El urcă sus în biroul lui.Acolo avea un panou pe care lipise patru poze.Una cu Ionuț,una cu Blake,una cu Tor și una cu tatăl lui,Rick.
-Alo Darrin!Veniți toți în biroul meu acum.
-Ce mai ascunzi oare?
-Veniți și vedeți!Anunțații și pe Mihai,Dragoș,Rareș și Rivv să vină.
Derek închide apelul.Într-un minut toți erau în biroul lui.
-Așa,tu crezi că ei sunt răpitorii?întreabă Alex.
-Hai s-o luăm de la începutul poveștii.Tor o urăște pe Vanessa că a venit atunci la cabană și au trebuit să vină și fetele,spune Derek.
-E adevărat,spune Rolay.
-Așa,Ionuț a violat-o înainte să se căsătorească cu mine.Și a încercat iar la spital dar nu a reușit.Văzând că și-a pierdut copilul a luat-o razna.Elena știe ce s-a întâmplat când am fost la ea acasă.
-Ai venit foarte bătut,spune Elena.
-Rick că nu-l pot numi tată a violat-o la el acasă cum a violat-o și pe Sara.
-E adevărat,spune Chad.
-Iar Blake a violat-o când am fost la petrecerea aia iar frații mei pot să-mi dea dreptate cu asta.
-Da frate,spune Sara.
-Ce insinuezi cu toate astea?
-Nicholas e clar!Totul e clar!Toți patru au răpit-o și au bătut-o înainte.De ce nu ar face-o din nou?
-Pentru răzbunare,spune Dragoș.
-Da!Parcă am auzit din gura Vanessei asta,spune Rareș.
-Nu degeaba vă numesc oamenii ei de bază,spune Derek.
-Anunțăm oamenii să-i caute pe ei?întreabă Mihai.
-Anunțați oamenii să fie cu ochii în patru.Să-i urmărească dar să nu se apropie de ei.
După patru luni de căutări ei găsesc locația mea.Eram foarte rănită,nemâncată și abia beam apă.
-Uitați care e planul!Șaptesprezece oameni le apară casa.Îi vom răni cât să leșine și ne băgăm înăuntru.Apoi îi vom încercui.Fetelor vreau să fiți curajoase și să vă stăpâniți nervozitatea.Trebuie să fim bine calculați și atenți.
-Am înțeles Derek,spune Kasandra.
După ce i-au încercuit eu abia mai rezistam.
-Ionuț dă-i drumul!
-Cine zice?Sora băgăcioasă?
-Îți arăt eu tot soră băgăcioasă.
Elena îl ia de mână pe Darrin.
-Stai calm!
-Trageți în noi!spune Blake.
-Hai!Trageți în tatăl vostru!
-Aș face asta cu foarte mare plăcere,spune Chad.
-Tu m-ai traumatizat!Nu te pot numi tată,spune Sara.
-Și tu Blake,tu Tor!Voi sunteți cei mai mari nesimțiți,spune Alex.
-Tu Derek?Tu nu spui nimic?
-O ba da Blake!O să zic ceva!Atacați!Aveți grijă la Vanessa!
Cei patru dispar.Când ajunge Derek la mine leșin și sunt dusă la spital.În timpul în care stăteau să aștepte vești despre mine Derek primise un apel.
-Alo!
-Trebuie să dispari o vreme ca să afli adevăruri.
-Cine ești?
-Nu contează!Vino în Olanda cu primul zbor!
Iar apelul se terminase.Nicholas,Alex,Sara,Matilda, Darrin și Elena vin la el.
-Ce e frate?
-Trebuie să mă duc în Olanda!
-De ce?
-Habar n-am Elena!Am primit doar un apel.
-Atunci te vom considera mort.Asta ar fi cel mai bine,spune Nicholas.
-Nic are dreptate.O facem cumva pe Vanessa să te uite,spune Matilda.
-Acum pleacă,spune Alex.
-Decât să sufere Vanessa din adevăr mai bine te considerăm toți mort,spune Sara.
-Promiteți că nu ziceți la nimeni?
-Nu zicem!spune Matilda.
Derek pleacă spre vilă să-și ia bagajele și pleacă cu tot cu mașină în Olanda.El îmi trimite un mesaj.Eram singură în salon pregătită să vină prietenii la mine când primesc un mesaj.
