mit szeretnél mondani. Szeretnéd ha nem gondolnék ebbe bele sokat. Jól gondolom? Kérdeztem kedvesen miközben rámosolyogtam. Ezzel is jelezve hogy egyáltalán nem haragszom emiatt rá. Ő csak bólintott egyet félénken,mire én is igy tettem. Jelezve hogy megértettem.
-Rendben. Nem fogok. Viszont az még nem világos hogy pontosan nekem mit kellene tennem? Kérdeztem kissé összezavarodva,egyben érdeklődve de próbáltam kedvesen is kérdezni.- Neked csak annyit kell tenned hogy hagyod hogy kisérletezzek.Mondta kicsit határozottabban mire bólintottam egyet.
-Rendben. És mik a kikötéseid?. Gondolom azok is vannak. Mármint hogy mit tehetek és mit nem. Mondtam egy kis gondolkodás után.
-Öhm hát ha ugye bele mész akkor csak annyi kikötésem lenne, hogy ne mond el senkinek.
Ne gondolj bele többet mint ami ,és hogy szólj ha valami nem okés neked mert akkor azt nem erőltetem. Neked van valami? Kérdezte érdeklődve és kiváncsian egyben.-Nekem csak annyi lenne hogyha bele megyek ebbe, akkor kérlek ha azt mondom, hogy állj le azzal amit csinálsz, akkor kérlek tedd meg. Mondtam aggódóan de határozottan,hisz ez nagyon fontos. Komolyan kell majd vennie.
-Mivel ugye én teljesen tapasztalatlan vagyok. Sose értek még hozzám. Veled volt az első csókom is. És igaz, hogy én vissza tudom fogni magam, és nem kell félned attól, hogy rád mozdulok ,vagy akár, hogy leteperlek. Mivel sose tennék olyat amit te nem engedélyezel. Magyaráztam végig a szemébe nézve,hogy komolyan is vegye szavaimat. Mivel tényleg nem tennék vele semmi olyat amit ő nem engedne meg
- Viszont....a farkasom ő teljesen más...kiszámithatatlan és erőszakos. Nem akarom hogy találkozz vele,hogy egyszer is a közeledbe kerüljön....Eltudom nyomni őt ,viszont mivel semmilyen tapasztalatom nincs, igy nem tudom ,hogy ilyen eseteknél hogy reagálna. Vagy mi történne ha véletlenül kiszabadulna. Érted hogy mit szeretnék mondani igaz? Kérdeztem kedvesen ,miután elhadartam ezt az egészet. Ő végig kiváncsian figyelt ,és látszott rajta ,hogy vannak kérdései, de nem akart megzavarni a beszédben.
YOU ARE READING
Megtagadva (vkook)
FanfictionMindennél jobban vártam ezt a napot, viszont rettenetesen féltem is. Hogy miért féltem? Mert tudtam mi fog történni és igazam is lett.... ✍️Vkook (Kim Taehyung $ Jeon Jungkook) ✍️ A képzeletem szüleménye csak. A szereplők eltérnek a valós személyekt...