Bölüm 61

91.9K 3.3K 701
                                    

FOTOĞRAFTA BETH VAR

Sabah uyandığımda yataktan kalkarak yüzümü yıkamıştım . Belinda her zaman ki gibi uyuyordu . Onu uyandırarak giyinmeye başladığımda o da kalkıp giyinmeye başlamıştı . Hazırlanıp aşağıya indiğimizde yemek bölümünde bir şeyler atıştırıp sohbet etmeye başlamıştık .

-Senin ne zamandır sevgilin olmuyor demi ?

Belinda elinde ki çatalı bırakıp bana anlam verememişçesine bakıyordu .

-Hayır da ne oldu ki ?

Hafiften gülümseyip yemeğimi yemeye devam ettim .

-Hiç öylesine söyledim .

Aklımda Luke vardı . Ama ondan habersiz söylemem doğru olmazdı . Kahvaltımızı yapıp dışarıya çıktığımızda üzerimde ki elbise tarzında ki kıyafeti çıkarıp denize girmiştim . Yüzmeye devam ederken kendime geliyor , üzerimde ki kötü olumsuz düşünceleri atıyordum . Bu okula gelmeden önce sürekli bunu yapardım . Ben yüzmeye devam ederken Belinda puf yastıklara oturmuş bir şeyler içiyordu . Denizden çıkıp onun yanına gittiğimde elinde ki dergiyi bana uzatarak bakmamı söylemişti . Derginin kapağında ki resim otelin resmiydi . İçini açtığımda ise otelin müdürü ve çalışanlarının resmi vardı . İlerleyen resimlerde ise otelde ki öğrencilerin resmi . Gözüme çarpan şey ise ikizlerin resmiydi . Bana hala tuhaf geliyordu . Birbirine bu kadar benzeyen iki kişi . Dergiye bakmayı kesip etrafıma baktığımda Dael lar bizim olduğumuz yere doğru geliyordu . Bir kaç saniye sonra yanımıza geldiklerinde puflarını çekip yanımıza oturmuşlardı . Dael yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurduğunda kulağıma bir şeyler fısıldamıştı .

-Luke le konuştum . Cesaretini toplarsa bugün Belinda yla konuşacak .

İlk önce tebessüm edip sonra konuşmaya başladım.

-Bence de konuşsun .

Dael hiç bir şey demeyip sustuktan sonra Calum lar bambaşka konu açmıştı . Onları dinlemeyerek etrafıma bakındığımda Toby nin bana bakışlarını yine yakalamıştım . Artık bu bakışlardan rahatsız oluyordum . Sanki mavi gözleri , gözlerimi deliyor gibiydi . Kafamı çevirip bizimkilerin olduğu yere baktığımda Belinda bana bakıp yüzümde ki rahatsızlığı anlamaya çalışıyormuş gibiydi . Belinda ya bakıp zoraki gülümsememi yüzüme yaydığımda kafamı tekrar çevirerek konuşmaya başladım .

-Dergide başka okuldakilerin fotoğrafı var . Bizimde olur mu acaba .

Olmasını istiyordum . En azından bir şey hatıra kalmış olurdu . Belinda ya baktığımda yüzünde ki ifadesi çok telaşlı gibiydi . Yere kaşlarını çatmış bir şekilde bakıyordu . Sonra da hızla ayağa kalkarak hiç bir şey demeden yanımızdan uzaklaşmıştı . Hepimiz şaşkın bakışlarımızı Belinda ya yollamaya devam ederken daha fazla dayanamayıp ayağa kalkarak Belinda nın peşinden gitmeye başlamıştım . Ama o , o kadar hızlıydı ki bir kaç saniye sonra gözden kaybolmuştu . Adımlarımı hızlandırıp onu aramaya devam ederken aniden önüme Tom çıkmıştı . Birbirimize çarpacak olacakken ikimizde refleks olarak durmuştuk . Bana öyle bir bakıyordu ki , gözlerinde ki o bakış tükendiği anlamı taşıyordu . Bir kaç saniye boyunca gözlerime baktıktan sonra hiç bir şey demeden yanımdan uzaklaşmıştı . Tom la konuşmayalı o kadar çok olmuştu ki , ayrıca benle konuşmadığı sürece çok değişmişti . İstemediği kişiliği oynuyordu . Belkide benden veya bizden intikam almak için kötü numarası yapıyordu . Ama eminim ki bunu yapmaktan nefret ediyordu . İrkilerek kendimi toparladığımda Belinda yı tekrar aramaya çıkmıştım . Ben tam bir adım daha atacakken arkadan biri kolumu sıkıca tutmuştu . Korkuyla kafamı çevirdiğimde rahat bir nefes alabilmiştim . Kolumu tutan Belinda ydı . Kolumu tuttuktan sonra beni bir köşeye çekerek korku dolu ifadesiyle konuşmaya başladı .

Vampir Okulum #wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin