7 yıl sonra...
"Kalk çabuk kalk dedim sana" beni dürten bir Yeonjun ile yattığım yerden kalktım.
Yanımdaki kızı ve başımın çatlamasını umursamadan üstümü giyiniyor bir yandan da Yeonjun'un beni azarlamasını dinliyordum.
Ben banyoya girip hızlıca kendime gelmeye çalıştım. Duş alırken yine hayatı sorguluyordum. Amerika'ya geleli neredeyse 7 yıl olmuştu ilk başlarda her şey güzeldi iyileşmek için Jhope amca ile sık sık konuşur onun verdiği ilaçları içerdim.
Tedavim 2.5 yıla yakın sürmüştü. Tam iyileştim derken magazinde Hyunjin'in bir kız ile sevgili olduğunu ve çok mutlu olduğunu öğrenince benim için ipler kopmuştu.
Benim hayatım onun yüzünden bu hale gelmişken onun yüzünden bedenimi mahveden, kendim olmaktan çıkmama sebep olan ilaçları alırken onun ise yeni bir kızla yeni bir ilişkiye başlaması ve benim bu zamana kadar hiçbir ilişki yapmamam çok koymuştu.
O gün bara gitmiş ve o gecenin en ateşli kızını yatağa atmıştım. Ve bundan sonraki her günüm de tek gecelik ilişkilerimle devam etti.
Hiçbir zaman ciddi bir ilişki yapmamış hep playboy takıldım.
Tabii arkamı temizleyen bir adet Yeonjun ve Seungmin olduğu için kafam çok rahattı.
Jhope amca defalarca kez beni uyarsa da açıkçası çok umrumda değildi. Artık kimse umrumda değildi.
Kimseyi düşünmüyor hayatımı anlık yaşıyordum. Hayatımda kimseyi istemiyor kimseyi düşünmek istemiyordum.
Düşüncelerimden sıyrılıp hızlıca duştan çıkmış ve bacaklarımı havluya sardım. Banyodan çıktığımda bütün bir şehri gören camın önünde arkası bana dönük Yeonjun'u gördüm. Bana doğru hızlıca dönüp "Senin artık bu işlerinle uğraşmak istemiyorum sıkıldım" dedi.
Ben de göz devirip "Sana benim arkamı topla dediğimi hatırlamıyorum" dedim. O da hafif gülmüş "Arkanı her zaman toplayacağımı biliyorsun" dedi. Ben de sırıtmış ve "Abiler bunun için vardır" dedim. "Evet... evet abiyim ben" demişti arkasındaki manzaraya bakarak.
Ben de o sırada üstümü giyindim. "Hadi gidelim artık basım çatlıyor zaten sıkıldım" dedim. Yeonjun bir sey demeden otel odasından çıkmış ben de arkasından geliyordum. "Kıza parasını verdin değil mi?" dedim sessizliği bozmak için.
"Vermez olur muyum bütün gece Jeongumuzu eğlendiren birini nasıl ödülsüz bırakırım" dedi. Ben o görmeyeceğini bile bile gözlerimi devirdim ve otelin önünde bizi bekleyen arabaya bindim.
Ben telefonumdan haberlere bakarken dün gece yine magazine düştüğümü gördüm. "Offf yine yakalamışlar ya oysa dün bayağı dikkatliydim" dedim. Yeonjun bir şey demeden dışarıyı izledi. Bir süre sonra araba durunca eve değil de şirkete geldiğimizi gördüm.
"Neden şirkete geldik?" diye sordum. "Ben de bilmiyorum Jin amca ve babam gelmemizi istediler" "Babam burda mı?" "Evet dün sen kızlarla erkeklerle eğlenirken geldiler" dedi ve hızlı hızlı yürümeye başladı.
Ben ona yetişmeye çalışırken "Sence neden çağırdılar gayette iyi yönetiyorum şirketi yanlış bir şey ya da yatırım falan yapmadım değil mi?" dedim. O yine sesini çıkarmayınca yürümeyi bıraktım ve "Yaaa bugün niye bu kadar sessizsin bir şey soruyorum amk şurada cevap versene piç" dedim.
O ise sadece göz devirmekle yetindi. Sinirlerimi bozuyordu böyle yapması bunu bildiği için daha çok yapıyordu ve daha çok sinir oluyordum. Odamın önüne gelince asistanım Niki "Jeongin bey dün bütün gün size ulaşmaya çalıştım ama ulaşamadım şuan babanız içeride" demişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost on you... HYUNIN
Fiksi PenggemarKore'nin en ünlü şirketlerinden Hwang holdingin varisi okulun popüler yakışıklı çocuğu Hwang Hyunjin'in ve yine Kore'nin en ünlü, en zengin şirketlerinden olan Yang Holdingin varisi okulun sessiz kendi halinde takılan çocuğu Yang Jeongin'i kandırmas...