-Dragă Vanessa,știu că ți-e greu și că nu o să suporți treaba asta dar eu am plecat.E cel mai bine pentru noi.Nu mai vreau să suferi deloc din cauza mea.Când văd cât plângi din cauza mea mi se rupe inima în bucăți.De asta nu am vrut să am de a face nimic cu tine pentru că din clipa în care te-am văzut am simțit că se va ajunge să ne despartă cineva.Ai grijă de Brianna și de Cleo.Trebuie să mă uiți.Consideră-mă mort!Nu vreau să mai auzi nimic de mine.Te iubesc!
Am început să plâng și perfuzia a căzut pe podea.Am făcut o criză urâtă.Darrin și Elena intră la mine.
-Surioară?Vanessa calmează-te!
-Te rog calmează-te!spune Darrin.
-Vanessa!spune Nicholas.
Toți încercau să mă calmeze până vine o asistentă și îmi face un calmant.Alex,Sara,Matilda,Darrin,Elena și Nicholas iau telefonul meu și ies pe hol.
-Mesajul ăsta e motivul crizei,spune Alex.
-O să aibă mai multe crize de acum,spune Elena.
-A mai avut crize?întreabă Sara.
-De când a fost operată la șapte ani.Tatăl vostru...
-Ce e cu tata?
-Darrin,tatăl vostru a împușcat-o pe Vanessa.
-Și de atunci are crize?întreabă Nicholas.
-Da!
-O să trebuiască să avem grijă cu ea.Mai ales noi șase,spune Alex.
-Are dreptate!Vanessa are nevoie de noi!spune Matilda.
Atunci ceilalți ieșiră pe hol.
-Ce se întâmplă?întreabă Ella.
-Derek a murit,spune Elena.
-Asta a văzut Vanessa pe telefon de a făcut criza,spune Darrin.
-Sigur e mort?întreabă Chad.
-Da frate,spune Sara.
-Nu răspunde la apeluri,spune Clarissa.
-Înseamnă că a murit cu adevărat,spune Kasandra.
-Da!spune Lonn.
După două zile ei mă duc acasă.I-am rugat pe Mati,Nicholas,Kasi și Lonn să se mute la noi la vilă.Derek ajunge după câteva zile în Olanda cu feribotul.Nu a vrut să-și lase mașina.Ajuns odată și în Amsterdam sună numărul care-l sunase mai de mult.Observaseră apelurile de la prietenii lui și miile de mesaje dar nu le deschide.
-Am ajuns în Amsterdam!Unde să vin?
-Ți-am trimis locația!Urcă la etajul zece apartamentul cinci.
Iar apelul se terminase.
Ajuns odată acolo nu-i venea a crede cine era la ușa apartamentului.
-Intră odată!
Iar Matei îl trage înăuntru.Acolo mai era încă cineva.
-Bună cumnate!
-Tu ești cel care m-a sunat.Ce naiba se întâmplă Matei?Cine e el?
-Stai jos să-ți povestesc.
-Mă mir că nu recunoști fizionomia Vanessei în mine.
-Ba chiar o văd prea bine.Vă dați seama că i-am zis să mă considere mort?
-Bine ai făcut!
-Matei ce vorbești?E sora ta!
-Este dar după câte am aflat trebuia să afli doar tu.Știe cineva că ești aici?
-Știu șase persoane dar și ele mă consideră mort.
-Cine?
-Alex,Sara,Matilda,Nicholas,Elena și Darrin!
-De ce știe sora mea?
-Matei a venit fata cu restul.Ce era să fac?
-Cum e Vanessa?
-Ne împăcasem pentru o noapte apoi ne-am certat când am aflat că a fost cu Tor doar că-l folosea și la nervi i-am zis că mi-am tras-o cu Anesia,apropo am un copil cu Anesia și Vanessa are grijă de ea.După ceartă m-am dus și mi-am tras-o cu Senna.Are urechea stângă cred știrbită că i-a trecut glonțul prin vârful urechii și are multe răni.Patru luni de zile am căutat-o că a fost răpită de oamenii care au violat-o și a fost violată iar și bătută rău.
-A violat-o iar Ionuț?
-Da...îi răspunde Derek băiatului acela.
-Ok,i-ai făcut multe răni și nu te poți întoarce.Vei sta aici cu noi că nici noi nu plecăm,spune Matei.
-Tu cine ești?
-Rhain,fratele geamăn al Vanessei!
CITEȘTI
Negocieri Periculoase
RomanceCând inima devine monedă de schimb și viața ta va fi exact ca o bancnotă care se plimbă dintr-o mână-n alta negăsindu-şi locul.Vanessa trece prin multe lucruri nedorite,fiind forțată să fie soția unui mafiot cu inimă rea care o modelează cum vrea.Nu...