/10/

419 35 0
                                    

Klaidė.

-Dėkui už tikrai keistą vakarą,-sukikenau.

-Buvo tikrai linksma,-šyptelėjo jis.

-Susitiksime balkone,-ranką padėjau ant jo žando, nykščiu perbraukiu kelis kartus ir lėtai pakštelėjau į jo saldžias ir putlias lūpas.

Lėtai atsitraukiau ir apsisukusi nuėjau koridoriumi. Paspaudžiau lifto iškvietimo mygtuką. Lėtai galvą pasukau į galą. Harry's atsirėmęs į durų staktą, žiūrėjo į mane. Šyptelėjau ir mirgtelėjusi akimi, nusukau galvą. Liftas atsidarė, o aš įžengiau į jį. Atsisukau į galą visu kūnu ir nuspaudžiau pagrindinio aukšto mygtuką. Lėtai pabučiavau savo delną ir nusiunčiau Hazz'ai bučinį. Jis pavaidino, kad jį sugavo ir ranką pridėjo prie savo krūtinės. Šyptelėjau ir atsirėmiau į lifto sieną. Durys užsivėrė, o aš išpūčiau karštą orą pro savo burną. 

Suskambo mano telefonas. Rankinėje pasiknaisiojau tarp rūbų ir susiradau jį. Skambino Milena.

'Klausau?'-nusižiovavau.

'Kažką prikėliau?'-nusijuokė ji.

'Patikėk ne'-nusijuokiau.

'Na tai kaip praėjo vakaras?'-jaučiau, kaip ji šypsosi.

'Gal labiau naktis'-tai pasakiusi užsidengiau burną.

'O Dieve!'-sušuko ji.

'Tylėk'-nuraudusi suburbėjau.

'Tu su juo permiegojai?!'-sušuko ji.

'Na... Prisivalgėme, prisigėrėme, tada permiegojome, o tuomet jis pasakė, kad mane vedžiosis į pasimatymus'-vienu atokvėpiu susakiau.

'Turėsi man viską nuosekliai papasakoti!'-sušuko.

'Gerai, mergyt, einu namo. Vakare, apie 6pm. ateik pas mane. Pasigaminsim vakarienę ir paplepėsim. Myliu, iki'-nusijuokiau.

'Iki pasimatymo'-suprunkštė ji ir pokalbis baigėsi.

Telefoną sugniaužiau rankose ir prikandau lūpą. 

-Dieve,-nusijuokiau.

Atsidarė lifto durys. Išlipau iš jo ir priėjau prie Sashos.

-Sveika. Ar kas nors buvo pas mane?-nusišypsojau jai.

-Labas. Taip, buvo,-knaisiojosi ji po lapus.

-Gal žinai kas?-šyptelėjau.

-Taip. Buvo atėjusi... Perrie Edwards, bet sakė, kad užsuks 1.30pm,-nusišypsojo ji.

-Dėkui,-linktelėjau ir apsisukusi ant kulno, nuėjau prie lifto.

Iškviečiau jį ir įlipau. Paspaudžiau savo buto aukštą ir laukiau, kada jis užsidarys. Durys pradėjo darytis, bet pakišta koja neleido joms užsidaryti.

-Pasižiūrėk į laikrodį,-merginos balsas paliepė.

Atrakinau telefoną ir pamačiau, kad jau buvo po 1.30pm. 

-Pezz,-nusijuokiau.

-Kur buvai visą naktį?-įlipusi į liftą, paklausė ir pakilnojo antakius.

-Manau, kad tavo antakiai puikiai žino...-nusukau akis į kitą pusę.

-O Dieve!-sucypė ji ir pradėjo lyg ir šokti.

-Ką tu čia darai?-nusijuokiau.

-Šoku laimės šokį,-suplojo rankomis.

-Norėsi užeiti?-išsitraukusi raktus, paklausiau.

-Tai ko čia aš atėjau?-plaukus atmetė atgal.

Two heartsWhere stories live. Discover now